ILONUUTISIA: Occamin partaveitsi savustettu ulos palstalta!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
p@ul@
Minä ymmärsin, että hän lähti palstatauolle vaan. Palannee joskus?!
Niin tekikin, mut tämä uutinen paljastaa sen, että joku tosiaan on yrittänyt savustaa häntä aktiivisesti pois palstalta. Mut oliko niin, et sai niitä yksäreitä tuhansia, kuten joku vasta kysyi häneltä. En viitsi etsiä, missä se oli, mut kai ne yksärit täytyy lukea, jos on rekkautunut? Siihen saattaa olla isompikin popula ja ihmisen aika menee sit siihen. No, eihän niitä tietenkään muut tiedä, mut näin tämä systeemi toimii - ja on toiminut.
 
vierailija
Niin tekikin, mut tämä uutinen paljastaa sen, että joku tosiaan on yrittänyt savustaa häntä aktiivisesti pois palstalta. Mut oliko niin, et sai niitä yksäreitä tuhansia, kuten joku vasta kysyi häneltä. En viitsi etsiä, missä se oli, mut kai ne yksärit täytyy lukea, jos on rekkautunut? Siihen saattaa olla isompikin popula ja ihmisen aika menee sit siihen. No, eihän niitä tietenkään muut tiedä, mut näin tämä systeemi toimii - ja on toiminut.
Mikä juttu tääkin on? Palstailen ihan liian vähän?!?
 
vierailija
Mä veikkaan, että p@aul@:lla ja Occamilla on jokin yhteys - kenties sama tyyppi? Terveysjutut molemmilla koko ajan tapetilla.

Noita "paulan" linkkejä ei kannata klikkailla, niistä jo joku varoitti.
 
p@ul@
Mä veikkaan, että p@aul@:lla ja Occamilla on jokin yhteys - kenties sama tyyppi? Terveysjutut molemmilla koko ajan tapetilla.

Noita "paulan" linkkejä ei kannata klikkailla, niistä jo joku varoitti.
Saattaapi olla, et joku rypsinviljelijä tai pussittaja onkin sanonut, ihan ymmärrettävää, mut syy täytyy itse huomata:
http://kasvinsuojelu.berner.fi/sites/kasvinsuojelu.berner.fi/files/attachments/2013_merit_forest_wg_-_fi-fin.pdf
Kaikkihan ei linkkejä avaa, joten tuossa se kokonaisena.
 
vierailija
No niin varmaan, mutta joka tapauksessa nuo linkit on outoja..
On sillä monesti ihan isojenkin firmojen yms. sivuille linkkejä. En mä niitä kyllä ikinä avaa (oon vaan pitäny hiirtä silleen, että näkyy mihin osotteeseen se vie), kun ei ne koskaan liity mihinkään mistä olisin kiinnostunut, tai oikeastaan siihen aiheeseen mistä olen sillä hetkellä lukemassa. Toki on joskus ollut ihan kiintoisaakin settiä, se vaan jos alkaa puhumaan jostain ruuan myrkyistä jossain ketjussa missä puhutaan vaikka taloista, niin ei oikein rikastuta sitä ketjua.
 
Mun mielestä on jokseenkin outoa tai sairasta, että joku saa siitäkin revittyä ilonaiheet kun joku on SAVUSTETTU ulos jostakin.
Sori vaan, mutta jotenkin tosi kieroa.

Mä en todellakaan pidä kaikista keskustelijoista, mutta ei mulla ole mitään tarvetta saada niitä palstalta pois. Oletan, että niillä on ihan yhtälainen oikeus puhua niitä kiinnostavista asioista ja kertoa oma kantansa kuin minullakin.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
vierailija
Mun mielestä on jokseenkin outoa tai sairasta, että joku saa siitäkin revittyä ilonaiheet kun joku on SAVUSTETTU ulos jostakin.
Sori vaan, mutta jotenkin tosi kieroa.

Mä en todellakaan pidä kaikista keskustelijoista, mutta ei mulla ole mitään tarvetta saada niitä palstalta pois. Oletan, että niillä on ihan yhtälainen oikeus puhua niitä kiinnostavista asioista ja kertoa oma kantansa kuin minullakin.
Mielestäsi olisi kuitenkin varmaan enemmänkin kuin OK jos mamut savustettaisiin ulos Suomesta? Vai onko niillä ihan yhtäläinen oikeus olla Suomessa?

Turhaan mussutat ulossavustajan kieroudesta, kun itse olet ihan yhtä kiero.
 
Mun mielestä Occam oli omalla tavallaan mielenkiintoinen ja välillä jopa hauska. Annetaan kaikkien olla omaa mieltä. Mulle just huudettiin toisessa ketjussa että älä tule neuvomaan ja kommentoimaan kun kerroin mielipiteeni.
Pitäisiköhän tehdä tätä ihmismielen tutkimusta jossain muualla..?
 
Mun mielestä on jokseenkin outoa tai sairasta, että joku saa siitäkin revittyä ilonaiheet kun joku on SAVUSTETTU ulos jostakin.
Sori vaan, mutta jotenkin tosi kieroa.

Mä en todellakaan pidä kaikista keskustelijoista, mutta ei mulla ole mitään tarvetta saada niitä palstalta pois. Oletan, että niillä on ihan yhtälainen oikeus puhua niitä kiinnostavista asioista ja kertoa oma kantansa kuin minullakin.
Samaa mieltä. Jos joku kirjoittaja alkaa ärsyttää niin paljon, että hänestä pitää tehdä kirjoittajaa itseään koskevia aloituksia, on ongelma omassa päässä ja kaipaa elämäänsä muuta ajateltavaa.
Toki täällä on ärsyttäviä kirjoittajia, mutta mitä väliä. Hyppää yli, jos liikaa ärsyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Mielestäsi olisi kuitenkin varmaan enemmänkin kuin OK jos mamut savustettaisiin ulos Suomesta? Vai onko niillä ihan yhtäläinen oikeus olla Suomessa?

Turhaan mussutat ulossavustajan kieroudesta, kun itse olet ihan yhtä kiero.
Aika ontuva vertaus...
Occamin partaveitsi saattoi ajoittain olla kohtuutylsä (esim ruisleivän kemiallista koostumusta miettiessään), mutta mitään muuta vahinkoa hänestä ei liene suomalaiselle yhteiskunnalle ole ollut :LOL:
 
Mielestäsi olisi kuitenkin varmaan enemmänkin kuin OK jos mamut savustettaisiin ulos Suomesta? Vai onko niillä ihan yhtäläinen oikeus olla Suomessa?

Turhaan mussutat ulossavustajan kieroudesta, kun itse olet ihan yhtä kiero.
Sun on varmaan hyvä tietää, että mulla ei ole mitään työperäistä maahanmuutto vastaan ja näinollen mamuja vastaan. En vain oikein ymmärrä mitä järkeä tänne on ottaa 30 000 nuorta miestä lisää yhteiskunnan elätiksi. Mun nähdäkseni siinä on vissi ero. Harmi, että sinun on vaikea ymmärtää sellaista.
Se, mitä mieltä minä olen maahanmuutosta ja sen laadusta, ei kuitenkaan kuulu tähän ketjuun.
 
vierailija
Aika ontuva vertaus...
Occamin partaveitsi saattoi ajoittain olla kohtuutylsä (esim ruisleivän kemiallista koostumusta miettiessään), mutta mitään muuta vahinkoa hänestä ei liene suomalaiselle yhteiskunnalle ole ollut :LOL:
Pointti oli että toista saattaa ärsyttää toinen asia, toista toinen. Ei tolla vaan ole paljoo vara sanoa. Mutta joo, eipä tehdä tästäkin mamuketjua jookos.
 

Yhteistyössä