*

Lihaskramppi
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 11. Osumia 11

Ketju: Lihaskramppi

Vieras
    Vierailija

Lihaskramppi

Mulle tuli tosi kova lihaskramppi vasempaan pohkeeseen viime yönä, ei ole ennen moista tullut. Nyt on pohje vieläkin tosi kipeä ja arka. Mistähän voi johtua ja onkohan normaalia että pohje vieläkin kipeä? Eilen en ole urheillut enkä rasittanut muutenkaan itseäni/jalkojani.

Mulle tulee vedosta...esim.jos autossa puhaltaa viileää ilmaa jalkoihin,niin varmasti yöllä kramppaa pohje,onneks osaan jo varautua

kolmen äiti
    Vierailija
    Mullekin tulee mm. vedosta. Joskus auttaa kun nukkuu sukat jalassa, ei tosin aina. Sanovat, että magneesium auttaisi ehkäisemään niitä..? Pitäis vissiin kokeilla

Mutta venyttele tuota pohjetta tänään esim. varpaat seinää vasten. Mulla oikein kovan krampin jälkeen parikin päivää pohje kipeä :/

On ihan normaalia, että pohje on vieläkin kipeä. Varsinkin kun on ollut kova kramppi jalassa. Voi olla vielä huomennakin. Kokemusta on. Mulla ei ole onneksi pitkilleen ollut kramppeja *koputtaa puuta*

Magnesium auttaa nuihin kramppeihin eli kun syö magnesiumia niin ei pitäis tulla kramppeja.

Syö jotain suolaista ja ota magnesiumia ja juo vettä.

Ja perinteisessä vichyvedessä on kaikkea tarpeellista kramppejen estämiseen.

vieras
    Vierailija
    Ensiapuna Relaxant-voide...lihaksia rentouttavaa,käytän myös ennalta ehkäisevänä ja tehoaa

Itsellä kramppaa aika paljon pohkeet ja varpaat. Saattaa kramppi tulla ihan äkistä vaikka vain seison. Magnesium auttaa aika hyvin. Heti huomaa jos on useampana päivänä peräkkäin unohtanut ottaa. Lääkäri sanoi, että jos on liian vähän juonut sekin voi aiheutta kramppeja. Joten käski juoda myös paljon vettä.

mulla kans

parina yönä tullut kamala kramppi just pohkeeseen.. että tekee kamalan kipeää! :o
    aattelin jo että onko suonenveto kyseessä kun raskaanakin olen.. mut ei kai suonenvedosta olisi pohje kipeä jälkeenpäin..

Magnesium auttaa hyvin. Samoin veden riittävä juominen.

ei paha
    Vierailija

jpp

ei toi lihaskramppi mitään haittaa,mulle sitä tulee melkee joka päivä eikä ees o kipiä ku herään

.....
    Vierailija
    Ihan normaalia,että on viel hellänä... Mulla on useamman kerran krampannu ja nykyään nukunki villasukat jaloissa,nii ei oo kramppaillu...

Pikavastaus Pikavastaus