Tulevat Täydelliset Naiset

Minäkin kerron nyt itsestäni enemmän.. =)
Nyt elokuussa tulee vuosia 29v Ja kotiäitinä vaikutan.. Lapsia on 3kpl. Poika 11/04, tyttö 10/06 ja tyttö 05/09.. Etelä-pohjanmaalla ollaan asuttu nyt vuoden verran.. naimisissa olen..
hmm.. mitäs mää nyt kertoisin.. no, tuossa on nyt tärkeimmä tiedot tähän asti =)

Ja olen laihiksella koska ennen esikoisen syntymää painoin 52kg ja haluan ehdottomasti siihen painoon takaisin.. ja tervydellisitä syistä myös koska suvussa on diabetestä ja itselläni oli joka raskauden aikana diabetes..
 
Huomenta!

Oli pakko tulla hehkuttaan ku puntari näytti aamulla 78kg, eli 1,9kg vähemmän ku maanantaina! jipii! Nyt ei tee mieli edes herkutella viikonloppuna :D Tuosta kyllä näkee kuin turhaa turvotus möhötystä se valkoinen sokeri ja jauho on. Heh, keksinpäs sanan :whistle:


Hauskaa päivää kaikille!

Sasumoto: Takas tänne heti! Missä luuraat???

Ellu: Teen muutokset =)
 
Sasumotoa minäkin kaipailen..

Ja Daarialle onnittelut! Olikin melkoinen turvotus =)
Niin, se kiloklubi on ihan ilmainen ja mä oon käyttäny sitä ihan vaan siihen, että tarkistelen välillä noita kalorimääriä ja se ilmoittaa kaikki proteiinit yms. Siellä on myös hyvä se edistystaulukko. Säkin voisit merkata sellaiseen ku sulla on viikottain nuo sun luvut ylhäällä, saisit hienon käyrätaulukon.. Mun käyräni menee siksakkia =)

Kaikille muillekin tsemppiä, meillä alkoi huutokonsertti, pitää mennä! :wave:
 
ellu meillä onkin sitten ihan saman ikäset lapset, tosin mulla on niitä vain kaksi :D
Koska sun nää kaks vanhimpaa on syntynyt, siis mikä päivä??

Jesse on 08.11.2004 ja jonna on 1.10.2006..
Siis niin juu mehän oltiin siinä lokakuisten ketjussa samaan aikaa :D


Mun piti alottaa jumppaaminen taas, mut kaveri tulikin kahville tänään ja tulee huomenna.. täytyy toivoo et sais niskasta kiinni ja jumppais sit vaikka myöhemmin tänään :D
Se on vaan helpointa ku lapset on puistossa... :)


Vitsit mikä helle, aattelin tehä "piknikin" meidän koti pihaan kun miehen sisko lupas tulla mukaan palloilemaan ja leikkimään tohon myöhemmin iltapäivällä :)
asuu viereisessä talossa (on lapseton) ja on kiva kun saa jonkun seurakas aina välillä mukaan ulos :)
Sit vieläkun tykkää juosta ja temmeltää noiden kanssa siellä :D
 
Maruska: Poika on syntynyt 5.11 2004 ja tyttö 16.10 2006 =)
Ei meidän pojilla ainakaan ole kuin kolme päivää ikäeroa :D Ja lasten sukupuoletkin on samat :D
Ja Daarialla isot taputukset hienosta tuloksesta!!

Pitääpä minunkin tutustua tuohon kiloklubiin :whistle: =)
 
Mää oon kans nyt kirjautunut tuonne kiloklubiin ja näin ensisilmäyksellä vaikuttaa ihan pätevältä =) Vähän saman tyyppinen ku painonvartijoiden cd-romppu mikä mulla on mut kuitenkin vähän erilainen :) Tuossa kiloklubissa on vaan se huono puoli ettei se ota huomioon imetystä, vai enkö mää vaan oo hoksannu??
 
Heippa kaikille!

Mulla on pudonnu melkein kilo viikossa! Tai no, otin tänään varaslähdön, huomenna varsinainen puntaripäivä, mutta jee! Vielä reilu neljä kiloa, niin ei tarvi maksaa miehelle =) Ainut ongelma vaan, että siihen on enää reilu kolme viikkoa aikaa, etten tiedä onnistuuko..

Tiedätkö Daaria, tai joku muu, mistä ruuasta saa erityisen hyvin proteiinia? Kananmunia, lihaa ja maitotuotteita käytän normaalisti, rahkaakin syön joka päivä välipalaksi, on muuten hyvää makeutusaineen ja mustikoiden tms. kanssa sellaisenaan =) Mä luulen, että jos mä alkaisin karppaamaan, niin mä vaan ottaisin niiden perunoiden ja makaronien tilalle kasviksia, niin mulle se ei tois sen enempää proteiinia.. Ku jotenkin en osaa määräänsä enempää syödä niitä lihalisukkeita..

En oo huomannu, onko tuossa kiloklubissa mahdollista merkitä imetystä, mutta varmaan voi ihan ajatella lisäävänsä parisataa kaloria mielessänsä.. Tai minkä verran se imetys ny kuluttaakaan, ei oo oikeastaan käsitystä =)

Kaikille hyviä ja raikkaita viikonloppuja!
 
Hienoa Millimetri!!
Vaikuttaa kyllä etten määkään saa tarpeeksi proteiinia :eek:
En määkään karppaa, varsinkin ku se kananmuna piti jättää pois.. Mut onhan se niin että jos haluaa tarpeeksi proteiinia niin pitäs lisätä ihan selkeesti niitä tuotteita, syödä lihaa pastan tilalta ja niin pois päin.
Ainakin tonnikalassa ja raejuustossa (ja aikalailla kaikissa juustoissa) on paljon proteiinia ja ei lainkaan tai juuri lainkaan hiilareita. Nuo tuli ekana mieleen. Pitääpä ruveta itekki ihan kunnolla tätä nyt pohtimaan :attn: Ja vinkkejä otetaan täälläkin vastaan =)
Määki muuten syön rahkan marjojen tai ananaksen kans lähes joka ilta tai aamu. Ananas purkin ku laittaa niin ei tarvi ees sitä makeutusainetta.
Imetys muuten kuluttaa noin 500 kaloria, siis täysimetys. Aikasta paljon =)
 
Niin ja hei Millimetri! Kokeileppa huvikseen nyt vaikka se kolma viikkoa että otat perunoiden ja pastan sijaan kasviksia =) Luulenpa että huomaat eron! Ja pääset hyvinkin tavoitteeseen jos muutenkin pysyt tiukkana =) Siis ainaki siihen ettei tarvi miehelle maksaa..
 
Vähän vaan pieleen meni mun arvio imetyksestä =) Onhan siitä jo niinkin pitkään kuin vajaa vuosi kun oon ite lopettanu.. Mut tietenkin se täysimetys kuluttaa noin paljon, silloinhan sitä maitoa pitää tuottaa aika paljon ja sen pitää olla vielä rasvaistakin =)

Pitäiskin kokeilla tuota, että keittelis kasviksia lisukkeeksi. Mä ihan tykkään porkkanasta jne. Mut aamupuuroa en pysty millään jättämään. Mut onko siitä niin paljon haittaa kun se on pelkkää ruispuuroa? Vehnää en oikeastaan käytäkkään, muutakuin makaronissa. Leivänkin syön näkkärinä.. Niin no joo, riisiäkin tulee keiteltyä.. Mut pitäispä kokeilla ainakin vähentää jos sattuisin vaikka päästä sinne tavotteeseen!

Mä oon muuten tehny pilatesta =) Ihan uusia lihaksiakin on löytyny kun ne on kipeytyny :LOL:
 
Hienoa Sasumoto! Sua olikin jo ikävä =)

Mulla on ollut hyvä viikonloppu. Jätskillä oon vähän herkutellut mutta pahasti en oo lipsunut ja tänä aamuna puntarikin näytti huippu lukemia :D Mut ootetaan nyt kuitenkin sinne huomen aamuun..

:wave:
 
Sasumotolla on kyllä tosi hieno tulos!! *Taputusta*

Mä kävin tänään kyllä hirveän taistelun.. oli todella lähellä että lähen kauppaan ostaan kasan herkkuja!! Mutta mä voitin sen taistelun ja aloin syömään iltapalaksi ruisleipää ja vihersalaattia ja nyt oen kyllä tyytyväinen itseeni

=)
 
ellu: hienoa :)
Kumpi löytäisin itekkin jonkinlaista itse kuria :/
Unohdin taas aamulla käydä vaa'alla joten siirrän sen vaihteeks huomiselle :p :D

Meil on kauheat suunnitelmat tässä ens viikonlopuksi, mies täyttää 25.. :)
Ollaan sen siskon kanssa sille hakemassa jtn lahjaa ja koitetaan saada kaikki pysymään salassa, mut piru tuo ukko on utelias :D
Mies ite on järkännyt meille värikuulasotaa lauantaiseks :) Kaveri porukalla sinne, sit tullaan takas tänne tai mennää meidän kamun luo tohon naapuriin..
Joo meil tulee la julkkis tohon naapuri "baariin" , siis paikalliseen räkälään :D
Mennään sinne kattomaan lopuksi tauskia :D :D
 
Mulla on paisunu olo.. :(

Oon ihan samalla lailla syönyt ja liikkunut kuin viime viikolla, mutta jotenkin vaan tuntuu paksulta.. Tää, mua ärsyttää tässä laihdutuksessa, kun ei oikeasti tiedä aina miten pitää tehdä. Siis kun se ei riitä että syö vähemmän kuin kuluttaa. Mä oon merkkaillu syömisiä kiloklubiin, ja kalorivajetta tulee hyvin. Lisäksi en oo ees kaikkia liikuntoja merkannu, joten sitä vajetta pitäis olla ihan kunnolla. Miksi sitten ei kuitenkaan laihdu? Aina menee aluksi hyvin ja sitten tulee tälläinen tyhmä vaihe, ettei laihdukkaan. Ja mun tyyliin vielä masentuu jumituksesta ja heittää kaikki oikeasti läskiksi. Nyt kyllä yritän jatkaa vaan. Jospa tää ois jotain hormonijuttua? Mä kyl alotin ne minipillerit, että eikö niiden pitäis tasata hormoniheittelyitä?
 
No niin, mies tuli kotiin ja nyt on mun oma hetki kahvikupin ja netin kans :saint:

Arki on siis meillä alkanut ja mies mennyt eilen eka kerran loman jälkeen koko päiväksi töihin. Voin sanoa että päivä oli yhtä helvettiä. Anteeksi kielenkäyttöni mutta... Juurikin eilen piti sitten alkaa esikoisen mustasukkaisuus kuopusta kohtaan ja käytännössä huusi koko päivän kuopuksen valveilla ollessa. Siinä vaiheessa kun sain molemmat nukkumaan tuhosin 2 pätkistä, 2 ville vallaton jäätelöä ja kaiken kukkuraksi marianne rouhetta joka on tarkoitettu leipomiseen :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Arvatkaa vaan hävettikö sen jälkeen..
Tänään on sitten mennyt vähän paremmin ja en ole sortunu :saint: Mutta kyllä mää kauhulla odotan tulevia viikkoja kun ei todellakaan ole aikaa salaatteja väkertää tai ylipäätään tehä mitään ruokaa että mitä kaikkee moskaa sitä sitten ohi mennen tulee suuhun laitettua :x

niin ja Millimetri, ainahan se paino jossain vaiheessa jumii vaikka kuin syö terveellisesti ja samalla tavalla ku sillon pudotessa. Ei vaan piä antaa periksi niin yhtäkkiä se sitten taas humpsahtaa alas päin.

Sasumoto: Mitä sulle kuuluu? Mua jo ihan huolestuttaa kun ei susta oo kuulunut muuta ku toi tiputus.. :attn:

Maruskallekin onnittelut miinuksesta :flower: Päivitin ne etusivulle, onhan ne tiedot sun kohdalta oikein?
 
Joo, Daaria, nyt tsempataan ja pysytään ruodussa! Ei tää voi kestää kauan, sit taas helpottaa! Ja kyllähän jotain pientä voi ottaa jos OIKEASTI himottaa, mulle ainakin toimii se paremmin kun se, että kärvistelee muutaman päivän ja sit sortuu kilon karkkilaatikkoon..

Mut ärsyttävää tää on, sais mennä pian ohi..
 
Maanantaina kävin vaakalla ja tuloksena -1000g!!
Mutta, siis todellakin iso MUTTA.. mä ostin eilen litran jäätelöpaketin ja söin sen kokonaan yksin 2 tunnin aikana.. koko paketin.. :ashamed:
Eli mä taidan olla tämmönen "joko tai" ihminen.. eli mä joko en syö ollenkaan herkkuja tai sitten mulla karkaa mopo käsistä ja syön jotain hyvää niin kauan että tulee suorastaan huono olo... :headwall: Missä olisi se kuuluisa kultainen keskitie.. :ashamed:
 

Yhteistyössä