*

Voiko aiheuttaa huimausta / pyörtymisen tunnetta kun on hartiat jumissa???
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 20. Osumia 20

Ketju: Voiko aiheuttaa huimausta / pyörtymisen tunnetta kun on hartiat jumissa???

Voiko aiheuttaa huimausta / pyörtymisen tunnetta kun on hartiat jumissa???

Semmonen kysymys. Mulla meinaan on hartiat juntturassa ja välillä tulee sellanne olo että pökrään justiinsa. Ihan hirvittävä tunne! :/

Kyllä voi, kokemusta löytyy paljonkin.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus
    Kyllä voi, kokemusta löytyy paljonkin.
    kuin myös..

Voi tulla. Mulla ollu kerran niin pahana, etten voinu ku maata. Jos nousin istumaan niin silmis aivan pimeni ja jos yritin kävellä, menin päin seiniä. Ja niskasta johtui.

satunnainen kävijä
    Vierailija

Kyllä voi

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Maalaastolloo
    Voi tulla. Mulla ollu kerran niin pahana, etten voinu ku maata. Jos nousin istumaan niin silmis aivan pimeni ja jos yritin kävellä, menin päin seiniä. Ja niskasta johtui.
    Jouduin jopa sairaalahoitoon, kun huimaus tuli niin pahana.

voi. Mulla myös kokemusta. Lämmitettävä vehnä/kauratyyny hartioille, kipuvoiteiden käyttöä ja lihaksia rentouttavia lääkkeitä siihen vaivaan. Harmi et harvassa ovat päivät jolloin ei hartiaseutu olis jumissa :/

Kiitos vastauksista!!

Joskus tosiaan tullut tollastakin ku Maalaastolloo tuos mainitsi... Niitä relaxantteja mä oon ajatellutkin, mutta eiks niihin tarvii reseptiä?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi
    voi. Mulla myös kokemusta. Lämmitettävä vehnä/kauratyyny hartioille, kipuvoiteiden käyttöä ja lihaksia rentouttavia lääkkeitä siihen vaivaan. Harmi et harvassa ovat päivät jolloin ei hartiaseutu olis jumissa :/
    Sama vika. :/

Ja myös, jos kallonpohjanlihakset on jumissa,niin tulee just noita oireita Nim.kokemusta omaava. Vielä ois 11 kertaa hierontakertoja käymättä,eilen oli vasta 3:s kerta..huomenna uus aika

Mulla on hartiat ja just niska aivan jumissa... Ollut jo hetken aikaa. Välillä oikeen särkee eikä pysty mitenkään olemaan. ja sitte yhtäkkiä tulee sellanen olo että pyörryn. Kerran mies joutu taluttamaan mut sohvalle, kun en itte pystynyt. :/

Juuh mie olin viimekesänä tuon takia miltei kaks viikkoo sairaslomalla, kun en pystyny seisomaan ja työ oli seisomatyötä! Liharelaksantteja (on reseptilääke) , tulehduskipulääkettä, hierojalle ehdottomasti ja vältettävä kaikkea mikä hartioita jumittaa! Hierojalla olenkin käynyt säännöllisesti sieltä asti, ja kyllä kuulkaa kannattaa!!

,kyllä vaan voi ja päätä särkee myös .Hierojalle ois hommia kovasti mun hartioiden kans

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu
    Ja myös, jos kallonpohjanlihakset on jumissa,niin tulee just noita oireita Nim.kokemusta omaava. Vielä ois 11 kertaa hierontakertoja käymättä,eilen oli vasta 3:s kerta..huomenna uus aika
    Juu tämmöstäkin on havaittavissa, sitten turpoo silmäkulmat ja kiristää joka hemmetin kohtaa päästä. nyt se meneekin jo selkään päin tuo jumitus, että kohta se on varpaissa ja sit en varmaan enään liiku mistään kohtaa :o

Hieronnat ei mulla ole mitään tulosta tuottanu, nyt pitäis kiropraktikolle suunnata.

täällä kans yksi jolla niskat ja kallonpohjalihakset nii jumissa et meinaa välilä sumeta ihan tosissaan
    Mie sain lääkäriltä reseptin niihin sirdalud lihas rentoutuslääkkeisiin. Ja sit olen käyny hierojalla jonku kerran, mut niistäki kerroista on tullu kauhea migreeni nii...

Okei, eli lääkäriaikaa tilailemaan ilmeisestikin, jotta sais noita rentouttajia.

Paljonko tälläinen lysti maksaa??
    Tahtois niin kovasti ammattilaisen käsittelyyn, paranis elämänlaatu huomattavasti ku sais ton niska-hartiaseudun lihakset auki.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi
    Paljonko tälläinen lysti maksaa??
    Tahtois niin kovasti ammattilaisen käsittelyyn, paranis elämänlaatu huomattavasti ku sais ton niska-hartiaseudun lihakset auki.
    No toi hieroja joka nyt tehny nämä 3 käyntiä kotona,sanoi että hierontakerta maksaa 28?/kerta. Mun maksettavaksi jää,kun on lähete,niin vain se omavastuuosuus. Sanoiko se hieroja,että jotain päälle 160? jää maksettavaa 15 kerrasta. Mut en varmaankaan käytä kerralla kaikkia kertoja,ehkä n.puolet/puolet.

Pikku vinkki niska-hartiaseudun jumitukseen; on tehokas, mutta nopsa.
    - pyöritetään 5x käsiä ympäri, kuin tuulimyllyt ja sama toiseen suuntaan
    - kurotellaan ylös 5x kädet pitkinä pään yllä
    - tehdään 5x vartalonkierto venytellen molempiin suuntiin.

Nämä pienet liikkeet auttavat enneltaehkäisyssä. Jos on kovasti kipeä ja jumissa, kannattaa ensin hoidattaa lihasten tulehdus, mutta pikkuhiljaa ottaa jotain venytystä mukaan.

Minä saan aina tiukimmat ja kipeimmät paikat vertymään sitemn, että ensin saunassa hieron hartioihin ja niskaan hierontaöljyä, ja lämmittelen lihaksia siinä. Sitten etsin sieltä ne kipupisteet, ja painan raakasti vaan niitä. Vesihän siinä valuu silmistä, mutta auttaa se. Sitten jos vaan pystyy, niin ristikkäisellä kädellä "nostelee" hartian lihaksia välillä (siis oikella kädellä vasemmasta hartiasta ).

hoh
    Vierailija
    Kyllä voi! Ei kannata jumpata silloin kun tilanne on päällä,pahentaa vain tilannetta,jumppaa vasta sitten kun olet saanut hartiat pehmeämmiksi(hierontaa suosittelen)

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot