Lihaskramppi

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Mulle tuli tosi kova lihaskramppi vasempaan pohkeeseen viime yönä, ei ole ennen moista tullut. Nyt on pohje vieläkin tosi kipeä ja arka. Mistähän voi johtua ja onkohan normaalia että pohje vieläkin kipeä? Eilen en ole urheillut enkä rasittanut muutenkaan itseäni/jalkojani.
 
kolmen äiti
Mullekin tulee mm. vedosta. Joskus auttaa kun nukkuu sukat jalassa, ei tosin aina. Sanovat, että magneesium auttaisi ehkäisemään niitä..? Pitäis vissiin kokeilla :)

Mutta venyttele tuota pohjetta tänään esim. varpaat seinää vasten. Mulla oikein kovan krampin jälkeen parikin päivää pohje kipeä :/
 
On ihan normaalia, että pohje on vieläkin kipeä. Varsinkin kun on ollut kova kramppi jalassa. Voi olla vielä huomennakin. Kokemusta on. Mulla ei ole onneksi pitkilleen ollut kramppeja *koputtaa puuta*

Magnesium auttaa nuihin kramppeihin eli kun syö magnesiumia niin ei pitäis tulla kramppeja.
 
Itsellä kramppaa aika paljon pohkeet ja varpaat. Saattaa kramppi tulla ihan äkistä vaikka vain seison. Magnesium auttaa aika hyvin. Heti huomaa jos on useampana päivänä peräkkäin unohtanut ottaa. Lääkäri sanoi, että jos on liian vähän juonut sekin voi aiheutta kramppeja. Joten käski juoda myös paljon vettä.
 

Yhteistyössä