Selvä plussa jo 3+6 mutta viiva ei vahvistu, takana lukuisia keskenmenoja

Pitkästä aikaa täällä taas. Siitä taitaa olla parisen vuotta, kun olen viimeksi vauvapalstoilla pyörinyt, kun ei ole tässä välillä ollut mitään kirjoitettavaa. Viimeisin kkm (kasvu lakannut 10+5, selvisi np-ultrassa 13+) otti sen verran koville, että oli pakko pitää hieman toipumistaukoa.

Niin siinä kuitenkin kävi, että edellisaamuna testasin ensin clearbluella positiivisen. Viiva tuli tikkuun samantien, ja oli ihan selvä kunnon plussa. Hätäisenä, useita keskenmenoja läpikäyneenä testasin samana iltapäivänä vielä Pregcheckillä uudestaan positiivisen, sekin ihan selkeä plussa. Ja sama homma sekä eilen iltapäivällä, että tänään aamulla.
Mutta noiden keskenmenojen takia mua pelottaa ihan pirusti, kun viiva ei ole vahvistunut mihinkään :$ Tiedän, että pitäisi ottaa rennosti, mutta tuntuu etten vaan pysty. Mä niin toivoisin jo omaa pikkuista, ja tuntuu, ettei sitä vaan näy, eikä kuulu, vaikka miten usein raskautuisin.

Jos tuo vahvistumattomuus on merkki alkavasta keskenmenosta, niin se olisi sitten 7. tai 8. En pysy enää edes laskuissa...¨
Lohduttakaa nyt joku mua, että ei toi vahvistumattomuus välttämättä tarkoita alkavaa keskenmenoa.

Tässä kuva noista Pregcheck-plussista, ylhäällä ensimmäinen, alhaalla uusin, joka kuvassa vielä ihan tuore:

katso liitettä 19545
 
Oikeessa oot, selviä vahvoja plussiahan noi on kaikki :) Voi olla, että mä panikoin turhaan, se pelko on vaan niin tiukasti ja syvällä tuolla alitajunnassa. Luojalle kiitos siitä, että mulla on revenneen kohdunulkoisen jäljiltä poistettu toinen munatorvi, niin pääsen kunnalliselle varhaisultraan.
Voi kun vois vajota johonkin supersyvään uneen seuraaviksi 8 viikoksi :headwall:
 
Mulla on km hiljattain takana ja voin sanoa, että mun plussat vaikka ihan hienoja olikin, ei olleet läheskään noin vahvat. Odottelisin siis nyt muutaman päivän ja tekisin uuden testin vaikka musta nuo on niin selviä, vahvoja plussia kun vaan voi olla. Voi, jos mullakin olis olleet noin vahvoja.. Mutta siis, minusta nuo on aivan älyttömän vahvoja. Ja testasit vielä noin aikaisin noin hyvin! Halaus. Ymmärrän toki tunteen, se on ihan normaalia. Mutta minusta sinä voit olla hyvillä mielin noin vahvoista viivoista ja mitä vähemmän ottaa stressiä (toki helpommin sanottu kuin tehty) sen parempi se on pikkuiselle alulle. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kantrinen
Ootte ihania :heart:
Mä niin haluaisin uskaltaa nauttia tästä raskaudesta, niinkuin "normaalit" ihmiset, mutta ei vaan pysty. Pelkään, että jos hetkenkin uskallan uskoa, että kaikki menee tällä kertaa hyvin, niin jotain kamalaa tapahtuu.
Olen typeränä himotestaajana testannut joka päivä, ja kyllä se viiva noista ensimmäisistä on vielä vahvistunut. Oireita on vaihtelevasti, rinnat on kokoajan kipeenä, ja pahoinvointi iskee aina välillä melkoisena. Lisäksi ihme hajuja, kiukutusta jne. Kaveri sanoikin, että koita nyt jo uskoa, että oot tukevasti raskaana.
Sääli vaan, että se tukevasti raskaana olokaan ei merkkaa mitään, kun raskaus voi keskeytyä koska tahansa.

Noh, koitetaan ottaa rennosti. Ja päivä kerrallaanhan se on mentävä, ei tässä muutakaan voi :)
 
Aattelin vaan ilmotella, että tää kävi eilen varhaisultrassa. Viikkoja laskujen mukaan 5+4 ja ultran mukaan vastasi viikkoja millilleen. Sykkeitä ei vielä näkynyt, mutta lekuri sanoi, ettei niitä tässä vaiheessa yleensä ultrassa havaitakaan. Josko parin viikon päähän saisin ajan uuteen varhaisultraan :)
 
  • Tykkää
Reactions: heidip*
Ensinnäkin osanottoja keskenmenoista :(

Ja sitten viivoihin. :)

Mulle tuli tasavahvat viivat vasta kun veren hcg oli jo 6000 kieppeillä, ja vahvemmaksi viiva tuli kontrolliviivaa vasta kun hcg oli yli 9000.. Mutta minusta nuo sinun viivat ovat hyvinkin vahvat, eipä ne siitä loputtomiin voi vahvistua. :)
 
Mä en ole koskaan saanut vahvaa plussaa testiin, selvän kuitenkin, mutta en sellaista kirkuvan punaista :D Ja munkin mielestä nuo viivat on ihan selkeät ja vahvat.
Yksi keskenmeno takana, silloin oli ihan samanlaiset viivat, kuin esikoisen kanssa ja nyt. Eli ei siitä viivan vahvuudesta paljoa voi ennustella.
 

Yhteistyössä