mun pitääkin laatikot tehdä tän kuun aikana kun kohta lähden töihin,niin yleensä työpäivän jälkeen oon naatti ja meillä viim työpäivä ennen joulua 23.päivä Kauas joulutortut säilyy pakkasessa? nehän nyt on nopeet tehdä jos tekee valmiista taikinasta
Ehkä ne joulutortut kantsii paistaa vasta sitten kun syö..Kun eivät vie kauaa aikaa jos tekee valmistaikinasta. Eri asia tietysti, jos jaksaa tehdä taikinankin itse..
Ehkä ne joulutortut kantsii paistaa vasta sitten kun syö..Kun eivät vie kauaa aikaa jos tekee valmistaikinasta. Eri asia tietysti, jos jaksaa tehdä taikinankin itse..
Peesi. Minusta tortut ovat parhaimmillaan just leivottuna! Kantsii varoo vaan sitä tulikuumaa luumuhilloa.. nimim. nahkat kitalaesta irti..
Peesi. Minusta tortut ovat parhaimmillaan just leivottuna! Kantsii varoo vaan sitä tulikuumaa luumuhilloa.. nimim. nahkat kitalaesta irti..
Jokohan vois laittaa jouluvaloviritelmät pihalle..Naapurit varmasti tykkäis hyvää täällä idyllisellä ok-taloalueella.
en ehkä vielä ulos laittais, mut voithan tarkistaa jo tässä vaiheessa että kaikki lamput toimii... myös joulukuusen kynttilöistä (meillä isä lähtee aina jouluaattona ostamaan uusia lamppuja )
Mulla itselläni on jo lyhdyssä jouluvalot. Ei tarvii aina mennä kynttilää sytyttämään. Ja vantaanportin kodin ykkösessä oli jo valoja myynnissä. Mulla on niin kauheasti niitä että ehkä yritän hillitä itseni
sininen valoverkko
siniset yksittäiset valot
jääkuutiot
kristallit
muutamat tavalliset vihreällä johdolla
muutamat tavalliset valkealla johdolla
punainen lasisydän
valaistu joulukylä
ja vielä oli joku