Jatkuva rintakipu

Osaako kukaan sanoa mistä vois johtua jatkuva rintakipu?
Kipu vaihtaa paikkaa ja tuntuu lähinnä siltä kuin joku seisoisi rintani päällä.
Tällä hetkellä ahdistava tunne on vasemman rinnan yläpuolella aina kainaloon asti.Välillä kipu taas tuntuu rintalastan kohdalla ja on sellaista nipistelevää.Tällaista kipua on siis jatkunut jo kuukausia.Kivun voimakkuus vaihtelee muttei koskaan häviä kokonaan.
Neuvoja kaipailen!!
 
Siis oon käyny lääkäris kyllä ja on otettu ekg kolmeen kertaan mut ei niis oo mitään ollu.
Sen enempää lääkärit ei oo vaivaan puuttuneet.
Kaipais vaan kertomuksia jos joillain on ollu samanlaista vaivaa!
 
Mulla itselläni on sellaista puristavaa/pistävää kipua yleensä keskellä
rintakehää, välillä tuntuu kun joku seisoisi rintalastani päällä(siis vaikka norsu)
Välillä kipu voi myös tuntua muualla rintakehän alueella.
On otettu röntgenit useaan otteeseen/otettu sydänfilmit vikaa vaan ei ole löydetty.
Mutta olen saanut diaknoosiksi tietzen syndrooman...
Eli paikallinen rintakipu jolle ei ole lääketieteellistä selvitystä,asia on siis todella vattumainen
koska sille ei periaatteessa voi mitään tehdä..saattaa ehkä hävitä aikanaan tai sit pysyy kokoloppu elämän vaivana!!!
Netistä löytyy hieman tietoa/ihmisten kertomana, mutta lukeminen lisäsi tuskaa.... :/
Voithan kysyä tuota tiitze juttua lekurist jos sinne vielä menet kipujen takia..
Itse raskauden jälkeen koitan josko saisin lähetteen magneetti kuvaan josko sillämenetelmällä löytyisi jotain.
Niin se kuulemma on rintalastan ja kylkiluiden rustojen välinen tulehdus kaiketi ja saattaa tuntua sen takia ympäri rintalastaa.
 
Onko sulle tehty rasitus ekg:ta?Niinku ett miten lääkäri todisti sulle sen ettei johdu sydämestä?
Mua kun hirveesti pelottaa ett tää on jotain sydämest johtuvaa ja sitä ei saada tarpeeks aikasin selville..Ja oon asiaa valittanu jo usealle lääkärille.
 

Yhteistyössä