PORSAAN SISÄFILE

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
Anoppi toi tuollaisen 800 g painavan...mitä valmistan ja miten ???
mahto olla kallis pala :p ? mä oon tehny pihvejä, eli huoneenlämpöön sisäfile tunniksi ja sitte leikkaat ohuia siivuja ja paistat KUUMALLA pannulla suolaa ja pippuri päälle, ja sen ei tartte kauaa paistua, nams :p
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
Anoppi toi tuollaisen 800 g painavan...mitä valmistan ja miten ???
mahto olla kallis pala :p ? mä oon tehny pihvejä, eli huoneenlämpöön sisäfile tunniksi ja sitte leikkaat ohuia siivuja ja paistat KUUMALLA pannulla suolaa ja pippuri päälle, ja sen ei tartte kauaa paistua, nams :p
Onko sun mielestä 800g painava porsaan sisäfile mikä maksaa kaupassa 10 ? ni kallis? Ei kyllä mun mielestä
 
Mä teen perhosleikkeita, eli viipaloin, ruskistan pannulla värin pintaan ja laitan uuniin tai sitten haudutan pannulla loppuun, maustan musta-ja viherpippurilla ja suolalla. ei muuten ollu kallista, kävin mammuttimarkkinoilla ostamassa kilon palan 5.95/kg :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
Mä teen perhosleikkeita, eli viipaloin, ruskistan pannulla värin pintaan ja laitan uuniin tai sitten haudutan pannulla loppuun, maustan musta-ja viherpippurilla ja suolalla. ei muuten ollu kallista, kävin mammuttimarkkinoilla ostamassa kilon palan 5.95/kg :D
Sorry lukuvirhe, puhuttiinkin sisäfileestä... mun pala oli vain ulkofilettä :ashamed:

 
tintti
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
Mä teen perhosleikkeita, eli viipaloin, ruskistan pannulla värin pintaan ja laitan uuniin tai sitten haudutan pannulla loppuun, maustan musta-ja viherpippurilla ja suolalla. ei muuten ollu kallista, kävin mammuttimarkkinoilla ostamassa kilon palan 5.95/kg :D
et perhosleikkeet tehdän kyllä ulkofileestä. siihen toi hintakin täsmää. sisäfile maksaan. 9.95 kg

 
eiks tää ketju ollu jo täällä??? eli siis joku aiemmin kyseli että mitä tehdä porsaan sisäfileestä? montako kertaa näitä oikeesti pitää kysellä päivän aikana?

ja ap: siinä pakkauksessa kyllä lukee (jos on siis valmiiksipakattu) että missä asteessa se paistetaan ja kuinka kauan.... mutta suuntaa antava on että 1 tunti per kilo ja noin 175 asteessa. laita paistomittari kiinni paksuimpaan kohtaan jos et osaa muuten arvioida. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
Anoppi toi tuollaisen 800 g painavan...mitä valmistan ja miten ???
mahto olla kallis pala :p ? mä oon tehny pihvejä, eli huoneenlämpöön sisäfile tunniksi ja sitte leikkaat ohuia siivuja ja paistat KUUMALLA pannulla suolaa ja pippuri päälle, ja sen ei tartte kauaa paistua, nams :p
Onko sun mielestä 800g painava porsaan sisäfile mikä maksaa kaupassa 10 ? ni kallis? Ei kyllä mun mielestä
minkä firman lihaa on? kyllä sisäfile maksaa enemmän kuin 10e :whistle:

 
Vieras
Leikkaat lihasta n.1,5cm paksuisia siivuja ja paistat pannulla voissa joko kypsiksi tai mediumiksi makusi mukaan.Paistetun siivun päälle maustevoi viipale..Lisukkeeksi valkosipuliperunoita tai vaikka ranskalaisia ja salaattia.On niin hyvää että vaikee mennä sanomaan mitään yhtä hyvää!!!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
Anoppi toi tuollaisen 800 g painavan...mitä valmistan ja miten ???
mahto olla kallis pala :p ? mä oon tehny pihvejä, eli huoneenlämpöön sisäfile tunniksi ja sitte leikkaat ohuia siivuja ja paistat KUUMALLA pannulla suolaa ja pippuri päälle, ja sen ei tartte kauaa paistua, nams :p
Onko sun mielestä 800g painava porsaan sisäfile mikä maksaa kaupassa 10 ? ni kallis? Ei kyllä mun mielestä
minkä firman lihaa on? kyllä sisäfile maksaa enemmän kuin 10e :whistle:

Atrian ja hk.n
 
kokki kolmonen
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Leikkaat lihasta n.1,5cm paksuisia siivuja ja paistat pannulla voissa joko kypsiksi tai mediumiksi makusi mukaan.Paistetun siivun päälle maustevoi viipale..Lisukkeeksi valkosipuliperunoita tai vaikka ranskalaisia ja salaattia.On niin hyvää että vaikee mennä sanomaan mitään yhtä hyvää!!!
pakko tähön kommentoida, et possuu paistetaan kyllä AINA kypsäksi asti, ei mediumiksi
 
Sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kokki kolmonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Leikkaat lihasta n.1,5cm paksuisia siivuja ja paistat pannulla voissa joko kypsiksi tai mediumiksi makusi mukaan.Paistetun siivun päälle maustevoi viipale..Lisukkeeksi valkosipuliperunoita tai vaikka ranskalaisia ja salaattia.On niin hyvää että vaikee mennä sanomaan mitään yhtä hyvää!!!
pakko tähön kommentoida, et possuu paistetaan kyllä AINA kypsäksi asti, ei mediumiksi
Joo nyt vasta huomasin että tämä olikin possua.Sen valmistuksesta en tiedä yhtään mitään kun en ole ikinä edes maistanut...
 

Yhteistyössä