cerazeten lopetus

Moikka
Milloin teillä on alkanu kuukautiset tai milloin tullu ovis minipillereiden lopetuksen jälkeen? Kuinka pian ootte tullut raskaaksi? Laitoin aiemmin pitkän selostuksen oireista ja kaikkien mahdollisten tikkujen tuloksista mutta en ole saanut yhtään ainutta vastausta niin kysyn nyt yksinkertaisemmin muiden oireista :)
 
Mä lopetin cerazeten käytön 3.7 ja vasta 20.8 tuli seuraavat menkat että pitkäksi meni kierto ja ovistakaan en tuolloin pongannut. Nyt menossa kp 13 ja tänään sain ovistestiin plussan eli nyt varmaan suht normaali kierto tulossa :)
 
muutama vuosi aikaa, mutta lopetin kyseiset pillerit 5/2013 ja 6/2013 plussasin :D menkat alkoi heti liuskan loppumisen jälkeen ja tosiaan 4vkoa myöhemmin tuli jo plussa. 2014 maaliskuussa syntyi sit pikku muru :)
 
Mä lopetin ko. pilsut kesäkuun puolessa välin ja ekat menkat tuli 19.7 tokat 18.8 ja ovis bongattu 1.9 ja rintojen arkuus + lämmöt koholla ollut siitä asti. Eilen tuli runsas valkkari kera veri viirun ja tänään tullu rusehtavaa valkkarimaista vuotoa ja menkat pitäs vasta su-ma alkaa. Niin ja lämmöt edelleen koholla ,eikös sen pitäs palautuu normaaliksi kun menkat alkaa ?

Pikkukakkonen sai alkunsa 2 viikkoa ehkäisykapselin pois otosta ja rv 7 lähtien kärsin runsaastakin verenvuodosta tuonne rv 28 asti(hematooma)
 
Mä lopetin cerazeten 12.8, eikä vieläkään ole kuulunut menkkoja. Ovista olen jonkun kerran testannut, kun on tuntunut, että vois olla, mutta enpä ole sitä bongannut. Liekö olisin voinutkaan, kun ei niitä menkkoja ole ollut?

Kuinkahan kauan tässä pitää kärvistellä menkkoja odotellen, ennen kuin kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä..
 

Yhteistyössä