En ymmärrä sellaisia, jotka väittävät että nainen on ulkoisesti kauneimmillaan 20-vuotiaana.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Parikymppiset ovat vielä ihan lapsen/teinin näköisiä. Ei todellakaan ole normaalia, jos joku kolmekymppinen tai nelikymppinen näkee sen ikäisen seksuaalisesti haluttavana.
 
vierailija
Niin kyllä näyttääkin. Itse olen 28v ja 20 vuotiaat näyttää lapsosilta omaan silmään. Siten ehkä vähän ällöttää jos joku sen ikäisistä tässä iässä haaveilee.

Mutta ehkä se vaan johtuu siitä että siinä iässä tietysti vielä mikään paikka ei repsota (ei ainakaan pitäisi), mutta ovat kuitenkin jo sen kriittisen teini-iän ylittäneitä nippa nappa.
 
vierailija
20v-naisten himoitseminen on miehelle luonnollista. Kaikki sen iän yli menevät naiset ovat jo ongelmajätettä, joilla enempi ja vähempi paikat roikkuu ja ovat rypistyneet.
 
Riippuu yksilöstä, mutta kyllähän se tosiasia on, että jos sitä tän ikäisenä 30+ menee johonkin sellaiseen ravinteliliikkeeseen, jossa on just noita kakskymppisiä pääosa, niin kyllä siinä tuntee olevansa huomattavasti kauniimpien ja vetävämmän näköisten seurassa.
 
vierailija
20v-naisten himoitseminen on miehelle luonnollista. Kaikki sen iän yli menevät naiset ovat jo ongelmajätettä, joilla enempi ja vähempi paikat roikkuu ja ovat rypistyneet.
HAHHAH!!!!!! Jopas oli kuule ongelmajätteelläongelma. Tuon ikähaarukan miehilä alkaa itellään olla elintasokumpua, hiukset harvenee ja rypistyy, alkaa paikat repsottaa ja löysä nahka hyllyy ympärillä. Että, kyllä tullu moni, moni mies vastaan joilla näkyy kaljamaha, makkara maha ja hyvä kun keskivartalo läskien seasta erottuu olemattomia perseitä, jotka ei tosiaan silmää hivele. Siitä seuraava on vielä se pukeutumis linja, joka teke lookista pervessin sedän, YÄÄK!

Oon 30-v nainen ja treenaan, eikä kyllä paikkani roiku. Ainakaan mieheni ei ole valittanu ulkonäöstäni vaan päinvastoin. Tiukkaa lihaa ja veikkaan, että tänä päivänä monikaan 20-v tuskin näin tiukassa kunnossa on, ainakin, mitä tuolla nuita kattoo.

Oliskohan tällä itikalla kenties jokin itsetunto ongelma, joka on pakko kaataa 30- 40-v naisten niskaan? ikä vihaa kenties? Luuseri pelko vanhenemisesta?
Kuvitteellisen iso ego, joka juttujen perusteella on täysin olematon. Munaton hippiäinen ja tuuleessa heiluva vinkuheinä.
 
No joo, ainahan se riippuu tarkastelijan itsensä iästä.
Omasta mielestäni parikymppiset todellakin näyttävät vielä lapsilta (ja useimmat sellaisia vielä ovatkin). Jos nyt joku ikä pitäisi sanoa, milloin naiset ja miehet ovat parhaimmillaan, niin ehkä siinä kolmekymppisenä. Silloin on jo aikuinen, muttei vielä iän ikävämpiä merkkejä.
 
..no joo..onhan parikymppinen kaunis siinä untuvikkoudessaan ja suuressa elämänjanoisuudessaan, mutta on vasta nupullaan :)

Sen sijaan...kauneimmillaan ihminen on silloin kun on itsevarma ja sinut oman itsensä kanssa niin ulkoisesti kuin henkisestikin. Iällä ei ole tuossa asiassa mitään merkitystä. Itse olen saanut tutustua aivan hurmaaviin ikäladyihin, joiden iän tuoma kauneus elämänjuonteineen on mahtavaa :)
 
Mun mielestä 24-25-vuotiaana on ihminen ehkä kauneimmillaan. 20-vuotiaalla saattaa vielä olla pyöreyttä kasvoissa, mut 25 veenä se on hävinnyt, jos ei ole muutoin geenit pyöreiden kasvojen suuntaan.
Silti 25-vuotiaan kasvoissa ei ole vielä ryppyjä.
 
Kyllä se riippuu niin paljon geeneistä yms. Jotkut ovat siunattuja erittäin hyvällä ulkonäöllä ja ovat sitä vanhuuteen asti. Toiset ikävä kyllä näyttävät koko eliniän ajan perunalta o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
vierailija
Parikymppiset ovat vielä ihan lapsen/teinin näköisiä. Ei todellakaan ole normaalia, jos joku kolmekymppinen tai nelikymppinen näkee sen ikäisen seksuaalisesti haluttavana.
Olin varmaankin joskus parikymppisenä rypytön ja fressi, mutta en ole koskaan ollut enemmän sinut itseni kanssa kuin nyt nelikymppisenä. Olen fyysisesti ja psyykkisesti kovemmassa kunnossa kuin ikinä, ja tunnen itseni paljon itsevarmemmaksi ja viehättävämmäksi kuin 10-20 vuotta sitten. Juonteita varmaankin on silmien ympärille jo tullut, mutta ne sopii minulle

Ei ne numerot, vaan se fiilis.
 
vierailija
Olin varmaankin joskus parikymppisenä rypytön ja fressi, mutta en ole koskaan ollut enemmän sinut itseni kanssa kuin nyt nelikymppisenä. Olen fyysisesti ja psyykkisesti kovemmassa kunnossa kuin ikinä, ja tunnen itseni paljon itsevarmemmaksi ja viehättävämmäksi kuin 10-20 vuotta sitten. Juonteita varmaankin on silmien ympärille jo tullut, mutta ne sopii minulle

Ei ne numerot, vaan se fiilis.
Ja miesten fiilis on se, että sä olet vanha ja rupsahtanut.
 
vierailija
Kyllä mä ymmärrän että monet pitää kakskymppisiä kauniina. Ja onhan ne kauniita, nuoria ja vetreitä :D.

Mutta omaan silmääni n. 40-50 vuotiaat on kauniimmaan näköisiä, samoin sen ikäiset miehet on komeimpia. Toki vaatii sen että ihminen on pitänyt itsestään huolta.
 

Yhteistyössä