täällä haisee vieläkin kamalalle

Tumpula
Ihme juttu. :/
Silloin kun mun kämpän yläkerrassa kärysi, palomiehet tuli ensin kertomaan mikä on tilanne ja vähän ajan päästä vielä antamaan toimintaohjeet.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja T:
Asian vierestä. Meidän jääkaappi haisee vieläkin ihan kamalalle yhden pizzan jäljiltä! :x
Mun yhden kämpän jääkaappi haisi ihan paskalle (kirjaimellisesti) kun muutin siihen kämppään. Laitoin lasiin etikkaa ja sen lasin jääkaappiin. Haju lähti päivässä. Etikka on yllättävän tehokasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja T:
Asian vierestä. Meidän jääkaappi haisee vieläkin ihan kamalalle yhden pizzan jäljiltä! :x
Mun yhden kämpän jääkaappi haisi ihan paskalle (kirjaimellisesti) kun muutin siihen kämppään. Laitoin lasiin etikkaa ja sen lasin jääkaappiin. Haju lähti päivässä. Etikka on yllättävän tehokasta.

On, hyvä hajunpoistossa. Ja sillä myös saa kirkkaat ikkunat, kun lorauttaa pesuveden sekaan. Eikä klasit sitten haisekaan B) Pikku vinkki ikkunanpesuunkin, kun täällä sataa RÄNTÄRÄPÄSKÄÄ :xmas: :D

Ja nyt syömään :wave:
 
vieras
Keitä kattilassa mausteneilikkaa, kanelitankoja ja appelsiinin kuoria. Ihana tuoksu leviää ympäri kämppää. Seosta voi keitellä useammankin kerran ja viedä kattila tuoksuttamaan hajupaikkaa. Itse olen hävittänyt tällä tavoin maalinhajut .
 
se savun haju on sitkeessä
Kokemuksesta voin sanoo et savun haju on tosi sitkeessä... mutsi asuu kerrostalossa ja siel palo yks asunto ihan täysin niin rapussa haisi tosi pitkään savulle ja siel menikin kaikki villoista lähtien uusiksi kun oli niihin tarttunu se haju. Mä lainasin äidilleni ystävältä ionisaattoria mikä puhals muutaman päivän sisällä et saatiin hajut pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
http://www.datsha.com/terveystuotteita.shtml

Tuollasen jos saat lainaa jostaki, nii lähtee hajut.
tuskin mistään saa :/ kävin kaupatki läpi ja mistään löytyny sitä hajunpoisto suihketta tekstiileille
Täti muutti just homekämpästä uuteen taloon, ja niille tehtiin joku vuorokauden mittainen tehopuhdistus tuolla laitteella. En tiiä mistä tuli se, mutta siivousliikkeistä vois ainaki kysellä. Autokaupatkin käyttää paljon. Onko tuttuja alalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
http://www.datsha.com/terveystuotteita.shtml

Tuollasen jos saat lainaa jostaki, nii lähtee hajut.
tuskin mistään saa :/ kävin kaupatki läpi ja mistään löytyny sitä hajunpoisto suihketta tekstiileille
Täti muutti just homekämpästä uuteen taloon, ja niille tehtiin joku vuorokauden mittainen tehopuhdistus tuolla laitteella. En tiiä mistä tuli se, mutta siivousliikkeistä vois ainaki kysellä. Autokaupatkin käyttää paljon. Onko tuttuja alalla?
ei oo
 

Yhteistyössä