Clearblue digitaalinen ovulaatiotesti

moikka viisaammat!

Olen yrittänyt etsiä joka paikasta tietoa tosta ovulaatiotestistä(se herkempi siis) mutta ei löydy!!

Elikkä noilla nyt aloitettu testaaminen ja viikko sitten lauantaina alkoi hymynaama vilkkua, halppis testit bongas oviksen tuolloin ja sunnuntaina oli jo niissä haalee viilaa. MUTTA nyt mennyt jo kohta viikko ja hymynaama vilkkuu vieläkin eikä ole tullut pysyvää. Maanantaista tähän päivään en ollut testannut mutta oletan että olisi vilkkunut joka päivä. Enkö ole ovuloinutkaan vai mitä tämä on?
 
Mulla ihan sama kahdenhormoonin digillä. Mutta nyt tässä kierrossa kun sain liuskaan ja puikkoon tummaa viivaa ni testasin digillä 2krt/ päivässä ja sain kun sainkin pysyvän hymynaaman :)
Aikasemmin testasin aina aamun ekasta pissasta enkä ikinä saanu plussaa. Mut niinhän siinä ohjeessakin sanotaan et vilkkuvilla/hedelmällisillä päivillä voi testata useammin päivässä.
Mä testailen ensin liuskoilla niin kauan että saan niihin toista viivaa ja sit alotan digin. Mulla yleensä ovis kp 10-12 digin otan käyttöön n. kp8.
 
Mulla ihan sama kahdenhormoonin digillä. Mutta nyt tässä kierrossa kun sain liuskaan ja puikkoon tummaa viivaa ni testasin digillä 2krt/ päivässä ja sain kun sainkin pysyvän hymynaaman :)
Aikasemmin testasin aina aamun ekasta pissasta enkä ikinä saanu plussaa. Mut niinhän siinä ohjeessakin sanotaan et vilkkuvilla/hedelmällisillä päivillä voi testata useammin päivässä.
Mä testailen ensin liuskoilla niin kauan että saan niihin toista viivaa ja sit alotan digin. Mulla yleensä ovis kp 10-12 digin otan käyttöön n. kp8.
Hyvä tietää! Tosin 5 päivää vilkkui vai, sain liuska testillä vahvat viivat kyllä ja ajattelin että ovis oli silloin? Seuraavana päivänä vilkkuminen jatkui.. Onkohan sitä edes ovuloinutkaan.. Toivotaan ensi kierrossa sitä hymynaamaa! :)
 

Yhteistyössä