Hae keskusteluista

Tervetuloa Kaksplussan keskustelufoorumiin!

Foorumin alueella ”Plussalaiset/Mitäs nyt?” voit keskustella ilman rekisteröitymistä. Muut alueet vaativat rekisteröitymisen. Mukavia keskusteluhetkiä!
Katso foorumin ohjeet tästä.

Profiili (Lunatic)

Käyttäjän Lunatic profiili
Kuva
Lunatic
Kuvaus

"Voisitko ystävällisesti pitää turpasi kiinni, kun et tiedä puoliakaan tilanteesta? On jo mennyt perille loputon tarpeesi provosoida, mutta nyt kannattaa vaihtaa aloitusta ja jatkaa muualla.
Sori."

"kyl nyt laski sun pisteet, en aio avata enää ikinä ainottakaan ketjua mihin oot kirjoittanut."

"Lunatic on vielä lapsen kengissä, et toivottavasti tulee järkee kun vähän kasvaa.. jutut on niin lapsellisia!! jep jep.."

"Lunatic pistää höyhenet pöllyämään."

"Lunaticin olleessä kyseessä moni varmaan vielä sanoisi, ettei voi myöskään mitenkään määrittää tai tietää mistä kohtaa persreikä päättyy, ja mistä suu alkaa, tai mihin suu päättyy ja mistä persreikä alkaa, ja päinvastoinkin."

"Sä oot Luna kuningatar , jatka samaan malliin!"

"oleksä ihan aikuinen ihminen?
olen sun loukkaavia juttuja ennenkin lueskellut ja itsekin joskus sun toimesta mieleni pahoittanut, mutta tää alotus on kyllä mauttomuuden multihuipentuma."

"Kyllä nyt mun epäilykset suuntautuu Lunikseen, sillä on selväastikin hyvät suhteen humiksiin ja sisäpiirin teitoa. Luniksen viestikin, jossa viitattti surisevaan päähän peiton alla katosi aivan yhtä ihmeellisesti kuin lentokone atlantin yltä. Siis sehen lähti kuin jänis makuulta ennenkuin kuin ehdin edes ajatella, että olikohan tässä nyt kyse kuuluisasta etutukasta"

"Ja taas Lunatic oli väärässä. Ei vain voi myöntää. Ikinä. Ikiliikkuja on keksitty."

" Ääh Lunatic oot hassu ja ilmeisesti painat lujaa joidenki ärsytysnappulaa "

"Hih. Mahtais niitä K -Marketissa naurattaa. Voitteko poistaa Market sanan kyltistänne, koska eräällä palstalla Lunaticilla katkeaa kohta verisuoni päästä
jos hän ei saa tahtoaan läpi että K-Marketit ei ole auki ".

"Kyllä on nimimerkki valittu juttujen mukaan tosiaan. "

"mä en oo edes huomannu että se ei oo tääl aukomassa päätään.
Mitä väliä,eipä oo ikävä..."

"Lunatic varmasti pieree ihan normaalisti Kuten ruumiitkin."

"Lunatic on ehdottomasti mitäsnytvaimikäseolipalstan ehdoton kruununjalokivi tai helmi, hiomaton helmmi. Ei aina välttämättä niin kultivoitu, mutta helmi ja kivi kuitenkin (ainakin jonkin kengässä".

Hänestä voidaan jokus vain kirjoittaa kirja, jolle olen jo keksinyt nimenkin: "Lunatic niin kuin sen muistan".

"Joo, tämän sekä sen pumppuhaulikko/ pumpaava jorma -aloituksen jälkeen täytyy myöntää, että pidän sinua vähän erikoisena tyyppinä. Mietihän nyt kahdesti, kuka korjaa tyhjänä olevat uuteen käyttöön sopiviksi? NO RAKSAMIEHET!"

"Kyllä lunatic on nyt oikeessa. "

"lunaticillahan on masennuslääkitys. että sitä taustaa vasten ymmärtää ton hautajaissaattueen ohittamisen. ei pysty parempaan lääkityksensä kanssa. "

"Nostelen Lunaticin iloksi tällä: Jos paskannat, paskannat. Jos paskannat avanteen kautta, et paskanna, tai se onkin lääkärisi, joka siinä paskantaa. Sitä en tiedä, mitä mieltä tämä asiantuntijaraati on mieltä ummetuslääkkeiden käytöstä?"

"pelle mikä pelle
MOUKKA! M O U K K A!"

"Onko se Lunatic jotenkin sulta pois jos toinen haluaa monta lasta?"

"Lunatic!
Mitä ihmettä sie oikein touhusit hammasharjan kanssa? Oliko se sähköhammasharja vai tavallinen?"

"Kyllä mä tiedän, ettei Lunatic ole Pintelin. Mutta pakkohan mun oli saivarrella, kun Lunatic on muka aina niin oikeassa ja vittuilee muille, jos mokaavat puheissaan."

"Tämä ketju kyllä kruunaa mun käsityksen Lunaticista!!
Eilinen ketju oli jo aika tasoton, mutta TÄMÄ! Voi taivas mikä idiootti!"

"Siis onko Lunatic oikeesti mode vai pelleileeks se vaa?"

" Lunatic hei, minulla on 12 lasta
Kiitos kun olet elättänyt minuakin. Saan melkoiset lapsilisät ym ym "

"Luoja, että olet yksinkertainen."

"Lunatic: Pienenä pää tärähti kaatuessa melko pahasti ja jututkin on sen mukaiset..
Saa seksuaalista tyydytystä keskustelemalla eri perverssioistaan,jotka saa tavallisen matti meikäläisen oksentamaan."

"VOIKO NÄIN KATKERAA IHMISTÄ MAA PÄÄLLÄÄN KANTAA? Taidat olla pettynyt rakkaudessa pahemman kerran. "

"just. vittu että koititki olla vitsikäs...."

"Kuule ihan ystävällisesti sanon, että jos se pimpula haisee samalle, kuin silli, niin se ei ole terveen pimpulan haju. Oikeasti."

"Yksinkertainen mikä yksinkertainen."

"Haukutko mutkin jooko pliiis
En anna bannia"

"Kuulostaa vähän siltä, että ainoa ero Jonseredin ja sinun välillä on se, että sinulla ei ole virallista diagnoosia "pipipäästä". "

"Lunatic taitaa olla katkera ja kateellinen ihminen. Jos on tyytyväinen itseensä ja omaan elämäänsä, ei tarvitse piikitellä ja tuomita muita. "

"Sori Lunatic,mulkun kuva poistettiin."

"mummos oli timo ta;n vaimo. "

"jankuta rauhassa jos se sun kärsimyksiä helpottaa ..."

"Mäkin haluun tollasen bannin!!!!!!!!
Mitäs puuhailit banniajan?"

"Lunatic!
Etkö oo saanu kilkkiä vai mikä riivaa? Tekis varmaan hyvää sullekin..."

"Lunatic on seko"

"Mun kusi ja valkovuoto ei haise sillille. Tarkastuta nenäsi, jos kerran olet varma, että alapääsi on terve."

"Son lunalta pois, kun toiset saa lapsia ja jopa mies elättää. Niinhän se oli ennenvanhaankin.
lunatikkejä vaan ei ennen ollut, son mutaatio."

"Lunatic on varmaan sielä pöpilässä sit tavannut emilynin"

"Lunatic on hauska!"

"Voi sinua Lunatic parka kun käyt sellaista voimaa vastaan jota et tunne. En tarkoittanut etten haluaisi sinun pelastuvan, haluan todella, mutta kyllä sun pitää ymmärtää ettei Jumala voi ketään väkisin pelastaa, jos sinä et sinä itse tahdo. "

" Nyt näyttää Lunaticilla olevan se meininki että höyhenet pöllyämään hinnalla millä hyvänsä. Onko sulla tylsää? "

"mä oon lasteni kanssa joka ikinen vkonloppu! oisit jättäny lapses tekemättä jos on noin vaikeeta olla oman lapsen kanssa"

"sulla on outo hjuumorintaju vai oliko etes hjuumoria? käytkö ihan täysillä "

"Me mennään Lunaticin kanssa helvettiin. Pitää vain ottaa pallogrilli mukaan, kun Lordi meni voittamaan euroviisut"

"Ootko lunatic katkera yh? Vi*uttaa, kun joillain on miehet osallistumassa perheen kustannuksiin? "

"Sulla ei ole kykyä esittää asioitas ystävällisesti-mesoat ja haukut muita minkä kerkeet,välittämättä yhtään toisten tunteista"

"Lunaticin kans haluisin pussikaljalle.."

"On sullakin marmatuksen aiheet. Minä en ole lapsista vapaata viikonloppua viettänyt kohta neljään vuoteen. Rankkaahan se on kun ei ole vapaata ja vielä enemmän ottaa päähän tuollaiset marmattajat jotka valittaa kolmesta viikonlopusta! "

"Lunatic on ihan hermona"

"Lunatic. Sinun mielipiteesi on jo tullut selväksi, voit ihan hyvin vaieta. Miksihän tällaisia ketjuja ei poisteta."

"lunatic on palstan totuudentorvi "

"Ootko tosissas noin onneton ja kyyninen?"

"kannattasko sun lunatic tunkee se lapses tynnyriin. on kuule ihan normaalia et tarhassa välillä käy pappi pitämässä hartauden"

"Lunatic oothan feikki
Oikeesti kun lukee noita sun vastauksii ketjuissa niin ei voi muuta kun päätä pyöritellä....."

"Lunatikilla taas iso ratas pyörii..."

"Jos Lunatic olis mode, niin olispa mielenkiintoista nähdä miten täällä alkaisi vähän muissakin ketjuissa otsikot muuttua kuin vain Lunaticin omissa."

"Onko tuo lunatic
mies ? Niin uusi täällä etten tiedä,tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen."

"Sä olet perkele."

"Mä tykkään Lunaticista!"

"Se uskontokeskustelu varmaan meni vähän sit överiks"

"Musta on käsittämätöntä, että joku ei pidä sektiota synnytyksenä, tai että vertaa sitä johonkin syöpäleikkaukseen. Vähän järkeä peliin!"

"mä olen monta kertaa sanonu että lopeta se sienien syöminen"

"Älä pahotu, Lunaticilla on vesimiehen huumori."

"sähän sanoit, että Pintelin on sun alias, niin onko se nyt sitten väliä, sanonko sua nimellä Lunatic vai Pintelin.
Taidat olla aika väsynyt, kun et enää muista, mitä olet sanonut..
Mee nukkumaan."

"Oletkohan lunatic linkolalle sukua?"

"Onko Lunaticilla lapsettomuusongelma, vai miksi kuulostat noin katkeralta?"

"Mä vietän kaikki päiväni teinien kanssa, joten toisten haukkuminen ja tappeleminen kyllästyttää. Mutta huono huumori pitää mielen virkeänä. Lunatic on siinä lajissa tosi taitava. Suorastaan lahjakas."

"Mä en ole puhunut hajuttomuudesta, mutta jos alapää haisee SAMALLE KUIN SILLI, se ei ole normaali tai terve haju."

"Mitä, eikö sua bannattukaan? "

"Tyypillinen lastaan väkivaltaisesti kasvattava lapsi on Lunatic kuten useimmat palstalla."

"Lunatic ei laita päällensä spagettitoppia ja roiskeläppää. Tykkää enemmän susista kuin ihmisistä. "

"On se josku ollut myös niin ihanan murtoviivainenkin tomppeli, ettei ole perässä tahtonut pysyä.
Lunis on 2+ kruunun jalokivi".

"Lunaticille ääni "ketä vihaat eniten palstalla" -kisassa. Ja ei, en yleensä ole ihmisvihaaja, mut tää on poikkeus."
Viimeksi kirjautunut
13.03.2010 klo 13.59
Viimeisimmät viestit
Alue Kirjoitettu
Sudet tappoivat ihmisen. Mitäs nyt?
Toisen ketjun innoittamana.. Hennoisitko leikata ja miten paljon? Mitäs nyt?
Mitä tehdä ystävän kanssa, joka ei koskaan voi etukäteen sopia menoa minun kanssa Mitäs nyt?
Onko tämä normaalia krapulassa? Mitäs nyt?
Luuline ennen että Fazerin sininen on saman makuista kuin Fazerin punainen Mitäs nyt?
kysäisenpä huvikseni palstan mielipidettä, että onko teistä pinkki pitsitoppi rock vai pissis :D Mitäs nyt?
kysäisenpä huvikseni palstan mielipidettä, että onko teistä pinkki pitsitoppi rock vai pissis :D Mitäs nyt?
Onko noilla miehillä puruja aivojen tilalla? Mitäs nyt?

Tilaajapalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot
Tekniset tiedot