Hae keskusteluista

Tervetuloa Kaksplussan keskustelufoorumiin!

Foorumin alueella ”Plussalaiset/Mitäs nyt?” voit keskustella ilman rekisteröitymistä. Muut alueet vaativat rekisteröitymisen. Mukavia keskusteluhetkiä!
Katso foorumin ohjeet tästä.

***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

<< edellinen 1 ... 26 27 28 29 30 ... 80 seuraava >>

suomenruotsalaisista tuli mieleen ku siskon ex ja niiden lapset oli mun äidin luona kylässä niin pikkusen oli noloa ku 7 vuotias nappula pyytää multa ruotsiksi leipää niin enhän minä älynny hevon veetä siitä niin silmät pyöreenä vaan pöljänä tillotin niin niiden isä joutu sit sanomaan että niin ne sitä leipää pyysi :ashamed:
öitä äipälle :wave:
piipero86:
suomenruotsalaisista tuli mieleen ku siskon ex ja niiden lapset oli mun äidin luona kylässä niin pikkusen oli noloa ku 7 vuotias nappula pyytää multa ruotsiksi leipää niin enhän minä älynny hevon veetä siitä niin silmät pyöreenä vaan pöljänä tillotin niin niiden isä joutu sit sanomaan että niin ne sitä leipää pyysi :ashamed:

:hug: :laugh: :laugh: mahtaako siis meidän poika tulevaisuudessa saada äidiltään ruokaa ollenkaan :laugh:
joo mut nyt on pakko itekki malttaa lopettaa tämä turiseminen, ku ukko kuitenki huomenna kysyy että monelta rupesit nukkumaan niin voin vouhottaa että kyllähän minä ennen puolta yötä ;) öitä mammoille! :wave:
Liinamari:
piipero86:

:hug: :laugh: :laugh: mahtaako siis meidän poika tulevaisuudessa saada äidiltään ruokaa ollenkaan :laugh:

jos sun ruotsintaito on kerta yhtä hyvä ku mulla niin kyllä tulee lapsi nälkää näkemään :laugh:
Öitä nukkumaan menijöille :wave: mä en pysty vielä kun nauran edelleen maha kippurassa sitä jeesus juttua :laugh: :laugh:
Jos mä sanon teille että ottakaa vamppu mukaan kun tulette meidän mökille... Mitä tuotte??? :D
piipero86:
Liinamari:
piipero86:

jos sun ruotsintaito on kerta yhtä hyvä ku mulla niin kyllä tulee lapsi nälkää näkemään :laugh:

Näin tultt käymään
:laugh: :laugh: täytysköhän Anette Passa pyytää apuun på svenska :laugh: :headwall:

*muoks* nyt ei suju enää tää suomikaan :laugh:
Mulla oli lapsena ihan heltsinkkiläinen kaveri ja kun kysyin siltä että onks sul oma vamppu mukana... Katto mua silmät pyöreänä :laugh: ,
Kieli kommeluksista tuli mieleen yks joulu kun meillä oli sukulaisia ruottista ja puhun niitten kanssa englantia ja sit jotain siinä olin puhunut housuista, että pikku-veli meni vessaan kattomaan tuliko jotain housuun tai jotain semmosta niin sitten mun armas pikku-sisko oli kääntäny sen että olin sanonu että pikku-veljellä on pieni penis, sen mielestä pants=penis , sitäkös riemu repes sain varmaan tunnin vakuutella veljelle että no en varmana ollu sanonu niin
Nipsuli: :laugh:
pilvipouta:
Jos mä sanon teille että ottakaa vamppu mukaan kun tulette meidän mökille... Mitä tuotte??? :D

Taskulampun :saint:
Kuinka monta täällä vielä on hereillä :D ?
Liinamari:
pilvipouta:

komppi
V-niinkos valo ja amppu niinkos lamppu :laugh:
Liinamari:
ieva80:
äippäHki:
olen myös kerran sanonut lihatiskillä, että eikö teillä ole muuta broileria kuin noita reipi-koisia :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: Ei helvata. Nyt valuu jo virtana vedet silmistä. :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: meillä ihmetellään et itkenkö

Meillä myös mies tuossa havahtui ja sanoi, ettei tienny itkenkö mää vai nauranko. :laugh: :laugh: :laugh:

:wave: ei tietoakaan unesta,pitäis kyllä
pilvipouta:

Pesusieni? =) :/
nipsuli:
Liinamari:
pilvipouta:

komppi

Noup...koittakaapa pestä taskulampulla selkäänne... :laugh:

En tiiä onko vamppu-sana jotain mun vanhempien omaa keksimää....vai mitä, mut se on siis pesusieni!!! :D
ieva80:
pilvipouta:

Hienoa ieva!!!!!! Olet nnnnneeerrrrooo!!! :wave: :D
nipsuli:
Kieli kommeluksista tuli mieleen yks joulu kun meillä oli sukulaisia ruottista ja puhun niitten kanssa englantia ja sit jotain siinä olin puhunut housuista, että pikku-veli meni vessaan kattomaan tuliko jotain housuun tai jotain semmosta niin sitten mun armas pikku-sisko oli kääntäny sen että olin sanonu että pikku-veljellä on pieni penis, sen mielestä pants=penis , sitäkös riemu repes sain varmaan tunnin vakuutella veljelle että no en varmana ollu sanonu niin

:laugh: :laugh:

nipsuli:
V-niinkos valo ja amppu niinkos lamppu :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: mulla tuli itse asiassa sama mieleen :laugh:

mut nyt minä menen
piiperolle kauniita unia, oman kullan kuvia :wave:
pilvipouta:
ieva80:
pilvipouta:

Hienoa ieva!!!!!! Olet nnnnneeerrrrooo!!! :wave: :D

:D :D En tiiä mistä tuli mieleen. :D Äidinkieli ja murteet on kyllä aina kiinnostanu, joten voi olla että on jostain kirjasta tms. jääny alitajuntaan. :D

öitä piipero :wave:

<< edellinen 1 ... 26 27 28 29 30 ... 80 seuraava >>

Tilaajapalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu