Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

Mä nyt kokeilen onnistuuko multa uuden viestiketjun tekeminen :D

Elokuun epelit 2016
Elsa84 / 31 / 1.8. / neljäs lapsi
Elmina / 31 / 2.8. / kolmas lapsi
meriemilia / 18 / 2.8. / ensimmäinen lapsi
Peppiina101 / 30 / 2.8. / toinen lapsi
Helmikuunhippu / 37 / 3.8. / toinen lapsi
Nunnu83 / 32 / 3.8. / ensimmäinen lapsi
Nuska83 / 32 / 3.8. / toinen lapsi / TAYS
Iiiris / 32 / 5.8. / kolmas lapsi / PHKS
orgona / 25 / 5.8. / toinen lapsi / OYS
Pilvihh / 21 / 5.8. / ensimmäinen lapsi
piparminttu20 / 19 / 5.8. / ensimmäinen lapsi
vohveli3 / 27 / 5.8. / kolmas lapsi / PHKS

Anmata / 30 / 7.8. / kolmas lapsi / Hyvinkään sairaala
Liiqqis / 31 / elokuun eka vko (eka neuvola vasta ensi vkolla) / HUS
iinaalisa / 16 / 7.8. / ensimmäinen lapsi / PHKS
Nettte / 20 / 7.8. / ensimmäinen lapsi / K-HKS
saima-- / 21 / 7.8. / toinen lapsi / OYS
Jillian / 32 / 8.8. / kolmas lapsi
lalaloopsy / 30 / 8.8. / neljäs lapsi / K-HKS
Linduusi / 24 / 8.8. / toinen lapsi
_Anile / 31 / 9.8. / toinen lapsi
Infinity / 36 / 9.8 / ensimmäinen lapsi
loviisa- / 27 / 9.8. / ensimmäinen lapsi / HUS
Northern / 29 / 10.8. / kolmas lapsi / OYS
saanu / 22 / 11.8. / toinen lapsi / KOS
eliiisa / 25 / 13.8. / toinen lapsi /VSHP
TaimiT84 / 31 / 13.8. / kolmas lapsi / Lohja tai TYKS
Emilii1 / 34 / ??.8. / kolmas lapsi / HUS
aavala / 24 / 16.8. / ensimmäinen lapsi / KOS
mimosa91 / 24 / 16.8. / ensimmäinen lapsi / HUS
Pipopoppari / 23 / 16.8. / toinen lapsi / KSKS
Jessina / 28 / 17.8. / neljäs lapsi
sivihe / 34 / 18.8. / toinen lapsi / HUS
Anelma82 / 19.8. / toinen lapsi / KOS
annami / 33 / 19.8. / toinen lapsi / Naistenklinikka
tanssikaveri / 26 / 19.8. / ensimmäinen lapsi
mandarina / 21 / 20.-24.8. / ensimmäinen lapsi
iidan / 22 / 21.8. / toinen lapsi
neiti86 / 29 / 21.8. / viides lapsi / PHKS
sininenlintu / 36 / 21.8. / neljäs lapsi / LKS
Villaruusu / 25 / 21.8. / kolmas lapsi
Alinakata / 27 / 22.8. / toinen lapsi
Ninnu83 / 32 / 23.8. / neljäs lapsi / HUS
Gazell / 29 / 24.8. / toinen lapsi
mamiia / 28 / 25.8. / neljäs lapsi / Jorvi
Winona / 27 / 25.8. / toinen lapsi / KOS
Elythia / 30 / 26.8. / toinen lapsi
hemptu / 30 / 26.8. / kolmas lapsi / KPKS
Harakanpoikanen / 25 / 26.-29.8. / ensimmäinen lapsi / OAS
fyraihop / 25 / 27.8. / toinen lapsi
Cotine80 / 35 / 29.8. / kolmas lapsi
*Pikku3* / 29 / 29.8. / kolmas lapsi
slalla / 21 / 29.8. / toinen lapsi / TYKS
raida / 30+ / 30.8. / ensimmäinen lapsi / HUS

klemmu / 32 / ??.8. / toinen lapsi / PHKS
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos uudesta ketjusta! :)

Voisko listan perään lisätä (jos haluaa jo kertoa) mikä synnytyssairaala tulee olemaan, niin tietäisi vähän mistä päin on, ilman että kenenkään tarvii tarkkaa sijaintia kertoa?

Mulla olis silloin Nuska83/ 32 / 3.8. / toinen lapsi / TAYS
 
Tuolta edellisestä ketjusta ilmoittaudun tännekkin:) laskuri antaa LA:ksi 5.8. ja kyseessä kolmas lapsi:love:
Elsa mä yritän kans syödä säännöllisesti ja juoda vettä. Mut jotenkin alkaa tää aamupuuro tökkimään:sick: mä siis rakastan mun joka aamuista aamupuuroa:D
Muoks. PHKS on sairaala ja ikää 27 :)
 
  • Tykkää
Reactions: iinaalisa
Kyllä on hankalaa, kun iski flunssa. Ei enää tiedä mitkä on raskausoireita ja mitkä on flunssan oireita ja lisäksi on vielä hartiat tehokkaasti jumissa pain huonosti nukutun yön jälkeen niin sekin tuo omia oireitaan. :D Olen tässä pohtinut, että onko mulla alkamassa pahoinvointi vai onko se vaan jonkin näistä muista oire... No huomenna taas töihin kun flunssa varmaankin sen verran on hellittänyt. Ehkä sitten alkaa selvitä mikä on minkäkin oire.
 
Täällä ilmoittautuu mukaan Vantaalainen äiti. Edellisen(joulukuisen-2013) odotusaikana tuli täällä kirjoiteltua ja yhä samojen ihmisten kanssa, tosin facebookin kautta. Siksi tuntu luontevalta lähteä taas etsimään täältä ryhmää :)

Elikkäs: saanu/22/11.8/toinen lapsi/ KOS
 
  • Tykkää
Reactions: vohveli3
Hipsistä! Muokkailin listaa :) Tervetuloa saanu! Mä join tänään töissä yhden kerhon aikana puoltoista litraa kivennäisvettä. Miten niin himo :D Toivon että pahoinvointi ei alkais vielä ainakaan kahteen viikkoon. Mieluiten sais tietty pysyä kokonaan poissa...
 
Mä vasta eilen plussasin, niin vielä mitään oireilua ei ole ollut. Pidän sormia ristissä, että olisi yhtä helppo alkuraskaus, kuin esikoisesta. Ei yhtään pahoinvointia. Mites löytyykö täältä sektio äitejä? Meillä meni kiireelliseen sektioon ja nyt tässä raskaudessa pelottaa (jo nyt) hirveästi, joudunko taas toiseen. Alatiesynnytys olisi toiveena, mutta en tiedä onko enään mahdollista apuviillon vuoksi... :/
 
Kun menin ekaa synnyttämään ja ootin saliin pääsyä, mulla oli osastolla huonekaverina äiti, joka oli synnyttänyt ekan sektiolla ja oli nyt menossa synnyttämään alateitse :) miten toivuit sektiosta? Oliko haava pitkään kipeä?
 
Viimeksi muokattu:
Muutaman viikon se taisi olla kipeä. Sairaalassa+ neuvolassa silloin sanoivat vaan, että synnytystapa ultra tulee tällä kertaa. Apuviilloista taas luin, että este tavalliseen synnytykseen. Tosi ristiriitaisia tietoja, siksi jännään jo nyt, miten käy :p Se olisi suurin toive, kun viime kerralla päästiin niin lähelle. 22 tuntia ja 3 niistä ponnistusta, ennen sektio päätöstä. Se fiilis siinä leikkauspöydällä on vaan mun mielessä pelottava.
 
Ompas ollut hiljaista täällä tänään!

Ei malttaisi oottaa enää sitä varhaisultraa, vielä 7 päivää :(
Mua on vaivannut aika ilkeät kohtukivut, ei mitkään todella kivuliaat mutta kyllä tuntuu, toivottavasti on vaan kohdun kasvukipuja :eek:
 
Ärsyttää ku ei oo mitään oireita. Ihan huolestun, että miksi. Tänään jo mietin, että pitäisikö mennä omakustanteisesti varhaisraskauden ultraan tarkistamaan tilanne. Ilmeisesti joskus viikolla 6 siellä voisi jotain näkyä. Mulla nyt viikko 4+5. Kaverit kyllä sanonut, että heillä alkanut kunnon oireet vasta viikolla 7. En millään muista milloin oireet alkaneet aiemmissa raskauksissani. Varmaan vasta kuukauden päästä ois eka neuvolalääkäri, jossa ultrataan. Malttaakohan sinne asti odottaa?
 
Mulla suurin oire tällä hetkellä on jatkuva näläntunne. :D Se taisi viime raskaudessakin olla selkeimpiä oireita kun pahoinvointia ei ollut ja hajuherkkyyttäkin vain jossain vaiheessa raskautta. Ja vähäsen tuntuu rinnoissa ja kohdussa tuntemuksia, mutta muuten oireet katoavat tämän kaamean flunssan alle. Yleensä flunssa vie nälän kokonaan, mutta nyt on oikea nälkä vähän väliä. ;) Ja ihan oikeaa ruokaa tekee mieli!

En kyllä oikein muista edes suurimman osan ajasta että olen raskaana. Enkä jotenkin osaa siihen vielä luottaakaan. Mutta haaveiltua tulee kaikenlaisesta... Viimeksi sorruin pieneen heräteostokseen ja ostin käytettynä pienen pussillisen vauvanvaatteita kun sai ihan muutamalla eurolla ja samana päivänä kun ne hain kotiin alkoi sitten verenvuoto, joten nyt ehkä välttelen houkutukset ainakin ekaan ultraan asti.

Mutta tosiaan ollaan pohdittu mm. pitäisko meille ostaa vielä tuplavaunut kun tuo uhmis ei oikein innoissaan kävele esim. puistosta kotiin päin ;) jaksaisi kyllä mutta kun ei halua... Autolla me liikutaan muuten suurin osa joten nuo kerrat ja lenkit on ne tarpeet mitä varten ne vaunut tarvitaan luultavasti... Vaikka siis yli kolme tuo ensimmäinen lapsemme sitten jo on.
 
Mun pitäis kaivella esille mun edellisen raskauden päiväkirja ja vertailla oireita, kun muistelisin sinne laittaneeni aika lailla päivän tarkkuudella uudet oireet. Nyt mulla on ollu särkyä alavatsalla, jano ja pissahätä sekä se maanantainen kivennäisvesihinku.

Mä ostin jo keväällä yhden tutun vanhat tuplikset :) Niistä saa toisen istuimen irti ja niitä on kätevä käyttää ihan yhdelläkin lapsella rattaina kun ne saa sisällä pienempään tilaan kuin yhdistelmävaunut, mutta nyt saa niistä sitten sen toisenkin istuimen käyttöön! Aika paljon tulee kuljettua bussilla ja päivän aikana pitäis myös päästä koiraa lenkittämään, niin vaunut on tosi hyvät olemassa.
 
Vitsi mä inhoon näitä "noloja" raskausoireita, oon tosiaan 2 raskautta tiennyt ennen testiä jatkuvien ilmavaivojen takia, tämänkin raskauden tiesin reilu viikkoa ennen testiä kun pierut ei ottanu loppukseen, eikä ota edelleenkään... Ja mulla on ollut viikon vatsa aivan sekaisin, ei oo kivaa juosta julkisilla paikoillaan aina vessaan et nipin napin ehtii :sick:
 
Voi ei, eipä mukavaa ollenkaan:unsure: täällä taas vatsa lopetti ns. normitoiminnan. Aina aamuisin aamupalan jälkeen vatsa toimi normaalisti, mutta nyt ei.. Ongelmavatsaisena muutenkin tää tilanne ei oo hyvä. Sitten sekä tämä&raskaus muutenkin turvottaa aina iltaa kohden enemmän, huh:eek:
 

Yhteistyössä