*

Maidoton suolainen piirakka!!!
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 10. Osumia 10

Ketju: Maidoton suolainen piirakka!!!

neuvoton kokki
    Vierailija

Maidoton suolainen piirakka!!!

Olisko jollain hyvä ohje, missä ei olis maitoa? ESim. katkarapupiirakka yms.?

vieras
    Vierailija
    Ei kai nyt kovinkaan moneen maitoa tule. Mutat saako margariinia siis käyttää?

neuvoton kokki
    Vierailija

kasvimargariini ja esim. kauratuotteet käy

eli ei siis kemaa, kermaviiliä, juustoa...

vieras
    Vierailija
    Ok. No kokeilepa vaikka www.pirkka.fi

Sieltä luulis löytyvän useempaa sorttia. Ja eihän esim. pizzassakaan ole maitoa. Ei edes margariinia. Juuston voi jättää pois.

yks vaan
    Vierailija
    mulle kanssa mutta vielä munaton sekä soijaton kiitos

hei
    Vierailija
    Ihan ohi otsikon, mutta mulla lienee lukivirhe. Luin otsikon Mauton suolainen piirakka. ...hetkosen ihmettelin...

neuvoton kokki
    Vierailija

ei ole ihan helppoa

niin, siis juuston voi aina jättää, mutta kakissa suolaisissa piirakoissa on aina kermaviiliä, kermaa tai jotain creme-juttua. minulla on muutenkin näissä aina peukalo keskellä kämmentä, enkä todellakaan osaa jollain kaurakermalla korvata tavallista kermaa.

Olis niin ihanaa jos jollain olis ihan rehallinen kunnon resepti....

vieras
    Vierailija
    Nos jos soveltaisi itse. Kerman korvaisi vaikka tomaattisoseella tai kookosmaidolla?

Myllyn Paras voitaikinalevyt on maidottomia ja munattomia (ei sisällä eläinperäisiä aineita). Painele sitä vuokaan pohjalle ja väliin sitten mitä nyt kukin tykkää laittaa, lihaa, kalaa, katkarapuja, riisiä, kasvissuikaleita... Ja sama taikina "kanneksi" päälle.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton kokki
    niin, siis juuston voi aina jättää, mutta kakissa suolaisissa piirakoissa on aina kermaviiliä, kermaa tai jotain creme-juttua. minulla on muutenkin näissä aina peukalo keskellä kämmentä, enkä todellakaan osaa jollain kaurakermalla korvata tavallista kermaa.

Olis niin ihanaa jos jollain olis ihan rehallinen kunnon resepti....
    Rohkeesti vaan korvaamaan noilla vaihtoehto valmisteilla. Hyvää tulee.

Pitsan juuston oon korvannut lasten persikka piltti soseella. Oon sekoittanut sitä muihin täytteisiin tai levitellyt ohuelti täytteiden päälle. Ainakin jauhelihapitsassa ollut oikeesti hyvää.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot