Hiilari dieetti

Läskistä laihaksi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 10:05 öpökki kirjoitti:
Neljäs päivä dieettiä menossa ja paino tippunut 3.2 kg!!!!! Jos joku haluaa dieetin ohjeen jaan sen mielelläni!!!!! Tosi hyvä ja olo on ihana!!!

Minä olen noudattanut tätä diettiä toukokuusta lähtien. Välillä laitan poikki ja herkuttelen. Sitten jatkan taas. Helppo dietti. Ei ainakaan nälkäisyyteen kaadu.
Mitens sinä monta hiilaria syöt päivässä? :xmas: :xmas: :xmas:
 
1 pvä: aamiainen: sok. kahvi
päivällinen: 2 keit.munaa, vähän suolattua pinaattia
illallinen: 1 iso grillattu pihvi, vihreää salaattia ja
kaikenlaisia hedelmiä.

2 pvä: aamiainen sok.kahvi, 1 sämpylä
päivällinen: 1 iso pihvi, vih.salaattia, kaikenlaisia hed.
illallinen: keit. kinkkua, hedelmiä.

3 pvä: aamiainen: sok.kahvi, 1 sämpylä
päivällinen: 2 keit.munaa, salaattia,tomaattia
illallinen: keit.kinkkua, vih.salaattia.

4 pvä: aamiainen: sok.kahvi, 1 sämpylä
päivällinen: 1 keit.muna, porkkanoita keit.tai raakana,
emmental juustoa.
illallinen: hedelmiä ja luonnon jogurtti

5pvä: aamiainen: porkkanoita sit.mehun kanssa, kahvi
päivällinen: höyrystetty kala, tomaatteja
illallinen: 1 pihvi, vih.salaattia

6 pvä: aamiainen: sok.kahvi, sämpylä
päivällinen: grillattua nahatonta broileria
illallinen: 2 keit.munaa, porkkanoita

7 pvä: aamiainen: sok.teetä, sit.mehua
päivällinen: 1 grillattu pihvi, hedelmiä
illallinen: aivan mitä haluat

Koko dieetin aikana juodaan n. 3l vettä päivässä josta 1 l kivennäisvettä.
8.päivänä dietti alkaa alusta taas viikoksi, kokonaiskesto siis 2 viikkoa ja sen jälkeen tavallinen ruokailu. Mikäli ohjeita noudatetaan kirjaimellisesti niin paino putoaa 9 kg. Dieetti muuttaa aineenvaihduntaa jonka seurauksena ei lihota 3 v. aikana. Alkoholia ei dieetin aikana


ELIKKÄS TÄSSÄ TÄMÄ DIEETTI KOKONAISUUDESSAAN. TIETENKÄÄN DIEETIN LOPUTTUA EI SAA ALKAA AHMIMAAN RUOKAA TAVALLISEEN TAPAAN VAAN TULISIVÄLTTÄÄ YLIMÄÄRÄISIÄ HIILAREITA!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 10:23 Läskistä laihaksi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 10:05 öpökki kirjoitti:
Neljäs päivä dieettiä menossa ja paino tippunut 3.2 kg!!!!! Jos joku haluaa dieetin ohjeen jaan sen mielelläni!!!!! Tosi hyvä ja olo on ihana!!!

Minä olen noudattanut tätä diettiä toukokuusta lähtien. Välillä laitan poikki ja herkuttelen. Sitten jatkan taas. Helppo dietti. Ei ainakaan nälkäisyyteen kaadu.
Mitens sinä monta hiilaria syöt päivässä? :xmas: :xmas: :xmas:
tÄSSÄ EI LASKETA HIILAREITA...? MITENKÄ SINÄ LASKET NE??? OLISI MUKAVA TIETÄÄ KUN DIEETTI LOPPUU!! =)
 
Läskistä laihaksi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 11:54 öpökki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 10:23 Läskistä laihaksi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 10:05 öpökki kirjoitti:
Neljäs päivä dieettiä menossa ja paino tippunut 3.2 kg!!!!! Jos joku haluaa dieetin ohjeen jaan sen mielelläni!!!!! Tosi hyvä ja olo on ihana!!!

Minä olen noudattanut tätä diettiä toukokuusta lähtien. Välillä laitan poikki ja herkuttelen. Sitten jatkan taas. Helppo dietti. Ei ainakaan nälkäisyyteen kaadu.
Mitens sinä monta hiilaria syöt päivässä? :xmas: :xmas: :xmas:
tÄSSÄ EI LASKETA HIILAREITA...? MITENKÄ SINÄ LASKET NE??? OLISI MUKAVA TIETÄÄ KUN DIEETTI LOPPUU!! =)

Katsopa Fineli-elintavikepankin sivuja.
Kun on saavutettu itselleen sopiva paino niin lisätään hiilareita +5 jne. siihen saakka että paino ei nouse. :heart: :heart:
 
öpökki harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 12:09 Läskistä laihaksi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 11:54 öpökki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 10:23 Läskistä laihaksi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 10:05 öpökki kirjoitti:
Neljäs päivä dieettiä menossa ja paino tippunut 3.2 kg!!!!! Jos joku haluaa dieetin ohjeen jaan sen mielelläni!!!!! Tosi hyvä ja olo on ihana!!!

Minä olen noudattanut tätä diettiä toukokuusta lähtien. Välillä laitan poikki ja herkuttelen. Sitten jatkan taas. Helppo dietti. Ei ainakaan nälkäisyyteen kaadu.
Mitens sinä monta hiilaria syöt päivässä? :xmas: :xmas: :xmas:
tÄSSÄ EI LASKETA HIILAREITA...? MITENKÄ SINÄ LASKET NE??? OLISI MUKAVA TIETÄÄ KUN DIEETTI LOPPUU!! =)

Katsopa Fineli-elintavikepankin sivuja.
Kun on saavutettu itselleen sopiva paino niin lisätään hiilareita +5 jne. siihen saakka että paino ei nouse. :heart: :heart:

Laitatko linkin sinne??? :flower:
 
Läskistä laihaksi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 12:11 öpökki harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 12:09 Läskistä laihaksi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 11:54 öpökki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 10:23 Läskistä laihaksi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 10:05 öpökki kirjoitti:
Neljäs päivä dieettiä menossa ja paino tippunut 3.2 kg!!!!! Jos joku haluaa dieetin ohjeen jaan sen mielelläni!!!!! Tosi hyvä ja olo on ihana!!!

Minä olen noudattanut tätä diettiä toukokuusta lähtien. Välillä laitan poikki ja herkuttelen. Sitten jatkan taas. Helppo dietti. Ei ainakaan nälkäisyyteen kaadu.
Mitens sinä monta hiilaria syöt päivässä? :xmas: :xmas: :xmas:
tÄSSÄ EI LASKETA HIILAREITA...? MITENKÄ SINÄ LASKET NE??? OLISI MUKAVA TIETÄÄ KUN DIEETTI LOPPUU!! =)

Katsopa Fineli-elintavikepankin sivuja.
Kun on saavutettu itselleen sopiva paino niin lisätään hiilareita +5 jne. siihen saakka että paino ei nouse. :heart: :heart:

Laitatko linkin sinne??? :flower:
Hae etsi komennolla Fineli
 
öpökki harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 13:56 SAARA kirjoitti:
niin ATKINS on tämä jota käytät!

Pidemmän päälle epaterveellinen dietti!Eikä saa pysyviä tuloksia!

Eihän mitään dieettiä jatketa ikuisesti....!!!! Sitä paitsi tiedän monia jotka ovat laihduttaneet tällä eikä kilot ole tulleet takaisin!!!!!! Tietysti jos jatkaa entiseen malliin ahmimista mistä ne liikakilot oavt syntyneetkin!!! Taitaa olla kateudenkello äänessä kun noin kärkkäästi kommentoit!!! Kuka haluaa helpon ja varmasti tuloksia saavuttavan dieetin KOKEILKAA ihmeessä!!!!!!
 
tuu kertoo miten suju ja paljon putos!sit mietin kokeilenko itekkiin..aika vaikeelta kuulostaa kun pitäs grillata ja höyrystää.. :/ mut mitäs sitä ei tekis et pääsis näistä hemmetin kiloista..ja mulla ei mies varmaan ees antais kokeilla tollasta"hölynpölyä",kun kuluttaa enempi kun syö niin laihtuu!!niin se jaksaa jankata... \|O tottahan se on mut mut....
 
Läskistä laihaksi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 00:48 äityliini kirjoitti:
tuu kertoo miten suju ja paljon putos!sit mietin kokeilenko itekkiin..aika vaikeelta kuulostaa kun pitäs grillata ja höyrystää.. :/ mut mitäs sitä ei tekis et pääsis näistä hemmetin kiloista..ja mulla ei mies varmaan ees antais kokeilla tollasta"hölynpölyä",kun kuluttaa enempi kun syö niin laihtuu!!niin se jaksaa jankata... \|O tottahan se on mut mut....
:saint: :saint: :saint: No niin, painoin toukokuussa 83 kg ja nyt noin 65 kg. Ei se niin vaikea ole miltä se aluksi saattaa tuntua. Pisin jakso jonka olen noudattanut tätä diettiä on 5 viikkoa. Pienissä erissä, välillä poikki ja sitten jatkan taas. Minulla on ainakin ollut ihan hyvä olo. Katsele karpit sivua, siellä löytyy tämän dietin noudattajia niin miehiä kun naisia.

Minä syön kokolihaa, kalaa, vihanneksia, juureksia, juustoja ja kananmunia. Ja lisäksi paljon vettä. Tarkistan aina kaupassa käydessäni tuotteiden hiilarit.

Ja sitten siitä epäterveellisyydestä: tässä dietissä ei syödä karkkia, sipsejä eikä pullaa eikä juoda olutta. ETTÄ SILLALAILLA.

:xmas: :p :saint:
 
Läskistä laihaksi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 08:06 vieras kirjoitti:
Kokeilin kesällä ja paino putosikin, mutta tuli hirvee ummetus. Miten hoidatte sen puolen?
Aluksi oli ummetusta mutta parissa viikossa asia oli kunnossa. Liikuntaa, minä kavelen joka päivä 7-10 km. :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 08:20 Läskistä laihaksi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 08:06 vieras kirjoitti:
Kokeilin kesällä ja paino putosikin, mutta tuli hirvee ummetus. Miten hoidatte sen puolen?
Aluksi oli ummetusta mutta parissa viikossa asia oli kunnossa. Liikuntaa, minä kavelen joka päivä 7-10 km. :flower:
Käytitkö jotain "kuituja"? Sellaisia kuulemma on. Tiedätkö minkä nimisiä, mikä on parasta? Saako tavallisesta ruokakaupasta vai vaan apteekista? Minusta ei taida ikävä kyllä olla tuohon 7-10km:n kävelyyn päivittäin, niin hyvää kuin se tekiskin...
 
Moikka

Ajattelin kanssa kokeilla tätä, mutta kertooko joku, mitä laitatte siihen vihreään salaattiin. Siis puputanko pelkkiä salaatinlehtiä vai voiko siihen laittaa kaikkee vihreetä, esim. kurkkua, paprikaa....

Kiitoksia tiedosta!
 
öpökki harmaana
Hei! Minä en laita mitään siihen vihreään salaattiin, välillä ostan jääsalaattia ja taas sitten vaihdan ruukkusalaattiin!! Vettä täytyy juoda runsaasti!!!!
 
Läskistä laihaksi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 10:10 vieras kirjoitti:
Moikka

Ajattelin kanssa kokeilla tätä, mutta kertooko joku, mitä laitatte siihen vihreään salaattiin. Siis puputanko pelkkiä salaatinlehtiä vai voiko siihen laittaa kaikkee vihreetä, esim. kurkkua, paprikaa....

Kiitoksia tiedosta!

Vastailen tässä muutamaan kysymykseen:

En ole käyttänyt mitään kuituja. Syön 20 hiilaria päivässä.
Laske finelin sivuilta mitä kaikkea voi syödä. Sieltä löytyy kaikkien ruokien ja juomien hiilarit per 100 grammaa. :saint: :saint: :saint:
 
älkää nyt lynkatkö hyvät ihmiset ja onnea heille, jolla on paino pudonnut, mutta eikö tommoiset määrät kanamunia (grillipihveistä nyt puhumattakaan) nosta aika rumasti kolestrolia?

joku sanoi, ettei diettejä jatketa koko elämää. sehän niistä tietysti diettejä tekeekin, mutta jos jotain kiinnostaa painonhallinta, niin kokeilkaa sokeriklubin ekan sivun ruokavaliota. sitä kun voi noudattaa lopun ikäänsä...

itelläni oli lähtöpaino 83,6kg ja nyt 63kg. samalla riski sairastua kakkostyypin diabetekseen putosi 1:6:sta 1:25:n.

eli yritän tässä nyt sössöttää vaan, että eikös se terveys ole kuitenkin vähän niinkuin ensisijaista tässä elämässä? siis pitkällä juoksulla ja silleen?

nyt kaikille iso lepyttely :hug:
*terveyspoliisi pakenee takavasemmalle vihaisia hiilaridiettiläisiä* ;)
 
Läskistä laihaksi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2005 klo 17:49 linnea75 kirjoitti:
älkää nyt lynkatkö hyvät ihmiset ja onnea heille, jolla on paino pudonnut, mutta eikö tommoiset määrät kanamunia (grillipihveistä nyt puhumattakaan) nosta aika rumasti kolestrolia?

joku sanoi, ettei diettejä jatketa koko elämää. sehän niistä tietysti diettejä tekeekin, mutta jos jotain kiinnostaa painonhallinta, niin kokeilkaa sokeriklubin ekan sivun ruokavaliota. sitä kun voi noudattaa lopun ikäänsä...

itelläni oli lähtöpaino 83,6kg ja nyt 63kg. samalla riski sairastua kakkostyypin diabetekseen putosi 1:6:sta 1:25:n.

eli yritän tässä nyt sössöttää vaan, että eikös se terveys ole kuitenkin vähän niinkuin ensisijaista tässä elämässä? siis pitkällä juoksulla ja silleen?

nyt kaikille iso lepyttely :hug:
*terveyspoliisi pakenee takavasemmalle vihaisia hiilaridiettiläisiä* ;)
Ei tarvitse paeta takavasemmalle. Kyllä tämäkin dietti vaatii itsekuria. Ei siinä syödä kokoajan kananmunia ja pihvejä.

Ihan terveellisesti jo osaa hakea oikeat tuotteet.

Tänään aamiainen:
yksi muna paistettuna, tuoretta kurkkua

lounas naudanlihapihvi, jäävuorisalaattia (1 hilari/100g) paprikaa, sipulia.

Välipalaksi nautin pelkän kahvin.

päivällinen: kirjolohta uunissa, jäävuorisalaattia, paprikaa, sipulia ja vähän juustoa.

Kävin saunassa ja nyt nautin kuivasta punaviinistä.

Illalla vielä salaattia.

Ei ole nälkä koko ajan, on meinaan kokemusta 30 vuoden ajalta erilaistista dieteistä. Tämä on helppo, ei ole nälkä, ja jos sortuu on tosi helppo jatkaa eteenpäin.

Tsemppiä. :xmas: :saint: :saint: :saint:
 
öpökki harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2005 klo 17:49 linnea75 kirjoitti:
älkää nyt lynkatkö hyvät ihmiset ja onnea heille, jolla on paino pudonnut, mutta eikö tommoiset määrät kanamunia (grillipihveistä nyt puhumattakaan) nosta aika rumasti kolestrolia?

joku sanoi, ettei diettejä jatketa koko elämää. sehän niistä tietysti diettejä tekeekin, mutta jos jotain kiinnostaa painonhallinta, niin kokeilkaa sokeriklubin ekan sivun ruokavaliota. sitä kun voi noudattaa lopun ikäänsä...

itelläni oli lähtöpaino 83,6kg ja nyt 63kg. samalla riski sairastua kakkostyypin diabetekseen putosi 1:6:sta 1:25:n.

eli yritän tässä nyt sössöttää vaan, että eikös se terveys ole kuitenkin vähän niinkuin ensisijaista tässä elämässä? siis pitkällä juoksulla ja silleen?

nyt kaikille iso lepyttely :hug:
*terveyspoliisi pakenee takavasemmalle vihaisia hiilaridiettiläisiä* ;)
Laitatko tuon sokeriklubin sivun linkin niin käyn kurkkaa:=)
 

Yhteistyössä