ohi.on koko illan istunnut sylissä ja nukahti syliin.rankkapäivä pikkusella,toivottavasti huomenna helpompi.kauan muilla on mennyt että lapset tottuu hoitoon?
Meillä tyttö 3v odottaa kuin kuuta nousevaa, että pääsee srk-kerhoon YKSIN.
Aikanaan poika myös aloitti innoissaan kerhoilut ja myöhemmin päiväkodin. Nyt tosin ilmoittelee ettei loman jälkeen haluaisi mennä, muta kaipa se taas innostuupi..
Kuinka pieni on kyseessä?
Meillä alkoi tänään päiväkotiin tutustuminen ja parkuhan se 2v ja 4v pojille tuli. Eskarilainen pidätteli kyyneliä. Ajan kanssa varmasti helpottaa. Tämä viikko käydään tutustumassa eri kellonaikoihin ja ensi viikolla alkaa varsinainen päivähoito.
meitin poika sopeutui kolmessa päivässä,sitten oli kuin kotonaan. Ensimmäinen päivä oli mennyt vähän nyyhkyttäessä.
Oli melko väsynyt ensimmäisen viikon jälkeen, toki touhusi siellä enemmän päivän aikana kuin kotona ollessaan.
Hoidossa nukkui hyvin päivä unet, usein hoitaja joutui parin tunnin päästä herättelemään ( äidin unen lahjat perinyt )
Mutta tosiaan varmaan muutama päivä menee että sopeutuu, toisilla menee kaksi päivää toisilla viikkoja. Mutta varmasti sopeutuu!
meillä oli esikoinen 9kk ku hän aloitti pph.ssa ja vauvammekin on aloittamassa sitten kuhan ikää on 10kk. ihan hyvin hän on aina jäänyt (ainoastaan kerran itkeskeli ku oli ollut pidemmän ajan kipeenä ja poissa hoidosta ) kävimme tutustumassa paikkaan 3krt ennekuin hoito alkoi, kaks kertaa koko porukalla ja kerran hän oli kolme tuntia yksin tutustumassa.
onneksi miun poika aloitti tosi reippaasti. Ensimmäisestä päivästä asti jäänyt sinne niin kuin olisi aina siellä ollut. Oli pikemminkin vihainen kun tulin häntä hakemaan. En tiedä olenko herkkis, mutta vaikka kaikki on mennyt tosi hyvin, niin ekan päivän aamuna en itse meinannut pystyä itkua pidättelemään kun poikaa olin sinne jättämässä. Poika tuolloin 2v 4kk. Jotenkin tuo tilanne tuli ihan yllättäen. Arvelin ettei se tule mulle tiukkaa tekemään, mut näin vain sitten. Tutustuttiin kolmena päivänä tosi nopeella aikataululla. Poika ei ollut ennestään siellä yhtään yksinkun jo piti sinne jättää.
Meillä meni viikon verran, että syliin pyrki kun olin lähdössä. Ja itkukin saattoi tulla. Taaperolla ikää silloin 1.5 v. Toinen taas jäi aivan mielellään het eka kerasta, hänellä ikää silloin saman verran. Molempien kaa oli noin viikon tutustuminen etukäteen.
meillä oli esikoinen 9kk ku hän aloitti pph.ssa ja vauvammekin on aloittamassa sitten kuhan ikää on 10kk. ihan hyvin hän on aina jäänyt (ainoastaan kerran itkeskeli ku oli ollut pidemmän ajan kipeenä ja poissa hoidosta ) kävimme tutustumassa paikkaan 3krt ennekuin hoito alkoi, kaks kertaa koko porukalla ja kerran hän oli kolme tuntia yksin tutustumassa.