*

miten facebookista pääsee pois??
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 9. Osumia 9

Ketju: miten facebookista pääsee pois??

miten facebookista pääsee pois??

Ku kuulin et oli tullu joku ihmeen oikeuden päätöskin et nykysi sielt pitäis päästä pois kokonaan (eli ei vain et deactivate) mut mistä ihmeestä?? :o

mie
    Vierailija
    kyllä mä ainakin pääsin kokonaan pois, siitä deactivate.

mut siis et se ei jää niin siihen et sit sen voi uudestaan aktivoida?

minäkin
    Vierailija
    Oliko vasta tehty joku isompi päätös asiasta et joku sai oikeuden siihen et kaikki sen tiedot poistettiin, eikä jääny sinne niille arkistoon? Tällanen mielikuva asiast jääny...

Mielestäni luin kyllä jostain että sieltä pitäis päästä kokonaan pois.. Että tää joka pääs oli se ennakkotapaus.. voihan olla että puhun läpiä päähäni mutta mulla on mielikuva et pitäis päästä poies..

mut sit ko laittaa et deactivate ni siihe tulee taas se sama sepustus että miksi haluat pois ja sit lukee et pääset takaisin ku yrität uudelleen kirjautua ja saat emailin jolla pääsee siis aktivoimaan sen taas..

mie
    Vierailija
    Yks vaihtoehto on se, että muutat sinne nimesi, höpöhöpösähköpostiosoitteen, poistat sovelluksen yms ja deaktivoit. Eipä jää sun tietoja.

HILHIRVIKALLIO@WELHO,COM
    Vierailija

facepook on kumma ei millään pääse pois

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja mie
    kyllä mä ainakin pääsin kokonaan pois, siitä deactivate.
    on kumma - ei pääse pois facepookista pois millään,olen yrittänyt millä konsteilla ,mutta tulos 1+1 2 olen kuullut monen sanovan,nyt uskon.

nerodo
    Vierailija
    kyl siitä deactivate:sta. MUTTA sinun tulisi olla vahva kun minä olemalla kirjoutumatta sisään sanotaan nyt ainakin kuukauteksi niin sen jälkeen jos yritit päästä takaisi vaikka väkisin ET VÄLITETTAVASTI PÄÄSE. mutta elämäsi tule olemaan PALJON PAREMPI.

THX

Pikavastaus Pikavastaus