*

trombosyytit matalla?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 16. Osumia 16

Ketju: trombosyytit matalla?

trombosyytit matalla?

Mitä meinaa.?Miten hoidetaan jos mitenkään? mulla ei oo verenpainetta eikä pissassa mitään,ei turvotuksia tms...........Sokerit pysyy kurissa ja muuten aika normaali raskaus...viikot 36+5 nyt menossa.

Siis valkosolut.
    Onko näyte otettu verestä vai pissasta?

verestä

muiden kokeiden yhteydessä

Siis eikös kohonnut valkosoluarvo meinaa jtk. tulehdusta? Muistelen....

tiistaina onneksi neuvola

mitäs jos ne on matalalla?

siis trombot?

...
    Vierailija
    ei trombosyytit ole valkosoluja,ne on verihiutaleita ja littyvät veren hyytymiseen.

no mut mitäs jos ne on liian matalat labrakokeissa?

mistä voi johtua ja miten "hoidetaan"?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ...
    ei trombosyytit ole valkosoluja,ne on verihiutaleita ja littyvät veren hyytymiseen.
    ÄÄKS, Niin onkin.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja kirsuli
    mistä voi johtua ja miten "hoidetaan"?
    mulla oli viimesilläni kans trombot koholla mut ei sitä hoidettu mitenkään... menin äippäpolille kovien kylkikipujen vuoksi ja ainut "vika" mikä löyty oli se et trombosyytit oli koholla, mut ei siihen mitään syytä löytyny...

siis trombot?
    Trombosytopenia on vaivan nimi jos trombosyytit ovat matalalla. Trombosyytit ovat tekijä joka hyydyttää veren, eli kun tulee haava ja trombosyytit ovat alhaalla niin haava tihkuttaa verta pitkään, haavat eivät meinaa parantua jne.

Trombosyyttiarvot pitäisi olla 150 - 400. Itselläni on yleensä 70, pahimmillaan on ollut 20. Tulehduskipulääkkeitä (burana yms) ei voi käyttää ja muidenkin lääkkeiden kanssa oltava tarkkana. Leikkauksessa annetaan trombosyyttejä, jos siis leikkaus yllättäen, mikäli suunniteltu niin trombosyyttejä voidaan yrittää nostaa hetkellisesti keinotekoisesti...

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_haku=Trombosytopenia%20(verihi utaleniukkuus)&p_artikkeli=dlk00527

Tuolla on mun mielestä selkeästi kerrottu trombosytopeniasta.

eli sektiossa antavat jos siihen mennään

siksi vartioivat tota arvoa Mistähän johtuu? mulla oli anemiaa ja sokeriarvot koholla tossa muutaman viikko sitten Nyt hyvemmät mut trombot jotain 120-130

Mulla oli raskausmyrkytyksen takia trombosyytit alimmillaan 40 synnytyksen aikana. Leikkuriuhka, mut onneks selevittiin jees

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73
    http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_haku=Trombosytopenia%20(verihi utaleniukkuus)&p_artikkeli=dlk00527

Toi oli hyvä

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73

Toi oli hyvä

Normaalisti tuo trombosytopenia ei haittaa mun elämää ollenkaan, lääkkeiden kanssa vain oltava tarkka. Kolme keskenmenoa mulla on, syyksi on epäilty ko vaivaa. Enää en edes yritä lisää lapsia tämän takia, onneksi kaksi onnistui hyvin. Meidän poitsulla oli trombosytopenia syntyessään mutta hänellä oma luuydin korjasi tilanteen, vuoden joutui käymään kontrolleissa.

Pikavastaus Pikavastaus