Ehkäisypiikistä???

Kokemuksia ehkäisypiikistä? plussat? miinukset? Olen käyttänyt yasmin-pillereitä ennen. Muuten olivat ok mutta lopetin ne vuonna 2007 ja tulin raskaaksi vasta vuonna 2010, eli "palautumisaika" oli n.3 vuotta.
 
Itse tykkäsin tästä ehkäisymuodosta. Helppo ja edullinen, 3 kk piikki maksaa jotain 8 euroa nykyään. Ei ollu menkkoja eikä pms-oireita. Ainoa miinus on että aikamoinen hormoonipaukku, aloittaessa miulla 1 kk oli ihan sekaisin piikistä, mutta sitten tasaantui elimistö.
 
ohhoh.. onpa hinta sitten noussut kovasti viime näkemästä. Mutta ei kuitenkaan paha hinta ole. Ainoa tuossa on jos se ei käy sulle niin sun pitää kärsiä sen teho.. sitä kun ei voi kesken lopettaa kuten pillerit.. Itse kyllä tykkäsin tuosta kun ei tarttennu joka päivä muistaa, vain merkintä kalenteriin että millo käydä pistätyttämässä, sen kun saa joko käsivarteen tai peffaan..:whistle:
 
mä käytin aika pitkään ehkäsy piikkiä noin 8 vuotta ja melkein heti alotuksen jälkeen loppu menkat ja nyt myöhemmin lopetin sen kun halusin raskautua menny nyt 1.5 siitä lopetuksesta tuli ekat menkat neki hormoonejen avulla ja lihosin ruiskeen aikana 20kg nekin nyt saanu laihduttettua pois mut kannattaa muistaa että hedelmällisyys palautuu tosi viivellä noin 10kk vähintään sorry en haluu pelotella sua mutta mun käyttöön ei enää toi piikki tuu
 

Yhteistyössä