Hae keskusteluista

Tervetuloa Kaksplussan keskustelufoorumiin!

Foorumin alueella ”Plussalaiset/Mitäs nyt?” voit keskustella ilman rekisteröitymistä. Muut alueet vaativat rekisteröitymisen. Mukavia keskusteluhetkiä!
Katso foorumin ohjeet tästä.

hoitajan yötyö

<< edellinen 1 2

oujee

heli:
Toivoliini:
Minä heitä keikkaa yksityiselle puolen ja meillä yölisä 40%, lauantailisä 25% ja iltalisä 15%.

Saankos udella, että paljon on peruspalkka yksityisellä?? Oon vaan meinannut hakea sieltä töitä... :)

eli siis kun tekee pelkkää yötä ja on sopivis hommis pääsee lekurin palkkoihin... eli 4000 kuus on hyvä raha, jos pysytyy nukkuun töiden jälkeen. mää nukun missä ja milloin vaan vaikka paris putkes jos ei muuten ehdi.
No onpas huonot yölisät hoitopuolella... Olen leipomolla yötyössä ja yölisä on 100%, peruspalkka on kuitenkin n. 11e/h.

Soisin kyllä hoitajille yms. paremmat yölisät, arvokasta työtä kun on :)
meillä yötyö 22-07 ja 40%
lauantailisä 20% alkaa la klo7-18
sunnuntailisä alkaa la 18- su 24.00.
eli rahakas yö on la-su, muut yöt onkin samanarvoisia. ktves sopimuksena
aattokorvaukset 100%
sunnuntailisä 100%

yö, pyhä ja iltalisät maksetaan aina erikseen. eli yöstä saa pyhärahan ja yörahan. jos et ole saanut, on palkkasi maksettu väärin.

On myös työmaita missä yötyöhyvityksen saa aikana. edellisessä työpaikassani minulla oli listassa aina 7 vp, mut en saanut yötyöstä rahaa. itse arvostin ylimääräistä vapaa päivää rahaa enemmän. aika oli muistaakseni 24min hyvitystä/ yötunti
meillä saa osan vapaana, loput rahana. eli 6 viikossa on 21 yötä (=210 tuntia) eli yöhyvityksellä täytetään ensin "puuttuvat tunnit" ja loput maksetaan rahana.

meillä on siis kaksi yökköä jotka ovat vuorotellen 4-5 yötä töissä

<< edellinen 1 2

Tilaajapalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu