Hae keskusteluista

Tervetuloa Kaksplussan keskustelufoorumiin!

Foorumin alueella ”Plussalaiset/Mitäs nyt?” voit keskustella ilman rekisteröitymistä. Muut alueet vaativat rekisteröitymisen. Mukavia keskusteluhetkiä!
Katso foorumin ohjeet tästä.

Ooo! Nyt mä sen taisin tajuta!! *turhis*

1 2 seuraava >>

Ooo! Nyt mä sen taisin tajuta!! *turhis*

H*lvetti että oon ollu tyhmä... :headwall:
No kuinkas nyt niin?
No on kyllä aika turhis avaus, kun et edes kerro mitä taisit tajuta...

Että :headwall: vaan...
Olet oikeassa, olet tyhmä ja turha.
Taisin just tajuta et miks mä olen tämmöinen! Miksi mä vihaan itseäni niin paljon, minkä takia en keksi itsestäni mitään hyvää, minkä takia en usko jos musta sanotaan jotain hyvää, miksi kaikki epäonnistumiset tuntuu kaatavan koko maailman... Mä taisin ihan oikeasti tajusin just miks :o
*rumpujen pärinää*
vieras:

Kuole pois.
:/:
No on kyllä aika turhis avaus, kun et edes kerro mitä taisit tajuta...

Että :headwall: vaan...

No täytyy sitä saada vähän ärsytettyä teitä harmaita.
hedona:
vieras:

Kuole pois.

Kyllä joku päivä, niinkuin sinäkin.
Kerro vaan.
Mua on kiusattu 5 vuotiaasta lähtien. Liittyen mun perheeseen (tai no sen puutteeseen), mun ulkonäön takia jne. Sitä kiusaamista jatkui kasiluokalle asti. Ei ihme et oon tämmönen kun aina on poljettu alas :o
hedona:
Mua on kiusattu 5 vuotiaasta lähtien. Liittyen mun perheeseen (tai no sen puutteeseen), mun ulkonäön takia jne. Sitä kiusaamista jatkui kasiluokalle asti. Ei ihme et oon tämmönen kun aina on poljettu alas :o

Joo, ei tosiaan mikään ihme. Mutta se mikä tässä on plussaa on se, että nyt kun sä huomasit tuon asian, sulla on mahdollisuus muuttaa käsitystä itsestäsi. :)
Onneks olkoon. Huomasin saman muutama vuosi sitten...muakin kiusattiin koko lapsuus ja nuoruus, ja varmasti vieläkin jos antaisin niin käydä. Suosittelen terapiaa, jossa voi jutella...ei oikeen muu auta jos itseluottamus mennyt...itelläni se on mennyt enkä ikinä tule hyväksymään itseäni sellaisena kuin olen :/
jojo:
Joo, ei tosiaan mikään ihme. Mutta se mikä tässä on plussaa on se, että nyt kun sä huomasit tuon asian, sulla on mahdollisuus muuttaa käsitystä itsestäsi. :)

Joo, oon vaan hieman hämilläni... :/
Mä liputan sen puolesta, että itsetunnon rippeistäkin on mahdollista saada koottua ihan toimiva setti. Mua ei kylläkään oo kiusattu noin kauaa, mutta mm. yläaste oli todella kurjaa aikaa. Mutta niin tässä porskutetaan, vaikka työtä se kovasti vaatikin, että pääsi irti niistä muiden antamista kehyksistä.
kirsicca:
Onneks olkoon. Huomasin saman muutama vuosi sitten...muakin kiusattiin koko lapsuus ja nuoruus, ja varmasti vieläkin jos antaisin niin käydä. Suosittelen terapiaa, jossa voi jutella...ei oikeen muu auta jos itseluottamus mennyt...itelläni se on mennyt enkä ikinä tule hyväksymään itseäni sellaisena kuin olen :/

Mä oon miettinyt sitä... Mut niin... En oikein lämpiä tolle ajatukselle...
hedona:
kirsicca:

mä kävi jonku aikaa psykologilla sen takia että mulle lopulta kehitty paniikkihäiriö kiusaamisen takia...nyt syön vaan lääkkeitä varmaan lopun ikääni :/ kannattaa kokeilla, puhuminen vieraan kanssa auttaa taatusti! mäkin epäilin ja olin ujo menemään, mutta aina kun "istunto" loppui niin oli paljo parempi olo :)
kirsicca:
hedona:
kirsicca:

mä kävi jonku aikaa psykologilla sen takia että mulle lopulta kehitty paniikkihäiriö kiusaamisen takia...nyt syön vaan lääkkeitä varmaan lopun ikääni :/ kannattaa kokeilla, puhuminen vieraan kanssa auttaa taatusti! mäkin epäilin ja olin ujo menemään, mutta aina kun "istunto" loppui niin oli paljo parempi olo :)

No mä oon käynyt pakkokäynneillä mielenterveyden erikoishoitajalla :/ Silloin kun asuin pienryhmäkodissa :(
Onko sulla yhtään hyvää ystävää, vai lähinnä kavereita?
jojo:

Kavereita tai tuttuja vaan...
No niille voi olla vaikeampi jutella :/ Jos ei ole niin läheisissä väleissä, että tekisi mieli elämäänsä purkaa.
jojo:
No niille voi olla vaikeampi jutella :/ Jos ei ole niin läheisissä väleissä, että tekisi mieli elämäänsä purkaa.

Juu, onhan se vähän hankalaa... :/
jojo:

Heh, iltaa taas. :D Samaa poppoota kun eilenki paikalla. :D
Mut niih asiaan, mä en henk.koht tossa tilanteessa varmaan lähimmälle ystävällekkään osais puhua. Mut mä en ite kyl koskaan oo kovin avoin ollukkaa.
hedona:
jojo:

Kavereita tai tuttuja vaan...

mullakaan ei oo sellasia kavereita joille vois jutella :( mutta seurusteletko? voitko jutella miehelles/poikakaverilles?
Tsemppiä:
jojo:

Heh, iltaa taas. :D Samaa poppoota kun eilenki paikalla. :D
Mut niih asiaan, mä en henk.koht tossa tilanteessa varmaan lähimmälle ystävällekkään osais puhua. Mut mä en ite kyl koskaan oo kovin avoin ollukkaa.

No mä taas oon aina ollut kova avautumaan mutta se loppus kun kasilla sitten kaveri kertokin kaikki mun jutut eteenpäin... Ja nykyään en osaa puhua oikein kenellekään kun en halua rasittaa ketään mun jutuilla. Siks palsta onkin mun henkireikä... :D

1 2 seuraava >>

Tilaajapalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot