kellään kokemusta Imovanesta?

  • Viestiketjun aloittaja mietin kokeilisko
  • Ensimmäinen viesti
ap
alkaa ottaan pattiin tuo aamuyön jatkuva heräily. 3.30 jälkeen herää kerran tunnissa ja saa pyöriä ties miten kauan et tulee taas uni. mietin saisko tolla nukuttuu yön kunnolla pitkästä aikaa
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Sikeän unen eli et välttämättä herää esim. lasten ääniin. Ja imovane on nukahtamis lääke ei uni lääke eli ei se auta muuta kun nukahtamaan
joo, lapset mummolassa joten uskaltaisin kokeilla. jos olisivat kotona tai aamulla töihin meno niin en edes harkitsisi kokeilemista
 
ap
en tiedä mistä tulee, mutta muistelisin käyttöohjeessa (siinä mikä on paketin sisällä) puhutun sekaisin nukahtamis- ja unilääkkeestä joten sen perusteella ei päässyt selville kumpi oli.
 
Kerran oon kokeillu, ekasta lapsesta kun olin laitoksella vuonna nakki :D Mut siis tosta imovanesta et ikinä en enää ota mokomaa seuraavana päivänäki olin niin pökerryksissä että hyvä kun kieli suussa taipu :p No tosin en kestä kovin ärppejä särkylääkkeitäkään :)
 
mamma
Imovane on nimenomaan NUKAHTAMISLÄÄKE ei unilääke
Imovane on nukahtamislääkkeistä se kaikkein eniten riippuvuutta aiheuttava ja ikävä sivuvaikutus on se metallin maku suussa seuraavan päivän.
Ap, jos et ole ennen nukahtamislääkkeitä käyttänyt niin puolikas imovanea riittää "tainnuttamaan" sinut.

En ole hoitsu enkä lääkäri enkä muutenkaan mikään asiantuntija mutta nukahtamislääkkeitä olen ajoittain käyttänyt. Myös siis imovanea.
 
hoitsu
no miksihän imovanesta lukee sitten pharmacassa,että unilääke,varmaan ovat vahingossa kirjoittaneet väärin,kannattisko sinun viisaampana soittaa sinne ja korjata väärä tieto...
 
Hoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:
no miksihän imovanesta lukee sitten pharmacassa,että unilääke,varmaan ovat vahingossa kirjoittaneet väärin,kannattisko sinun viisaampana soittaa sinne ja korjata väärä tieto...
Juuri vuoden lääkekoulutusta saaneena vanhana hoitajana voin vakuuttaa että imovane on nukahtamislääke!
 
Mä olen sairaalassa saanut imonvanea ja nukahtamislääkkeenä hoitajat siitä puhui.

Kyllä sen avulla hyvin nukahti eikä huonekaverin kuorsaus haitannut :D Aamulla kyllä olin sitten aivan pökerryksissä, kun hoitaja tuli ottamaan verikokeita. Hyvä kun olin hereillä sen verikokeen oton ajan. Sen jälkeen jatkoin nukkumista ja jätin aamupalan syömättä.
 
vierailija
Pakkaus seloste:
Zopinox on unilääke joka vaikuttaa keskushermostoon vaikuttaa tavallisesti 15-20 minuutin kuluessa
Zopinox-tabletteja käytetään unilääkkeenä aikuisten tilapäisiin unettomuus tiloihin,nukahtamisvaikeuksiin, liianvarhaisiin aamuheräämisiin tai toistuviin yöllisiin heräämisiin
 

Yhteistyössä