*

Arg.. Jalat ja kädet kutiaa
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 9. Osumia 9

Ketju: Arg.. Jalat ja kädet kutiaa

Arg.. Jalat ja kädet kutiaa

Mikähän on vikana kun jalkapohjat ja kämmenet kutiaa? Pirullista raapia, varsinkin noita jalkapohjia

vieras
    Vierailija
    oletko raskaana?

Maksa-arvot koholla? Oletko raskaana? Silloin voipi olla raskaushepatoosi joka vaatii äippäpoliseurantaa.

Raskaana en ole. Sappikohtauksia on taas ollu ja se nostaa maksa-arvot aina koholleen. Niistäkö tää kutinakin nyt johtuu sitte?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja yötär
    Raskaana en ole. Sappikohtauksia on taas ollu ja se nostaa maksa-arvot aina koholleen. Niistäkö tää kutinakin nyt johtuu sitte?
    Niistäpä se kutina varmaan johtuu.

Voiko sille tehä mitään vai pitääkö odotella vaan että ne arvot taas laskeutuu?

Varmmankin johtuu niistä.. Mulla oli maksa-arvot reilusti kohollaan, ja kutisi jalat jä kädet niin vietävästi! Ja niihin tuli sellaista pientä punaista läikkää.. Lääkäriltä kannattaa kysyä jotain kutinalääkettä, eli antihistamiinia, rasvaushan tuohon kai ei auta..

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja MörköStiina
    Varmmankin johtuu niistä.. Mulla oli maksa-arvot reilusti kohollaan, ja kutisi jalat jä kädet niin vietävästi! Ja niihin tuli sellaista pientä punaista läikkää.. Lääkäriltä kannattaa kysyä jotain kutinalääkettä, eli antihistamiinia, rasvaushan tuohon kai ei auta..
    Antihistamiinia mä syön muutenkin ihan vakituiseen allergioitten takia.. En tiiä kuin karmee tää kutina olis jos en söis

Pitää varmaan vaan ottaa jo itteensä niskasta kiinni ja hommata itsensä sinne leikkaukseen niin loppuis nämäki vaivat. Johan näitä sappikipuja on kolmisen vuotta kateltu

No joo, varmaan se leikkaus on sitten ainut apu.. Ai niin, muistan, että viileä vesi kanssa auttoi hieman, kun olo oli oikein tukala :/

Pikavastaus Pikavastaus