Hae keskusteluista

Tervetuloa Kaksplussan keskustelufoorumiin!

Foorumin alueella ”Plussalaiset/Mitäs nyt?” voit keskustella ilman rekisteröitymistä. Muut alueet vaativat rekisteröitymisen. Mukavia keskusteluhetkiä!
Katso foorumin ohjeet tästä.

Onko tässä nyt mentävä nukkumaan ku kaikki hiljeni?!?!

Onko tässä nyt mentävä nukkumaan ku kaikki hiljeni?!?!

Ja miten helvetissä kello muka noin paljon on. Ei voi olla. Mä kiistän. Kello on vasta 23:14, ei suinkaan 03:14. Kakkonen vaa jääny pois. Eiks? :saint: :D :laugh: |O |O |O |O |O

Mua ei yhtään väsytä ihan oikeesti. Ihan hyperaktiivinen olo. :snotty: Voisin juosta vaikka maratonin tai vähintäänkin kirjoittaa sellasen.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH.
joo sais olla enenpi liikettä palstalla, tiedä kauan saa vielä aikaa kuluttaa... isäntä ulkoilemassa ja tahtoo odottaa että löytää tiensä kotiin... plaah!
Mulle tekis kyllä ihan hyvää mennä VIIMEISTÄÄN nyt nukkuus, piti alunperin olla jo tuntituntituntikausia sitten muttamutta viimeaikoina ollu hankalaa taas tuo nukahtaminen. Sänkyyn meneminen tuntuu ahdistavalta ku ei tiedä koskaan kuinka kauan aikaa nukahtamiseen menee mutta ei tääkään kovinkaan järkevää ole.
mulla samaa ongelmaa... ja nyt vielä kun tuo esikoinen 5kk ja kakkonen ilmoitti tulostaa niin tuntee kyllä että unta tarvitsisi enenpi, ja sitten kun ei unta saa... ei hyvä yhtälö. tänään sain kyllä nukkua velkoja pois kun mies vei aamulla esikon kaikessa hljaisuudessa makkarista olohuoneeseen leikkimään.. <3
Mun pitäis varmaan mennä nukkumaan kun herätys on kuitenki viimeistään seitsemältä, mut en malta en osaa... Nukun aina liian vähän, vaikkei ole nukahtamisvaikeuksia. On vaan nukkumaan meno vaikeuksia...

Keskustelut ovat lukutilassa

Kaksplus uudistuu

Siirrämme parhaillaan Kaksplussan keskusteluja uudelle alustalle, jona aikana viestejä voi edelleen lukea, mutta uusia viestejä ei voi kirjoittaa. Pyrimme pitämään käyttökatkon mahdollisimman lyhyenä. Pysyttele silti langoilla, sillä pian luvassa on jotain uutta…

Kaksplus.fi uudistuu - 24.8.2010 palstalla ainoastaan lukumahdollisuus

Tilaajapalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot