Clearbluen raskaustestistä ja rv:jen epävarmuudesta

Heips! Viimeiset kuukautiset oli 28.08 ja mulla kierto n. 24-26. Nyt tein siis tiistaina kotona rt:n (kuukautisista laskettuna 3+2) joka oli positiivinen. Samana päivänä (ei ollu aamupissa) tein vielä cb:n digin johon tuli raskaana 2-3.

Monet sanoo että tuohon lukuun pitää lisätä vielä 2 viikkoa niin todellinen viikkomäärä olisi silloin oikea. Mietin vain että miten se näytti noin paljon tässä vaiheessa mikäli viime kk:set olivat "normit". Jos taas sitä edellisistä laskisin, jotka oli 4.8 niin viikkoja olisi paljon enemmän.

En nyt oikein tiedä mitä uskoisi ja miten näitä laskisi.

Ja netissä semmoista tietoa että alkio kiinnittyisikin vasta viikolla 4 ja alkaa silloin tuottamaan raskaushormoonia joka reagoi rt:tiin.

Kertokaa nyt viisaammat, mitä multa jäi hoksaamatta vai onko tosiaan niin että raskaus olisi pidemmällä?
 
Se digin tulos 2-3 tarkoittaa raskausviikkoja 4-5 eli se '2 viikkoa lisää' tarkoittaa digin tulokseen 2 viikkoa lisää.

Alkio kiinnittyy aina noin viikon päästä hedelmöittymisestä eli karkeasti laskettuna noin 3+0. Se miten hCG alkaa siitä eteenpäin nousta on todella yksilöllistä.
 
Se digin tulos 2-3 tarkoittaa raskausviikkoja 4-5 eli se '2 viikkoa lisää' tarkoittaa digin tulokseen 2 viikkoa lisää.

Alkio kiinnittyy aina noin viikon päästä hedelmöittymisestä eli karkeasti laskettuna noin 3+0. Se miten hCG alkaa siitä eteenpäin nousta on todella yksilöllistä.

Juu ymmärsin mut jos mulla ei menkkojen mukaan vielä ole 4 rv täynnä niin miten digitestin tuloksen mukaan voisi olla 4-5?
 
Oletko tikuttanut ovista? sehän voi olla hieman myöhempääkin. Toisaalta voihan sulla hCG olla noussut vaan reippaammin mikä ei ainakaan huono ole.
Nyt oon vielä enemmän pyörällä päästäni :D
En tikuttanut ovista.. mut miten se jos se olisi ollut oletettua myöhempänä ajankohtana, vaikuttaisi tulokseen viikkoja lisäävästi?
Eikös silloin jos se olisi ollut myöhemmin,niin rt ei olisi vielä tiistaina näyttänyt plussaa tai sitten tosiaan cb:n testissä olisi lukenut "1-2 viikkoa" ? Hmm
 
Sulla on niin lyhyt kierto, että ovis on saattanut olla vaikka kp 9. Ja jos digi näyttää 2-3 viikkoa noin 2 viikkoa oviksesta, niin se tarkoittaisi että sulla voisi näyttää sitä noin kp 23 alkaen.

Eli kuulostaa siltä, että sun lyhyt kierto huomioiden kaikki on juuri kuten pitääkin :)
 

Yhteistyössä