Anttilassa oli huonompi ale kuin muissa kaupoissa

  • Viestiketjun aloittaja huijausta
  • Ensimmäinen viesti
huijausta
Kävin tänään Kampin Anttilassa. Surkea ale siellä. Stokkallakin on parempi ale, kun on 70 %. Anttilassa vain parissa rekissä oli 60 %:n alennus, muuten oli pienemmät aleprosentit ja normihintaisia tuotteita edelleen vaikka kuinka paljon. Normihintaisista olisin löytänyt ostettavaa, mutta oli niin kallista, että jätin väliin.

Viime viikolla kävin Sittarin ja Kappahlin aleissa ja sielläkin oli lähtöhinnasta pudotettu 70 %.
 
Hyvinhän nuo siitä huolimatta kelpasi,jonot oli keskimäärin 2-3 tuntia.Eikö liikkeet tästä jo ota opiksi,että hintoja alemmas niin tavara alkaa liikkumaan.
Ei tässä mistään absoluuttisista hinnoista ole kysymys, vaan mielikuvista. Ihmiset yleisesti ajattelevat, että tällaisessa konkurssissa on mahdollisuus erittäin halpoihin ostoksiin, siksi rynnivät.
 
vierailija
Kävin Sellon Anttilassa, jossa oli aivan huikeat kassajonot.
Eikö ihmiset osaa vertailla hintoja? Jos ale on X-prossaa niin se lähtöhinta voi olla niin kova, ettei tuotetta silti kannata ostaa.
 
No kyllä jotkut tuotteet olivat ihan tukkuhinnoilla. Esim itse sain 3 Aarnio valaisinta, 4 Iittalan maljakkoa, muumi pyyhkeitä 12kpl, Iittalan hylly ja meni joku 800,- ja samalla hinnalla ne saa tukustakin...Muumimukitkin olivat jopa 7,- kpl ja tukussa melkein 10,- ja jotain.... Eihan ne ihan ilmaiseksi nämä voi myydä. Ihmiset odottavat aina jos on konkurssi liian suuria tarjouksia jostain syystä. Stockalla -60% eikä 70% mutta ei siellä mitää ihmeellistä ole...Sekä merkkivaatteet Stockalla ihan surkeita, ne en ostan itse ulkomaailta vaan, mistä saa edullisemmin ja valikoima on suuri sekä ei niin 80 luvun valikoima mitä Stockalla on.
 
vierailija
Ei tässä mistään absoluuttisista hinnoista ole kysymys, vaan mielikuvista. Ihmiset yleisesti ajattelevat, että tällaisessa konkurssissa on mahdollisuus erittäin halpoihin ostoksiin, siksi rynnivät.
No mielikuvillahan sitä pelataan ihan tavallissakin alennusmyynneissä. Lontoossa oli finanssikriisin aikaan alennusmyynnissä merkkiliikkeissä KAIKKI tuotteet -50% ja seinän kokoisilla kirjaimille EVERYTHING MUST GO. Suomessa sitten pliisut -20% ja pari rättiä sitten vähän isommalla prosentilla. Sitten itketään että ollaan lamassa ja kukaan ei osta enää suomalaisista kaupoista, miksiköhän?
 
vierailija
Btw, esim. House of Frasier toimittaa tekstiilejä ja sisustuskamaa Suomeen, postikulut 6 puntaa! Ja ASOS tietty vaatteita postikuluitta ja nyt vielä ilmainen palautus.
 
vierailija
Kyllä mua kummastutti kun katsoin videon Seinäjoen Anttilasta missä ihmiset jonottivat massoittain. Tuntikausia hellepäivänä.. eikö parempaa tekemistä ollut..
Hyvin ravittua keskiluokkaa.... tavarasta tuskin kellään pulaa, jonkun 10% aletuotteen vuoksi sitten jonossa. Yksi jonottajista kutsui tuota "suomalaiseksi sisuksi" videon alla.. olen kuvitellut että sisu tarkoittaa jotain muuta kuin pölkkypäitä jonossa.
 
vierailija
Mä kävin seinäjoen anttilas eilen. Olin sielä joskus kymmenen mais, en tiedä moneltako oli auennu. Porukkaa oli ihan kiitettävästi, kassajonot hervottoman pitkät, varmaan jotain tunnin ois saanu seistä.
-80% oli lasten kangaskengät ja sandaalit, leikki-ikäisten shortsit, shortsisetit, hameet ja mekot ja naisten uikkarit. Saatto olla viel jokin muukin rettu. Tosin kyseisiä tuotteita ei juuri ollu jäljellä, paitsi sandaaleita. Muut vaatteet oli sit -20--60%.
Astiat, matot, verhot, valaisimet oli -40% ja niitä suurin osa tais ostaa.

Mun havainnoinnin mukaan yli puolet porukasta lähti tyhjin käsin pois. Niinkuin minäkin, muutama juttu oli jotka oisin halunnu ostaa mutta en niin paljon et oisin jaksanu jonottaa kassalle.
 

Yhteistyössä