Hae keskusteluista

Tervetuloa Kaksplussan keskustelufoorumiin!

Foorumin alueella ”Plussalaiset/Mitäs nyt?” voit keskustella ilman rekisteröitymistä. Muut alueet vaativat rekisteröitymisen. Mukavia keskusteluhetkiä!
Katso foorumin ohjeet tästä.

***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

<< edellinen 1 ... 25 26 27 28 29 ... 80 seuraava >>

:laugh: :laugh: :laugh:
äippäHki:
No miten se nyt noin meni..mun lainaus siis!!! :headwall: :headwall:

Mutta siis, kaupan kassalla, kun piti sanoa, että ei kiitos muuta, niin mä sanoin että kiitos jeesus ruoasta!! :laugh: :laugh: [/quo
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: nyt valuu jo vedet silmistä

*muoks* näköjään niin paljon et lainauksetkin menee persiilleen

*muoks'' 'muoks* ei suju ei :laugh:
siis minä räjähtelen täällä vähä väliä ku luen tuotta äippäHkin kiitos jeesus ruuasta juttua :laugh: :laugh: :laugh:
muakin nyt naurattaa..silloin hävetti ja kovaan!!! :D
Vielä piti kertoman, että meillä tuolla sohvalla käydään ihan kierroksilla ja huudellaan, ettei se mikään possumunkki oo.
olen myös kerran sanonut lihatiskillä, että eikö teillä ole muuta broileria kuin noita reipi-koisia :laugh: :laugh: :laugh:
Muori:
Vielä piti kertoman, että meillä tuolla sohvalla käydään ihan kierroksilla ja huudellaan, ettei se mikään possumunkki oo.

Ei ookkaan ku se on posso :laugh: :laugh:
Mut hei...nyt meen IHAN oikeesti... :wave: :wave: :wave:
äippäHki:
muakin nyt naurattaa..silloin hävetti ja kovaan!!! :D

:laugh: :laugh: :laugh: Tää on kyllä paras sitten vähiin aikoihin. :laugh: :laugh: Voin niin kuvitella, miten kassa kattoo kakkosella, että mistäs Kellokoskelta tuo on karannut. :laugh: :laugh:
äippäHki:
olen myös kerran sanonut lihatiskillä, että eikö teillä ole muuta broileria kuin noita reipi-koisia :laugh: :laugh: :laugh:

ja taas reps :laugh:
Mulle huudettiin nyt että, nyt posso lopeta nauraminen ja tule nukkumaan!!!!! :laugh: :laugh:
Muori:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

äippäHki ota minut joskus kauppaan mukaan niin saa vuoden naurut kerralla :laugh:
äippäHki:

:laugh: :laugh: :laugh: Ei helvata. Nyt valuu jo virtana vedet silmistä. :laugh: :laugh:

, eikö se niin mee että aina saa kärsiä ja hävetä :laugh:
Mä voin kans lähteä äippäHkin kans kauppaan. :laugh: :laugh:
nipsuli:
, eikö se niin mee että aina saa kärsiä ja hävetä :laugh:

juurikin noin! :saint:

Joo ei tuo meilläkään tajua, ettei tässä oikeeta vastausta haeta. Käskee ettimään Nykysuomen sanakirjan ja ettimään sieltä munkkipossun.

(Niin en sit menny vieläkään...)
äippäHki:
Ai Liinamarilla myös ruotsinkielinen mies? Puhutteko molempia kieliä kotona pienelle?

Mä en osaa ruotsia sanaakaan ja miehenkin ruotsi on ruosteessa tyyliin suomea ja ruotsia sekaisin samassa lauseessa.Mies ei oikee haluis opettaa tommosta sekametelisoppaa,joten saas nähdä mihin päätyy hän.Anoppi kyl juttelee pojalle ruattia senkin edestä.Voi sit poika isompana manata mulle ilman et tajuan mitään

:laugh:
Muori:
Joo ei tuo meilläkään tajua, ettei tässä oikeeta vastausta haeta. Käskee ettimään Nykysuomen sanakirjan ja ettimään sieltä munkkipossun.

(Niin en sit menny vieläkään...)

:headwall: :laugh: :laugh:
Liinamari:
äippäHki:
Ai Liinamarilla myös ruotsinkielinen mies? Puhutteko molempia kieliä kotona pienelle?

Mä en osaa ruotsia sanaakaan ja miehenkin ruotsi on ruosteessa tyyliin suomea ja ruotsia sekaisin samassa lauseessa.Mies ei oikee haluis opettaa tommosta sekametelisoppaa,joten saas nähdä mihin päätyy hän.Anoppi kyl juttelee pojalle ruattia senkin edestä.Voi sit poika isompana manata mulle ilman et tajuan mitään

mutta joo..mähän olen siis jo nukkumassa..ainakin jos lukee tuolta hiukan aiempaa mun tekstejä. joten jätänpäs teidät nauraa minulle ja menen unten maille...öitä :wave:

ps..joo, tulkaa vaan mukaan ieva ja piipero..mut ihan omalla vastuulla, nyt mä voin laukoo ihan mitä vaan kun tuollaista tekstiä on tullut ilman imetysaivoja, joten.... :o
Öitä äippäHki :wave:
ieva80:
äippäHki:

:laugh: :laugh: :laugh: Ei helvata. Nyt valuu jo virtana vedet silmistä. :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: meillä ihmetellään et itkenkö

<< edellinen 1 ... 25 26 27 28 29 ... 80 seuraava >>

Tilaajapalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu