Hae keskusteluista

Tervetuloa Kaksplussan keskustelufoorumiin!

Foorumin alueella ”Plussalaiset/Mitäs nyt?” voit keskustella ilman rekisteröitymistä. Muut alueet vaativat rekisteröitymisen. Mukavia keskusteluhetkiä!
Katso foorumin ohjeet tästä.

koiran synnytys

koiran synnytys

Heippa. Haluisin kuulla teiltä joiden koira on synnyttänyt, että miten se homma noin suurin piirtein menee. perus asiat tiedän kyllä, et ei mulle tarvii alkaa kertomaan mistään kukista ja mehiläisistä!! =) Koirani ei siis synnytä luonani koska on sijoitus narttu. pelottaa ihan hirveesti nyt jo se synnytys, kun oon kuullu niitäkin juttuja ettei emo ole selvinnyt synnytyksestä. :'( voiko niin siis käydä ihan terveelle ja nuorelle emolle?? kasvattajan kanssa tulen kyllä juttelemaan näistä asioista, mut olis kiva kuulla kokemuksia muilta ennen oman koiran h-hetkeä. siihen on kyllä vielä aikaa kun koirallani ikää vasta 7kk. Onneksi yks pentue tarvii vaan synnyttää ja sit olis pikku ranskis ihan oma!! :heart: tosiaan Ranskanbulldogista on kyse. Kiitos näin etukäteen kaikille jotka vaivaudutte vastaamaan! :flower:
Kannattaa jutella kasvattajan kanssa asiasta, hänellä varmaan on kokemusta useammasta pennutuksesta. En ole varma, mutta eikö ranskanbulldogeilla tehdä usein myös keisarinleikkaus ahtaiden paikkojen ja suuri päisten pentujen takia?

Olikohan tuo aikasempi teksti jotenkin epäselvästi kirjotettu???

Kuten varmaan huomasit että olin tuohon kirjoittanut, että tietenkin juttelen kasvattajan kanssa kun sen aika tulee. Halusinki nyt kuulla kokemuksia teiltä jonka koira on synnyttänyt. Ja pitää paikkansa että tehdään usein keisarileikkauksia. Mun koirani on kyl tullu maailmaan ihan normi synnytyksessä.
google tietää..siis googlaamalla voit löytää narttu koirien omistajien kertomuksia ja jopa synnytys videoita
Kiitos. :flower: Miksi en itse tajunnut sieltä käydä etsimässä tietoa!! ups.. =) löytys vaikka mitä.. Saa laittaa kyl tännekin tietoa ja kokemuksia!!

Tilaajapalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot
Tekniset tiedot