Osaisko joku sanoa

  • Viestiketjun aloittaja Kipeä
  • Ensimmäinen viesti
Kipeä
Alkuperäinen kirjoittaja no:
olet vaan kipeä...täällä oli saman tyyppistä liikkeellä...

Muuten ei ole mitään vikana. Pää vaan tuntuu räjähtävän ja oksettaa mutta ei tule oksennus. Mun ystävä sanoi että voisi kuulostaa siltä että lihakset jumissa. En kyllä itse tiedosta että hartia-niska seutu olis kipeä.
Tiedätteksö, mun vanhanuskomuksen äiti totesi että se tulee vedosta kun nukutaan vielä ikkuna auki ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeä:
Muuten ei ole mitään vikana. Pää vaan tuntuu räjähtävän ja oksettaa mutta ei tule oksennus. Mun ystävä sanoi että voisi kuulostaa siltä että lihakset jumissa. En kyllä itse tiedosta että hartia-niska seutu olis kipeä.
Tiedätteksö, mun vanhanuskomuksen äiti totesi että se tulee vedosta kun nukutaan vielä ikkuna auki ;)
Voi olla että on hartiat/niska jumissa. Tietty jumitaso kun ylittyy niin ainakin miule tulee sellainen turtumus ettei ne enää edes tunnu kipeiltä.
 
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
paljonkos on menkat myöhässä? :)
Asiasta viidenteen. Mitenkäs nuo oireet raskaanaoloon viittaa? En ole ikinä kuullutkaan että päänsärky olisi viite raskaudesta. Vai onko päänsärky yleistäkin raskaana ollessa. Kyselen ihan uteliaisuuttani kun itsellä ei kahdesta raskaudessa ollut minkäänlaisia oireita. Vasta menkkojen loppumisesta ja plussasta tiesin olevani raskaana :)
 
Kipeä
Alkuperäinen kirjoittaja matala:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeä:
Oksettaa/etoo jo viidettä päivää, päätä särkee ja pää tuntuu raskaalta, huimaa..

Mikä mulla on?
niska-hartiaseutu jumissa... varaa aika hierojalle.
Nyt ei kyllä kykene. Mä varmaan oksentaisin sen pöydälle :) Niin etova olo ja pää painaa kuin synti.

 
tiukka pipo
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeä:
Alkuperäinen kirjoittaja matala:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeä:
Oksettaa/etoo jo viidettä päivää, päätä särkee ja pää tuntuu raskaalta, huimaa..

Mikä mulla on?
niska-hartiaseutu jumissa... varaa aika hierojalle.
Nyt ei kyllä kykene. Mä varmaan oksentaisin sen pöydälle :) Niin etova olo ja pää painaa kuin synti.
Käyppä lääkärissä jos et mututen omista lihaksia rentouttavia lääkkeitä... Saat niskat vähän löysäämään ja sitten voit mennä hierojalle...
 
Kipeä
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
paljonkos on menkat myöhässä? :)
Asiasta viidenteen. Mitenkäs nuo oireet raskaanaoloon viittaa? En ole ikinä kuullutkaan että päänsärky olisi viite raskaudesta. Vai onko päänsärky yleistäkin raskaana ollessa. Kyselen ihan uteliaisuuttani kun itsellä ei kahdesta raskaudessa ollut minkäänlaisia oireita. Vasta menkkojen loppumisesta ja plussasta tiesin olevani raskaana :)
Juu mutta raskaana en ole ja kyllä ne sitten varmaan ne niskat on vaikken edes huomaa. Mun pää on sillai outo, tosi raskas ja jotenkin särkee. Mutta ei ole mitään tiettyä kohtaa mistä särkisi. Yleensa kun särkee niin mun särkee tuosta silmien välistä tai takaraivosta. Nyt on sellainen kokopäänsärky.
 

Yhteistyössä