Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

Hei!
Tilanne on se, että mun menkat on nyt lähes 6 päivää myöhässä ja käytän Zoely e-pillereitä. Näin ei ole mulla koskaan ennen käynyt. Mulla on todella runsaat ja aika kivuliaat menkat, jotka ei ole koskaan olleet myöhässä tai lähteneet pois (vaikka olen ex-anorektikko). Näin ei ole siis tapahtunut koskaan ennen..

Eipä tässä mitään, raskautta epäilen tietenkin. Tein kuitenkin testin, kun menkat oli 4 päivää myöhässä ja tuli vahva negatiivinen (YA raskaustesti). Onko teillä kokemusta tämmöisestä negativiisesta, joka olis muuttunut myöhemmin positiiviseksi?

Suunnitelmissa nyt tehdä uusi testi keskiviikkona, kun menkat 7 päivää myöhässä.. En keksi tähän mitään muuta selitystä, kun raskauden..
Lisäksi pähkäilen jatkaako e-pillereitä vai ei. Tällä hetkellä syön niitä edelleen, koska raskaus ei ole todellakaan varma asia.. Lopettaisin muuten tietenkin heti..

Apua..?
 
Jooh, no mulla vähän samantapainen tilanne. Olen vuoden syönyt mini-pill merkkisiä minipillereitä. Kuukautiset ovat olleet säännölliset,runsaat ja kivuliaat. Tuossa kaksi kuukautta sitten iski mahatauti ja pillerin yökkäsin pihalle tunti sen ottamisen jälkeen. Oli liuskan viimeinen enkä sitten siihen hätään uutta löytänyt. Käytössä ollut myös hipeksal neljän kk ajan virtsiksen estoon. Nyt on kahdet kuukautiset jääneet välistä, viluttaa, pissattaa vähän väliä ja ei siis virtsistä ole, lämmöt koholla, päätä särkee ja menkkakipujen tapaista mutta paljon lievempää kipuilua, rinnat arat ja nännipihaan tullut sellaisia nystyröitä, mieliala heittelee, kuvottaa, etenkin autossa ja heti herätessä. Näitä oireita ollut nyt sellaiset kaksi viikkoa. Testin tein tuossa kaksi päivää sitten ja negaa näytti. Mietin että onko kuitenkin mahdollisuus olla raskaana vai onko vain pillereiden aiheuttamaa hormooniheittelyä? Äidilläni on meidän kaikkien kolmen kohdalla ollut niin että todella myöhään vasta testeissä näkynyt. Tämän hetkinen tilanne ei ole otollisin lapsen hankkimiselle, mutta ei se maailmanloppukaan olisi.
 
Kai se on mahdollista, että olisit raskaana.. Varsinkin siis, jos menkat yleensä tulee aina ja runsaina jne.. Menisin sun tapauksessa käymään gynellä, kun sulla on kuitenkin jääny jo parit välistä ja et oo vieläkään varma, että ootko vai etkö oo.. :) Parempi sulle ja mahdolliselle elämänalulle tietää ajoissa!

Mä kirjoitin tästä kans tänne palstalle, kun tätä ei kukaan nähnyt.. :D :
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2412443-menkat-myohassa-melkein-viikon-testi-negatiivinen-e-pillerit-kaytossa-apua/#post30235882
 

Yhteistyössä