Hormonaalinen lihoaminen !!!

Olen 3 lapsen äiti,lapsista nuorin on jo 10v.Olen aina ollut hoikka,jopa viimeisen lapsen jälkeen laihduin alle puolessa vuodessa takaisin mittoihini,sama aikaisemmilla kerroilla.Juniori syntyi siis 11/04,sterilisaatio tehtiin 05/05 ja siitä se sitten käsiin räjähti,lihoaminen nimittäin. Painoin n 52 kg mennessäni ko operaatioon,jo 4 kk myöhemmin olin lähes 10 kg painavampi enkä ole koskaan ikinä milloinkaan lihonnut kuin ollessani raskaana ja ne kilot ovat siis aina karisseet hyvin nopeasti.Nykyisin ylipainoa on kauniistikkin sanottuna (indeksin yläraja ihanteesta) n 25 kg mutta 30-35 kg voisi tiputtaa.Olen rempannut elämäntapani,olen karpannut,atkinssit,2+5 ja ihan vaan salaatin mussutus ja liikunta (sali+lenkit) on tullut koitettua,olen pitkäpiimäisesti ja tarkasti noudattanut jokaista tarjolla olevaa ruokavaliota vähintään 3 kk,huomatakseni aina saman,ei lähde grammoja,ei senttejä. : /
N 4 vuotta olen siis tässä nyt tuloksetta koittanut hoikistua ihan jo terveyden tähden mutta ei kun ei.Pari ystävääni,sairaanhoitajia sanoivat jo kauan sitten että entäpä jos kyse on hormooneista?! Tätä olen ottanut puheeksi useamman lääkärin ja gynen kanssa vaan "ei ole mahdollista" :O
Silti ystävät ja netti kertoo että on mahdollista,oma siskoni hyvänä esimerkkinä,hän on aina ollut pullukka joka joutui pakolliseen kohdunpoistoon ja laihtui 6 kk missinmittoihin,että silleen.
Olen koittanut saada lääkäriä jos toistakin kirjoittamaan lyhyen,6 kk e-pillerireseptin jotta voisin asiaa testata,vastaus on aina ei. Pillerithän mulla on siis ollut lähes koko aikuiselämän ennen sterilisaatiota,niistä siis tuskin on mulle haittaa.
Nyt siis käännyn teidän puoleen,täällä on varmasti monia raskaana olevia joilta pillerit on jääneet pöytälaatikkoon,olisin valmis ostamaan maksamaanne hintaan ja postarit maksan toki.Auttakaa nyt joku pliis,jos tämä toimisi saisin varmasti jatkossa jonkun lääkärinkin itseäni kuuntelemaan,pahinta on ettei pääse edes yrittämään :'(
Jos voit tarjota apua,lyhyempikin kuuri käy jos on jäänyt niin laita mailia osoon:
pyrret@suomi24.fi

Ps:kuulostaa varmana hassulle mutta mulle asia on haudanvakava!
 

Yhteistyössä