hobby hall on perseestä

  • Viestiketjun aloittaja vittu
  • Ensimmäinen viesti
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Mä oon tiennyt kanssa jo muutaman kuukauden että paska laitos on..samoja ongelmia kuin teillä ja en halua olla missään tekemisissä enää kyseessäolevan puljun takia.
juu itsekin ajattelin alkaa boikotoida koko lafkaa jahka saan tän asian loppuun |O
Kuinkahan moni on jo eronnu kanta-asiakkuudestaan,tuon niiden laskutuksen ja asiakaspalvelun takia? :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä tilasin HH:sta joulukuusen ja pari kuusenkoristetta. Kuusi tuli melkein luvatussa ajassa eli reilussa viikossa mutta koristeet kiikutettiin vasta äsken kotiovelle kolmisen viikon toimitusajalla vaikka noikin luvattiin viikossa toimittaa. Hyvä että edes ennen joulua tulivat.
Mä en ole saanut vieläkään. Kuusi tuli jo. :(
Kysyin muuten sen kuusen saamisen jälkeen HH:lta sähköpostilla että missäs on lopputilaus niin vastasivat tosi nopeasti (ihme?) että eivät voi lähettää pakkausteknillisistä syistä tuotteita samaan aikaan. :eek: Kalliiksihan firmalle tulee postitella tuotteita ripotellen ja maksaa ylimääräisiä postikuluja. Nytkin sain ilmaisen kotiinkuljetuksen.
pakkausteknilliset syyt voi tarkottaa sitä että osa tavaroista lähtee vantaan Tammistosta jossa on pieni vrasto myymälän yhteydessä ja toinen Viinikkalassa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä tilasin HH:sta joulukuusen ja pari kuusenkoristetta. Kuusi tuli melkein luvatussa ajassa eli reilussa viikossa mutta koristeet kiikutettiin vasta äsken kotiovelle kolmisen viikon toimitusajalla vaikka noikin luvattiin viikossa toimittaa. Hyvä että edes ennen joulua tulivat.
Mä en ole saanut vieläkään. Kuusi tuli jo. :(
Kysyin muuten sen kuusen saamisen jälkeen HH:lta sähköpostilla että missäs on lopputilaus niin vastasivat tosi nopeasti (ihme?) että eivät voi lähettää pakkausteknillisistä syistä tuotteita samaan aikaan. :eek: Kalliiksihan firmalle tulee postitella tuotteita ripotellen ja maksaa ylimääräisiä postikuluja. Nytkin sain ilmaisen kotiinkuljetuksen.
pakkausteknilliset syyt voi tarkottaa sitä että osa tavaroista lähtee vantaan Tammistosta jossa on pieni vrasto myymälän yhteydessä ja toinen Viinikkalassa.

Kiitos infosta. Sähköpostissa kun en tuon valaisevampaa vastausta saanut.
 
niiinpä
näin on. me laitettiin navigaattori huoltoon joskus syyskuulla, vieläkin siellä. ollaan soiteltu nyt useita kertoja perään (joka kerran jonotettu puolisen tuntia asiakaspalveluun) joka kerta aikovat ottaa yhteyttä hetken kuluttua. viime viikon ma:na sitten vihdoin ottivat yhteyttä ja sanoivat että navigaattori toimitetaan huomenna (eli viime viikon tiistaina). nooh, eipä ole näkynyt.
maksettu on navigaattori jo kokonaisuudessaan mutta asiakaspalvelusta väitetään että olisimme maksaneet vain yhden erän, toukokuussa :O!
Kun navin tilasimme hinta oli 199 e, nyt hinta on muka pompsahtanut 279 euroon. aivan uskomatonta toimintaa! jos paketti ei tule tän viikon aikana, ei kai auta kun ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
 
joo
Itse pistin sinne usein spostilla palautetta johon ei vastattu, laskuasioita siis, puhelimella ei läpi päässyt ja puhlaskut kasvoivat vaan. Noh, kirjoitin sitten lopuksi lyhyen ja ytimekkään spostin sinne: "Haistakaa vittu koko vitun paska hoppu halli, ja paskaa joulua." Arvatkaa mikä oli vastaus...
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Itse pistin sinne usein spostilla palautetta johon ei vastattu, laskuasioita siis, puhelimella ei läpi päässyt ja puhlaskut kasvoivat vaan. Noh, kirjoitin sitten lopuksi lyhyen ja ytimekkään spostin sinne: "Haistakaa vittu koko vitun paska hoppu halli, ja paskaa joulua." Arvatkaa mikä oli vastaus...
No mikä? :eek:

Ei tainnut tulla mitään?! :/
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Itse pistin sinne usein spostilla palautetta johon ei vastattu, laskuasioita siis, puhelimella ei läpi päässyt ja puhlaskut kasvoivat vaan. Noh, kirjoitin sitten lopuksi lyhyen ja ytimekkään spostin sinne: "Haistakaa vittu koko vitun paska hoppu halli, ja paskaa joulua." Arvatkaa mikä oli vastaus...
No mikä? :eek:
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.

Siis tuohon niillä oli aikaa ja halua vastata. Ei niihin kymmeneen muuhun tiedusteluuni laskuista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Itse pistin sinne usein spostilla palautetta johon ei vastattu, laskuasioita siis, puhelimella ei läpi päässyt ja puhlaskut kasvoivat vaan. Noh, kirjoitin sitten lopuksi lyhyen ja ytimekkään spostin sinne: "Haistakaa vittu koko vitun paska hoppu halli, ja paskaa joulua." Arvatkaa mikä oli vastaus...
No mikä? :eek:
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.

Siis tuohon niillä oli aikaa ja halua vastata. Ei niihin kymmeneen muuhun tiedusteluuni laskuista.
:LOL: Voi hitsit...eivät sitten voineet vastata kysymykseesi.
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Itse pistin sinne usein spostilla palautetta johon ei vastattu, laskuasioita siis, puhelimella ei läpi päässyt ja puhlaskut kasvoivat vaan. Noh, kirjoitin sitten lopuksi lyhyen ja ytimekkään spostin sinne: "Haistakaa vittu koko vitun paska hoppu halli, ja paskaa joulua." Arvatkaa mikä oli vastaus...
No mikä? :eek:
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.

Siis tuohon niillä oli aikaa ja halua vastata. Ei niihin kymmeneen muuhun tiedusteluuni laskuista.
Niihin laskuihin he eivät vastaakaan.Ennenkuin ovat laittaneet perintään..sitten hyvällä lykyllä saat tietää miten asiat on.
 
kyl on menny alas koko firma |O
Multa kans perivät jotain ihmesummaa, enkä todellakaan ollut mitään sellaisella summalla tilannut, ja yhtä palauttamaani tuotetta myös perivät takaisin.
Soittelin tuntikausia, s-postia laittanut ja sit kiltisti maksoin ne laskut ku alkoivat uhkailemaan perintätoimistoilla :headwall:
Mihinhän pitäis nyt ottaa yhteyttä jotta sais nuo itselleni kuuluvat rahat takaisin?
 
juuri laitoin kopion maksusta asiakaspalveluun sähköpostilla toivottavasti edes auttaisi sen verran ettei enä tulisi samasta laskusta..prkle
on tullut jo aika kalliiksi mokoma 19e lasku |O |O |O saisivat kyllä joutua jo vastuuseen ½v saanut tapella.
tosiaankin nyt entinen kanta-asiakas :$
 

Yhteistyössä