[quote="vieras"]Mulla meni vähän yli ymmärryksen tämän kyseisen lehtijutun pariskunnan aatteet, vaikka osaltaan olivatkin ihan ok ja hyvin perusteltuja. Meillä on kaksi poikamaista poikaa, jotka ovat esim huomanneet ympäristöstään koneet ja vehkeet ennen kuin muut asiat alkaneet kiinnostaa. Esikoinen on hyvin taiteellinen, nuorempi luonteeltaan herkkä. Mies yrittää kasvattaa miehet on miehiä, eivätkä itke-periaatteella, mutta mä olen sanonut pojille aina, että kyllä mieskin saa itkeä ja näyttää tunteensa. Ja koska mä inhoan sinistä, meidän pojat on puettu pienistä pitäen muihin väreihin, lähinnä vihreään pienenä, isompina lisänä mm. keltaista, oranssia, punaista, jopa vaaleanpunaista. Isomman lempiväri olikin pitkään pinkki, pienemmällä oranssi, nyt molemmat on taas "palanneet" vihreään. Kaveri on ns. akateemikko, joka yritti kasvattaa lapset "fiksusti" eli kulttuuria jne, eikä mitään prinsessajuttuja tytöille, eikä pojille vastaavia. No pakko oli senkin antaa periksi, kun lapset kasvoivat ja tyttö vinkui ja kitisi prinsessatavaraa ja pojasta kasvoi mutanttininjakilpikonna... ;)[/quote]
Lähettäjä:
Takaisin ylös