E-pillereiden aloitus

  • Viestiketjun aloittaja miisa
  • Ensimmäinen viesti
miisa
Hain reseptin e-pillereihin ja niitähän pitäisi alkaa syömään kuukautisten ensimmäisenä vuotopäivänä. Mitäs teen kun kuukautiset alkoivat yöllä kahdeltatoista? Ja pillerit pitäisi ottaa aina samaan aikaan... Voinko ottaa pillerin vasta aamulla? Kyseessä ovat Yasmin pillerit. Söin teinivuosinani e-pillereitä, ja lopetin ne sitten kun seurustelusuhteeni vakiintui. Nyt on taas sinkkuvuodet alkaneet ja näen järkeväksi syödä pillereitä. Toivottavasti tämä merkki vain ei aiheuta samaa kuin entinen merkkini... painonnousua, mielialan vaihteluita, haluttomuutta, kuivuutta....
Kokeilen kolme laattaa. Mutta kertokaahan tuo, että kai voin ottaa pillerin vasta aamulla?
 
mä vaan
Minä aloittaisis pilerit vasta aamulla. Periaatteessahan olisit voinut jo nukkua ja täten et voisi tarkkaa aikaa tietää

Mulla kanssa yasminit käytössä ja olen niistä tykännyt. Ei ole painonnousua ollut, eikä ole mielialoihin vaikuttanut ja kaikin puolin mulla on ihan yhvä olla kun syön niitä, mutta välillä tauko viikko on yhtä tuskaa....
 

Yhteistyössä