mikä on kamalin lahja mitä olet saanut?

  • Viestiketjun aloittaja kea
  • Ensimmäinen viesti
meri
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkifakiiri:
iso pahvilaatikko, joka oli tungettu täyteen sanomalehtiä, ja nurkkaan oli teipattu nordea pankin ilmaset tulitikut ja kalenteri.
Ja oikein kehtuttiin, että nyt saat semmosen lahjan, jota tarviit jokapäivä :/
eikä:O

 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Työnantajalta joka vuosi kinkku, eikä meillä kukaan syö sianlihaa. No, onneksi seurakunta toimittaa sen jollekin vähävaraiselle perheelle.
ei varmaan kannata sanoa asiasta työnantajalle ettette syö sianlihaa ni tietäs antaa jotain muuta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkifakiiri:
iso pahvilaatikko, joka oli tungettu täyteen sanomalehtiä, ja nurkkaan oli teipattu nordea pankin ilmaset tulitikut ja kalenteri.
Ja oikein kehtuttiin, että nyt saat semmosen lahjan, jota tarviit jokapäivä :/
ei oo tosi!!! :eek:

mä oon saanu lyijytäytekynän. voi vee..... :headwall:
 
pilkku
-Semmonen nimellä varustettu muovinen rekisterikilpi?
-Miesten pronssinen ranneketju? (olen kuitenkin nainen)
-Tyynyliinat, joista toinen oli likainen ja ne oli erikokosia, ihan itse vinoon neulottuja (34x51 ja 23x73cm)?
-Tiimarin vino enkelitaulu?
Ja vaikka mitä muuta

Juu ei mulle kelpaa mikään. En yksinkertaisesti halua nurkkiini yhtään ylimääräistä krääsää, mil ei oo mitään virkaa. Jos jotain tuo, eix sit voi tuoda jotain kunnollista ja laadukasta? Tai yksinkertaisesti kukkia, kahvipaketin, suklaata tms.
 
pilkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkifakiiri:
iso pahvilaatikko, joka oli tungettu täyteen sanomalehtiä, ja nurkkaan oli teipattu nordea pankin ilmaset tulitikut ja kalenteri.
Ja oikein kehtuttiin, että nyt saat semmosen lahjan, jota tarviit jokapäivä :/
ei oo tosi!!! :eek:

mä oon saanu lyijytäytekynän. voi vee..... :headwall:
Mun mieskin sai firmalta. Oli sekä lyijytäytekynä ja kuulis. Ne oli semmoset hienot (oikeesti) visakoivusta tehdyt.
 

Yhteistyössä