G: Mitä sulle tapahtuu kun kuolet?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Liihotteletko taivaaseen, päädytkö manalaan, synnytkö uudestaan vai sammutko tyhjyyteen?

Kertokaas millaseen kuolemanjälkeisyyteen uskotte!

Itse ajattelin muuttua jonkinlaiseksi energiavirraksi, semmoiseksi aineettomaksi ja vaellella semmoisena täällä kaikkeudessa.
 
vierailija
Siirryn tuonpuoleiseen, jossa kohtaan sinne ennen minua siirtyneet rakkaat. Ehkä lapsellista, mutta tämä ajatus helpottaa helvetisti siinä ahdistuksessa ja surussa, joka seuraa läheisen kuolemasta.
 
vierailija
Lennän taivaaseen, jossa kaikilla on valkoinen puku, kaikki sairaudet ja murheet häviää ja elämä on kuin paratiisissa. Huoletonta ja rauhallista. Tarvittaessa voi käydä maanpäällä tarkistamassa tilanteen henkiolentona, mutta joutuu samalla kantamaan huolta ja tuskaa sen maanpäällisen ajan. Jotkut haluavat jäädä maanpäälle tai jostain syystä eivät usko taivaan olemassaoloon ja jäävät asumaan henkinä tänne. Todella pahat ihmiset joutuvat helvettiin, jolleivat osaa katua tekoaan.

Olisi masentavaa ajatella, että kuollut vaan mullataan ja madot syövät. Helpompi ajatella kuten ajattelen, vaikken ole edes uskonnollinen.
 
vierailija
Uskon Jeesukseen. Uskon, että Jeesus on ristinkuolemallaan sovittanut myös minun syntini. Jeesuksen sovitustyön takia, yksin armosta, pääsen Taivaaseen ja saan iankaikkisen elämän.

Mille uskoni perustan? En omille kuvitelmilleni enkä arvailuille, vaan Raamattuun. Raamattu on luotettava kirja. Sen tapahtumille ja alkuperäisteksteille on riittävästi todisteita.

Rukoukseni on, että mahdollisimman monet löytäisivät Jeesuksen yhteyteen ja pelastuisivat.
 
Toivon mukaan mut polttohaudataan ja tuhkat sirotellaan jonnekin, vaikka jokeen. Joo niin ei kai saa tehä, mutta kuka sitäkin voi valvoa? Sitte mun tuhkista kasvaa puita ja kukkasia sun muuta ruohoa. Ja jeejee olen uutta elämää!
 
vierailija
"Jeesus Kristus, Vapahtajamme, herättää sinut viimeisenä päivänä."

-Mainittakoon tässä, että viimeiseen päivään on jonkun verran aikaa. Maapallon arvellaan olevan olemassa vielä ainakin seuraavat 3 miljardia vuotta.
 
vierailija
Varmaankin huilaan ja nautin astraalitasolla, kunnes olen virkistynyt ja sitten käyn asiantuntijoiden kanssa käsittelemään karmaani ja räätälöimään seuraavaa inkarnaatiotani maan päällä.
 
Sitäpä ei kukaan oikeesti tiedä. Luullaan tietävämme, mutta oikeesti kaikki on vain kuvittelua. Uskovainen ajattelee pääsevänsä taivaaseen, ja että ne syntiset joutuu helvettiin. Ateisti aattelee päätyvänsä monttuun. Ja joku uskoo uutelleen syntymiseen. Itse aattelen että se helvetti on tämä tässä mitä nyt elämme.
 
vierailija
Ensin ruumiintoiminnot lakkaa, tulee paskat ja kuset, sitten roudataan ruumishuoneelle jossa ehkäpä minun tapauksessani suoritetaan avaus, sitten suljetaan ja poltetaan , tuhkat pikku kipposeen jota uurnaksi kutsutaan, pimeys ikuinen.
 

Yhteistyössä