+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 3 1 2 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 72
    Salama McQueen
    Vierailija

Pakko jakaa teidän kanssanne äärimmäisen helppo ilo- VADELMA-VALKOSUKLAAMUFFINSSIT

Voi jee, nää on hyviä. Niin ja hei painonvartijat- 50 pistettä koko satsi! Siis tuolla mun valkosuklaaversiolla, jos laitat marjoja vain, vähennä suklaan 10 p.

Äärimmäisen helpot muunneltavat muffarit

2 munaa

1 dl sokeria

1 dl (kevyt)kermaviiliä

1 dl sulatettua voita tai margariinia

2,5 dl vehnäjauhoja

2 tl leivinjauhetta

1 tl vaniljasokeria

Sekoita munat ja sokeri, ei tarvitse vatkata. Lisaa kermaviili ja sulatettu voi. Lisää kuivat aineet ja makuaine (voi olla lähes mitä tahansa!) Sekoita taikina tasaiseksi. Jaa muffinivuokiin ja paista 200 asteessa n. 15 min. Itse tein tosin muffinssivuoalla hieman isompia muffinsseja, joten paistoin 175 asteessa n. 20-25 min.

Niin ja noita täyteaineita, mä laitoin 100 g valkosuklaata pieninä palasina ja desin vadelmia. Aivan mielettömän hyvää! Tiskiäkään ei tule kuin nimeksi kun ei tarvi vatkata...

Voit laittaa myös esim.

*1,5 desiä ananaspaloja ja 0.5 dl kookoshiutaleita
    *1 dl pähkinärouhetta ja 1 dl suklaarouhetta
    *2 dl mariannerouhetta
    *2 dl mitä vaan marjoja
    *1,5 dl suklaarouhetta (valkoista/tummaa/maitosukua) ja sitten lopuksi upotat taikinaan yhden Dumlekarkin

Ai kamala kuulostaa hyvältä ja mie kun en sais herkutella kun terkkarin täti suuttuu kun painoa tulee kilo per viikko .

Mitämitämitä?! Kiitos reseptistä! Kiitoskiitoskiitos!

Salama McQueen
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow
    Ai kamala kuulostaa hyvältä ja mie kun en sais herkutella kun terkkarin täti suuttuu kun painoa tulee kilo per viikko .
    Se on nestettä kato! Turvotusta.
    Niin ja sitäpaitsi, eikös se tieteellinen tutkimus ollut, että suklaalla tulee onnellisia vauvoja.

J
    Vierailija
    ui, näitä on pakko kokeilla! montako yhdestä taikinasta suurin piirtein tulee?

Kiitti ohjeesta! Taidanpa kokeilla heti, kun on yks kermaviili tuolla tyhjän panttina. Laittaisko mustikoita!

Salama McQueen
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja J
    ui, näitä on pakko kokeilla! montako yhdestä taikinasta suurin piirtein tulee?
    Mä sain 10, mutta ne on isohkoja. Tavallisilla vuoilla tulee varmaan 15 noin.

Salama McQueen
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket
    Kiitti ohjeesta! Taidanpa kokeilla heti, kun on yks kermaviili tuolla tyhjän panttina. Laittaisko mustikoita!
    Juu! Varmaan hyvää! Mustikka-valkosuklaa vois toimia kans...Hmm.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow
    Se on nestettä kato! Turvotusta.
    Niin ja sitäpaitsi, eikös se tieteellinen tutkimus ollut, että suklaalla tulee onnellisia vauvoja.
    Pakko uskoa näin nimim. kohta 20 kiloa ylimääräistä .

Kiitos, tätä voisi kokeilla!

vieras
    Vierailija
    Hyvvee oli kiitos vain ohjeesta.

Merkkaanpas niin voisinkin kokeilla

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Hyvvee oli kiitos vain ohjeesta.
    Kiitos myös minun puolestani, tein tuplasatsin ja se meni niin ku kuumille kiville, teen huomen uuden satsin. Kyllä oli helppo ja hyvä ohje!

Kiitos kuulostaa niin hyvältä, että on pakko kokeilla huomenna eri versioilla

merkkausta herkuttelupäivää varten..

Kiitos. Tuohon jopa minä pystyn

Ehkä mä sitten maaliskuun puolella teen kun pisteilyt toivottavasti loppu.
    Kiitos ohjeesta, laitan ylös jo valmiiksi.

Kerrankin ohje, joka kuulostaa oikeasti helpolta.. JA MEILLÄ EI PELITÄ UUNI

Neltsu
    Vierailija
    Kiitos, hyvää oli Kokeilin kahdella eri täytteellä: mustikka&suklaa sekä pätkismuffinssit. Kumpaankin toimi hyvin. Tuo alkuperäinen resepti kiehtoo sen verran että täytyy kokeilla ystävänpäiväksi ja koristella vaikka sydämmillä.

vieras
    Vierailija
    Kiitos, kokeilen!

Merkkaan

Ai ei tarvi vatkata? Ollenkaan? En mä osaa jättää sitä väliin ku aina munat ja sokeri vatkataan
    Kuulostaa tooooosi hyviltä, kokeilen ensi viikolla

Tosi hyviä tuli, just otin uunista, pikkusen oli kohonnu vuoista pellille, mut mä vetelin ne valuneet tuossa maistiaisiks Jäähtyvät pöydällä. Ja kodissa on nyt ihana tuoksu! Mäkin tein tuplasatsin, sekaan panin mariannesuklaata sekä karkin että fazerin suklaan muodossa. Namnam! Kiitos ohjeesta!

täytyypi merkata

Pitääpä merkata.. jos alkais vaikka yön iloksi leipomaan kun nukutuakaan ei kuitenkaan saa

Sivu(t) 1 / 3 1 2 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu