Hae keskusteluista

Tervetuloa Kaksplussan keskustelufoorumiin!

Foorumin alueella ”Plussalaiset/Mitäs nyt?” voit keskustella ilman rekisteröitymistä. Muut alueet vaativat rekisteröitymisen. Mukavia keskusteluhetkiä!
Katso foorumin ohjeet tästä.

laittaisitko bodyn tän mekon alle?

laittaisitko bodyn tän mekon alle?

Ei tarvii, kaunis on noinkin.
Mä laittaisin. Mun mielestä tollaset liivimekot näyttää hassuilta ilman. Etenkin mun tytöllä kun sillä on niin ruipelot kädet.
juu ainakin tuon mekon jossa on rusetti, joku nätti pitsikauluksinen body, ja vaikka et kysynyt niin kerron että rusettimekko on mielestäni nätimpi kuin v.pun
Wicked Mary:
juu ainakin tuon mekon jossa on rusetti, joku nätti pitsikauluksinen body, ja vaikka et kysynyt niin kerron että rusettimekko on mielestäni nätimpi kuin v.pun

Oon ihan samaa mieltä.
Toka mekko kivempi :) Ja joo kyllä mää laittaisin bodyn alle.
Tuon vaaleanpunaisen mekon alle ei missään tapauksessa mitään bodya,mutta en kyllä laittaisi tuota mekkoakaan - se on niin pramea ja kiiltävä että vie huomion pois itse kuvattavasta,lapsesta! Tuo toinen mekko on kaunis,sen alle sopisi valkoinen bodykin - olettaen että valkoinen väri sopii lapsellesi. Valkoinen ihoa vasten ei sovi vaaleille,kalpeille lapsille ollenkaan. Itse suosisin kuvissa noin pienellä kuitenkin mieluiten pehmeitä,lämpimiä,ei liian voimakkaita värejä. Valokuvaan aika paljon ja oon huomannu että ne toimivat lapsikuvissa parhaiten.
Sama täällä, valitsisin kakkosmekon ja laittaisin alle bodyn. Lyhyt- tai pitkähihainen, kumpi vaan.
Millenia:
Sama täällä, valitsisin kakkosmekon ja laittaisin alle bodyn. Lyhyt- tai pitkähihainen, kumpi vaan.

Samoin!
ehkä joku kauluspaita?
toka mekko paljon kivempi, laittaisin alle luonnonvalkoisen pitkähihaisen kyllä tai päälle luonnonvalkoisen boleron? =)
Kyllä laittaisin.
laittaisin kyllä.
paita
en laittais näyttää musta hassulta jos olis:D
puhvihihallisen voisin laittaa
Jos lapsella on paljaat varpaat,niin sit vaan mekko.
vieras:
Wicked Mary:

Oon ihan samaa mieltä.

Samaa mieltä minäkin.

Tilaajapalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu