Mulla sama tilanne kuin Untuvaisella, että töissä on ollut kiirettä etten ole kerennyt tulla kirjoittelemaan. Tiistaina masun asukki valvotti käytännössä koko yön, kun se ei suostunut antamaan elon merkkejä vaikka mitä tein. Yritin hieroa vatsaa ja samalla painella hellästi. Lisäksi join mehua ja liikuskelin olohuoneessa. Ei mitään. Vihdoin n. 1t yrittämisen jälkeen yksi potku. Mieskin pelastyi kovasti ja sanoi, ettei saanut nukuttua koko yönä hyvin. Oli kuulemma testannut useampaan otteeseen yön aikana vatsan liikkeitä. Mä en onneksi niihin herännyt
Eilen käytiin pitkästä aikaan saunassa ja kun me oltiin vilvoittelemassa takapihalla niin kukas se sieltä kömpi esiin terassin alta. Aivan ihana siili
Mulla on ens viikolla neuvolalääkäri. Vähän pelkään, että mullakin on aika peruskäynti lääkärissä, kun siihen on kuulemma varattu vain 15min. Eli housut pois ja pöydälle
Tämmöisiä mietteitä tällä kertaa. Huomenna olisi työpäivä eikä yhtään huvittaisi mennä töihin. Huominen työpäivä on puolivirallinen asiakastilaisuus, joka alkaa klo 12 ja kestää herra ties kuinka pitkään. Onneksi siitä saa paljon vapaata, jonka aion käyttää kampaajalla käytiin ja ehkä muutamana perjantaina lopetan jo puolelta päivin.