Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT

~ * ~ TALVI 2015-16 ~ * ~

Esikoista toivovat:


kmw2014_______25v________KEM 04/13,KKM 08/13, KM 11/13, KKM 05/2014
Vadelmanlehti____31v_______KKM 08/14
Lakkani_________24 v_______KU 7/14, KEM 9/14, KEM 11/14, KEM 2/15, KEM 4/15
isbee92__________23v________KM 4/15
KevätTähti_______27v________KM 6/15 ja 8/15, TM 11/15
Kerttupetteri______21v________KM6/15
Miilai______________KM12/14 ja 11/15
NettA79________36v_________KM 11/15
vontra____________________KM 11/15
Vauveli vanhalle____37v____KKM 03/16

Toista toivovat:

Bambini_________33v_____KM
Neiti Näpsän äiti__31v_____KKM/lukuisia kemiallisia/km ajalta 2009-2015
wolt____________33v______kem 6/15
Bettinah_________24v______KM 4/15
Leonella__________________KKM 7/15
Bosch___________29v_______TM 9/15
Sheldon__________28v_____geneettinen keskeytys 11/14, KKM 10/15
Piitu85___________________KM, KKM 1/16

Kolmatta toivovat:

pieni toive_______24v______KU 5/14, KKM 9/14
stellina___________________KM/2015
pessiy_________34v________KM9/15
Kärppänä heinälatoon_________TM, KEM, KM12/15
MeaMinnis __________KM 09/15, KKM 02/16
Jutska_______34v____TM 03/16

Neljättä toivovat:

kalabaliikki_______38v______TM 3/15
Pisamapeikko_____ 32v______ tm 2/14 & km 7/15
titti77___________38v_______KM 1997, 2014 ja 2015.
Hantta81________34________ TM 10/15

Viidettä toivovat:

Myrtti85_____29v______KM 4/14, 11/14
dalmis2011_____33v_____viimeisin KKM 02/16

Kuudetta toivoo:

Taaperotx5 ____33v____KM 5/15



Päivityspyynnöt korostetusti!

PLUSSANNEET 2016

Tammikuu: Sheldon, Hattarah, oOo
Helmikuu: JoRa, Susa123, Mrs.80
Maaliskuu: Nessu87, nemelia, peikko86, Catharin, MiNalo
Huhtikuu: iinaalisa, Särki, tintt@r@



PLUSSANNEET 2015


laabla, Tyydeli
Tammikuu: vauvatoiveinen, Jento
Helmikuu: Elohiiri82
Maaliskuu: -
Huhtikuu: Kiiltokuva, tamariini
Toukokuu: -
Kesäkuu: Tuulentavoittelija, Esikoinenhaaveissa, Frid, Equus
Heinäkuu: uusi alku-74, Wanti, Stua,
Elokuu: Katjuska87, amadecasa, Norappi
Lokakuu: Frid, Falisa, SL, Tärpätti, Alsia
Marraskuu: AaVee, Nuska83, sunflower86
Joulukuu: Lennis



PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82
Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen
Kesäkuu: Sunflower86
Heinäkuu: Evaparadise, Zemar
Elokuu: äitii88
Syyskuu: *Pihla*
Lokakuu: Kuusama
Marraskuu: samour, SalVe
Joulukuu: sarasofia, Sarah77


Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kesae-2015.2446751/


http://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-syksy-2015.2458127/


Lyhenteitä:

KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus

dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä

JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa, mä voisin tulla mukaan. :)

Uuden raskauden yritys alkaa, kunhan tästä nykyisestä km-vuodosta toivun. Takana siis yksi tuulimuna, kaksi lasta, yksi kemiallinen ja tämä viimeisin km rv 8 kuluneella viikolla. Ikää jo sen verran, että tuleen en jää makaamaan, vaan uutta on yritettävä heti, jos pienintäkaän toivoa haluaa ylläpitää. Kohdussani on kuulemma myoomia, jotka eivät hommaa helpota.
 
Mulla tuli eilen vasta alkio ja muu kudosmatsku ulos. Alkoi päivä erittäin voimakkailla vuotokohtauksilla ja kävin päivystyksessäkin. Kohdun kun sanottiin olleen tyhjä jo torstaina. No ei ollut, ei tosiaankaan. Mut eilenkään ei tehty mitään, sillä loput oli ultran mukaan juuri ulos tulossa. Ja tulikin sitten illalla vikana. ....mä luulen, että mä näin sen. En kokonaan, mut siitä kudosmassasta pisti esiin vaaleampi kohta. Kuin pää. Siinä oli kaksi mustaa täplää (kuin silmät). Toinen silmä oli tosin sivulle oudosti. Vartaloa ei näkynyt. Tottakai sitä sörkin, hölmö minä, mut pakko oli koittaa, saako sen kokonaan esiin. En saanut. Mut tuo, mikälie, oli tosi kova, kiinteä, hiukan terävä jopa, mutta melko litteä sormissa. Ja pieni. Eipä siitä kunnolla kiinni saanut, pelkäsin rikkovani sen..

Mut hyvä puoli oli siinä, et sen myötä vuoto lähes loppui. Tosi vähän enää yöllä ja tänä aamuna. Voihan se vielä jatkua, limakalvoa oli kohdun alaosassa eilen vielä 7-8 mm. Yläosassa enää 3 mm. Joten vielä voi tulla... mut toiveet vuodon loppumisesta lähiaikoina heräsi taas. Niitä.seuraavia menkkoja kun odottelen. Hassua odottaa jo seuraavaa vuotoa. :sneaky:


Tsemppiä myös sulle Mrs. 80. :love: Jos nimimerkki ikään viittaa, samanikäisiä ollaan ja kolmatta yritetään meilläkin.
 
Eilen päivystyksessä muuten katottiin mun hcg-arvoja. Onhan tuo kuollut jo monta päivää aiemmin (veikkaan edellistä lauantaita, kun tunsin ihmeellisen kivun..). Pahimman osuuden alkaessa keskiviikkona oli 7+3 ja silloin otettu hcg oli enää reilu 6000. Tosi matala mun mielestä noihin viikkoihin nähden. Varmasti jo muutaman päivän laskenutkin, mutta tiistaina mulla oli kuitenkin oireet vielä ihan normaalisti. Lieväoireinen olin kyllä koko ajan. Mutta liekö tosiaan jotain pahempaa vikaa ollut itse raskaudessa, kun näin meni. Eilinen gyne oli sitä mieltä, että olisi epätodennäköistä, et mun tämä km olisi myoomista johtunut, koska noi on niin pieniä vielä eivätkä muuta kohtuontelon muotoa. Kasvavat siellä jossain kerrosten välissä.

Mulle tämä oli todella helpottava uutinen. Ei se tilannetta nyt muuta, mutta antaa hiukan uutta toivoa seuraavaan raskauteen. Se saattaa jopa onnistua.
 
Laitanpa tänne uuteen ketjuun myös tietoni :) Kun viime viikolla vasta löysin keskustelun ja kirjoittelin syksyn ketjuun..
Tässä taustaa:
Minä ilmoittautuisin mukaan keskenmenon jälkeen kuumeileviin.
KM 12/14 (viikoilla 6+2) ja 11/15 (viikoilla 12+0). Kummatkin spontaanisti alkaneita. Nyt odotellaan, että saa negatiivisen raskaustestin alle ja pääsee seuraavaa yrittämään.. Ja ensimmäistä meillä yritetään.

Keskenmenovuodon alkamisesta on nyt kulunut kolme viikkoa, varmaan viikon päästä teen raskaustestin, jos ois hormonitaso palautunut normaaliksi.
 
Aina yhtä kylmäävää lukea uusien ihmisten km-tarinoita. Kenellekkään ei tätä kohtaloa toivoisi, menetys on aina menetys. Varmaan ainakin sinne uuden raskauden alkuun saakka tulee oma suru pintaan vähintään joka kerta uuden kierron alkaessa. Varmasti ensi vuonna ollaan kaikki ainakin onnellisesti siunatussa tilassa, eikös sovita niin!

Kp7 vasta täällä, kylläpä tuntuu hitaasti aika kuluvan.. Muutaman laskurin mukaan sijoittuisi joulun tienoolle hedelmällisin aika mutta sitä kun ei taas tiedä että kuinka pitkä kierto on tällä kertaa. Sen vaan sanon että tämä saa olla kyllä vihonviimeinen kierto jossa siedän välituhruttelua, jos sitä on näköpiirissä niin marssin kyllä oitis yksityiselle vaatimaan sen loppumista.

AaVeella taitaa ultra olla ihan lähipäivinä? Onnea matkaan sinne!
 
o0o
Voisin liittyä joukkoon. Mulla keskenmeno 12/2015 ja tyhjennys lääkkeillä aloitettiin 2.12., jolloin oli 9+0 menossa. Edellisellä viikolla oli syke, mutta alkio oli vähintään viikon pienempi kuin piti olla niillä viikoilla, joten ehdin jo surra aiemminkin.

Ikää jo 40 v ja toivoin pientä ikäeroa viime vuoden lopulla syntyneeseen esikoiseen. Menkat alkoivat jo keväällä, mutta ensimmäinen ovis tuli vasta lokakuussa imetyksen lähes loputtua. Kova vauvakuume siis päällä.

Yksityisellä lääkäri kehoitti odottamaan yhdet normaalit kuukautiset. Lääkkeitä hakiessa lääkäri kuitenkin sanoi, että nykytiedon mukaan ei tarvitse odottaa. Kovin yritän malttaa odottaa, mutta tekisi mieli tikuttaa ovista heti kun nega saatu testiin. Mites te toimitte? Oletteko malttaneet odottaa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen (tai muunlaisen keskenmenon kohdatessa)?

Toista lasta kovin kuumeilen
o0o___40v___KKM 12/15
 
Odotettiin kaavinnan jälkeen. En muista oliko suositus peräti kaksi kiertoa? Se odotettiin joka tapauksessa, sitä seuraavasta aloin ekalla yrittämällä odottaa esikoista. En usko, että olisin ekasta kierrosta tullut edes raskaaksi, sillä kävin kaavinnan jälkitarkastuksessa päivää ennen kuin menkat alkoi ja gyne katsoi ultralla, että onpa vielä ohut limakalvo. Veikkasi, ettei menkkoja ole luvassa ihan heti. Mutta niin ne vaan alkoi ja palasi heti normaaliin kiertoon. Mulla oli ongelmia esikoisen raskaudessa. Vuotoja ja supisteluita. Oon sinänsä tyytyväinen, et maltettiin odottaa eikä tarvinnut miettiä, johtuiko ne hätäilystä.

Mullekin suositeltiin nyt yhden kierron odottamista. Pitää vielä omalta gyneltä kysyä, mutta luulen, et noudatetaan tota kyllä. Muutama viikko ei tee kokonaiskuvassa mitään. Mulla oli nyt spontaani km eli ei lääkkeitä tai kaavintaa.
 
Mulla oli viimeksi lääkkeellinen tyhjennys, suosittelivat yhden kierron odottamista (ei odotettu, mutta ei tärpännytkään).

Täällä nyt kp jotain 2-kymmenen kieppeillä ja niin vaan alkaa ollakko-vaiko-eikö-olla-ajatukset puskea ajatuksiin. Oloja ei ole mihinkään suuntaan. Saa nyt nähdä... Apea ja alakuloinen fiilis, tuntuu ettei tämä vaan onnistu.
Nooh, päivä kerrallaan, katsotaan.
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT

~ * ~ TALVI 2015 ~ * ~

Esikoista toivovat:


kmw2014_______25v________KEM 04/13,KKM 08/13, KM 11/13, KKM 05/2014
Vadelmanlehti____31v_______KKM 08/14
Lakkani_________24 v_______KU 7/14, KEM 9/14, KEM 11/14, KEM 2/15, KEM 4/15
Daniella_________35v________KM 10/14
Lennis___________30v_______TM 4/15
isbee92__________23v________KM 4/15
KevätTähti_______27v________KM 6/15 ja 8/15, TM 11/15.
Kerttupetteri______21v________KM6/15
JoRa____________22v_________KM 10/15
Miilai______________________KM12/14 ja 11/15



Toista toivovat:

Bambini_________33v_____KM
Neiti Näpsän äiti__31v_____KKM/lukuisia kemiallisia/km ajalta 2009-2015
wolt____________33v______kem 6/15
Bettinah_________23v______KM 4/15
Leonella__________________KKM 7/15
Bosch___________29v_______TM 9/15
Sheldon__________28v_____geneettinen keskeytys 11/2014 KKM 10/2015
pushka __________________gen.keskeytys 12/14, KKM 10/15


Kolmatta toivovat:

pieni toive_______24v______KU 5/14, KKM 9/14
stellina___________________KM/2015
MiNalo_________30v________KKM-11, KKM-12, KM-12, KM 10/14, KM 8/15
MeaMinnis _____37v________KM9/15
pessiy_________34v________KM9/15
Mrs.80________35v________KM9/15, KM12/15
Kärppänä heinälatoon_________TM, KEM, KM12/15


Neljättä toivovat:

kalabaliikki_______38v______TM 3/15
susa123_________34v_______KU 10/14, KKM 3/15
Pisamapeikko_____ 32v______ tm 2/14 & km 7/15
titti77___________38v_______KM 1997, 2014 ja 2015.
Hantta81________34________ TM 10/15


Viidettä toivovat:

Myrtti85_____29v______KM 4/14, 11/14

Kuudetta toivovat:
Taaperotx5 ____33v____KM 5/15


Muut kuumeilijat:
Sheldon
Hantta81


Päivityspyynnöt korostetusti!


PLUSSANNEET 2015


laabla, Tyydeli
Tammikuu: vauvatoiveinen, Jento
Helmikuu: Elohiiri82
Maaliskuu: -
Huhtikuu: Kiiltokuva, tamariini
Toukokuu: -
Kesäkuu: Tuulentavoittelija,Esikoinenhaaveissa, Frid, Equus
Heinäkuu: uusi alku-74, Wanti, Stua,
Elokuu: Katjuska87, amadecasa, Norappi, Meibijees
Lokakuu: Frid, Falisa, SL, Tärpätti, Alsia
Marraskuu: AaVee, Nuska83

PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82
Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen
Kesäkuu: Sunflower86
Heinäkuu: Evaparadise, Zemar
Elokuu: äitii88
Syyskuu: *Pihla*
Lokakuu: Kuusama
Marraskuu: samour, SalVe
Joulukuu: sarasofia, Sarah77


Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kesae-2015.2446751/


http://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-syksy-2015.2458127/


Lyhenteitä:

KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus

dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä

JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)
Minut voisi poistaa elokuun plussanneista. Oli tuulimuna, joka jouduttiin tyhjentämään polilla.
 
Pahoittelut Meibijees. :(

Bosch välituhruttelulle ei välttämättä vaan ole tehtävissä mitään. Mulla on taipumusta niihin myös, vuotoa tulee heti ovulaation jälkeen ja saattaa alkaa tiputella jo pari päivää ennen kuin menkat varsinaisesti alkaa. Mutta mulla on otettu limakalvonäytteet, tutkittu jne. mutta kuulemma tämä on vain mun ominaisuus, jolle ei mahda mitään. Tiedä sitten.. ärsyttäväähän tuo on. Jostain syystä se tulee mulla useimmiten kesä-syyskaudella. Vaikuttaako joku ulkolämpötila tai -valoisuus, mene ja tiedä. :sneaky:

pushka kyllä se siitä. Kaikki ajallaan.

Mistäköhän sitä osaisi lähteä tällaisen spontaanin km:n jälkeen laskea kiertopäiviä? Ei kai niitä oikein ekassa kierrossa voi laskeakaan kuin vasta jälkikäteen.. :unsure: Miten se menee? Mulla tuli sunnuntaina alkio ulos ja tänään näyttää, että vuoto saattaa jopa loppua. Jokohan näitä uskaltais miettiä kiertopäiviksi, eilistä ja tätä päivää? Tuulimunasta mulla alkoi kierto normaalisti heti kaavintapäivästä. Noh, aika näyttää tämänkin. Kunhan mietin.

Hirmunen närästyskohtaus oli yöllä. Raskausoireet alkoi alussa tämmöisillä samanlaisilla närästysoireilla, mutta nämä meni ohi jo aikaa sitten. Mietin, josko nyt ois hormonit jo niin alhaalla, että taas tulee näitä. Toivossa on hyvä elää. Torstaina menen verikokeeseen tarkistuttamaan hcg:n. :)
 
Aamulla kävin ultrassa ja siellähän se pienoinen köllötteli. Lääkäri oli kerenny ultralaitteen laittaa sisälle ja huudahti heti, et syke näkyy. :) Joten minä siirryn nyt tästä virallisesti tuonne odottavien puolelle. Toivottavasti teistä moni seuraa pian perässä.

Rauhaisaa joulua ja onnellisuutta vuodelle 2016.

toivottelee AaVee (7+0)
 
Onnea AaVee teille sylintäydeltä! Ehkä minäkin vielä joskus saan maata siinä pöydällä ja kuulla tuon saman :love: Kaikkea hyvää odotusaikaan.

Kärppänä, ilmeisesti olet kuitenkin luomuna raskautunut välivuodoista huolimatta? Minulla ei ole aiemmin ollut tätä vaivaa, nyt tyhjennyksen jälkeen vaan on tuhrutellut ajoittain.

Meibijees, samassa veneessä oltiin siis, minunkin elokuun plussa ilmeni tuulen viemäksi :( Kyllä meidän aika vielä tulee.

Tsemppiä pushkalle, tutulta kuulostaa tuo ankeus ja epätoivo. Pakko tähän on vaan jaksaa uskoa. Nyt kun alkaa näyttää selvältä että meillä ei vaan tule toteutumaan alle 2 vuoden ikäero, niin yritän ajatella positiivisesti että on vielä paaaaaljon aikaa saada toteutetuksi edes alle 3 vuoden ero :whistle: Ei vaivuta naiset synkkyyteen!
 
Bosch kyllä olen ...ja pakko sanoa, että tähän asti mulla ei sillä osastolla ole ollut ongelmaa. Ongelma on sitten raskauksien jatkumisessa.

Mulla ei ole ollut mitään hormonaalista ehkäisyä enää 2000-luvun alun jälkeen. Sen jälkeen on menty enemmän ja vähemmän rytmimenetelmällä, viimeiset vuosikaudet täysin rytmimenetelmällä. Mun ovulaatio on niin selvä, että tiedän tasan tarkkaan, milloin se on tulossa, on päällä ja milloin on ohi (poikkeus synnytysten jälkeen. Kestää hetken ennen kuin palautuu, mutta normaalisti erotan sen hyvin tarkasti). Tiedän, etten tule raskaaksi yli 2 vrk vanhoista simpoista, "tieteellisesti" todistettu jo monet kerrat. :D Saapi nähdä, miten käy nyt tämän km:n jälkeen.

Raskautunut olen aina, kun olen "halunnut". Mulla on 5 alkanutta raskausta (tai 4, jos ei kemiallista lasketa), jokainen ekasta yrityksestä tai mahdollisuudesta (= simpat alle 2 vrk sisään oviksen hormonaalisesta huipusta). Tätä välivuotelua on kuitenkin ollut vasta nyt ihan viime vuodet ja olin itsekin huolissani, miten käy raskautumisten nyt. Mutta ainakaan nyt viimeksi ne eivät vaikuttaneet. Mulla tuli vuotoa heti oviksen jälkeen nytkin kolmena päivänä (ei voimakasta, mutta ihan punaista) ja vuotelin tiputellen ihan punaista pari päivää ennen menkkojen oletettua ajankohtaa. Raskaaksi olin tullut siitä huolimatta ...ok, homma ei nyt sitten muuten onnistunut taaskaan. Syke pikkaselle ilmaantui, mutta siihen jäi.

Gynen mukaan tämä vuotelu vähän "kuuluu" luomukiertoihin.. :rolleyes: Tai siis saattaa vaan olla joillakin ominaisuus, joka on ja piste. Tiedä sitten.

Mua kanssa vähän harmittaa tuo ikäeroseikka. Arvottiin niin pitkään kolmosen yrittämisen alottamista, että nyt harmittaa, kun kuopuksen ja kolmannen ikäero tulee väistämättä olemaan hiukan turhan suuri. :unsure: Mun kuopus täyttää jo viisi helmikuussa. Esikoinen täyttää jo 7.
 
Viimeksi muokattu:
Voi apua ku on tullu paljon uusia ketjuun. Ja vanhojaki uudestaan, pahoittelut kaikille!

Mulle lääkäri äsken soitti. Kaikki labra-arvot on ok. Laittaa lähetteen keskussairaalaan gynelle, mutta epäili, että voi tulla bumerangina takasin, kun on jo 3 lasta. Luultavasti vaan kehotus mennä yksityiselle. Ja vaikka ottaski minut kunnalliselle tutkittavaksi, niin taitaa jonot olla aikamoiset.. Terolut-kuuriakaan ei kirjottanu, ei kuulemma minun tapauksessa ole hyötyä..

Yksityiselle en ajatellu kuitenkaan mennä, ei nyt vaan tunnu siltä. Eikä oo rahaakaan. Laitetaan homma jäihin nyt hetkeksi ja katellaan myöhemmin uusiksi. Ajattelin nyt vaan keskittyä kuntoilu/laihdutusprojektiin ja koiran kans agilityyn. Jään ketjusta vähä taka-alalle, käyn kuitenki lukemassa teän kuulumisia ja kerron jos itellä tulee jotain kerrottavaa. Tsemppiä kaikille!
 
Hei kaikille! Tänään olin lääkärillä kun vuotoa oli 5päivää ollut ja on toki edelleen. Sikiö oli pienempi kun olisi pitänyt olla,ei sykettä ja kohdunsuu oli auki. Sain cytotec lääkkeet kotiin vähän paska fiilis jäi tietysti jo siitäkin kun kesken menossa mutta lääkärikin puhui siihen malliin kuin tää ois muka mun syytäni :( tiedän tasan tarkaan että itse en ole mitään sellaista tehnyt mikä ois voinu tämän aiheuttaa. Mut niinhän nr sanoo : vahvimmt selvii!

No itse vauvan uusinta alotuksen aloitan vasta kun vuodot loppu ja seuranta käynnit käyty eli n.2kk päästä.

Nyt mua kuitenkin piristää kohta 2v tyttö joten en ihan tyhjin käsin jäänyt :')
 
Ikävää Nessu nähdä sutkin täällä. :( Ja harmi, että sattui noin törppö lääkäri.

Mä sain polilta mukaani semmosen esitteen, jossa kerrotaan keskenmenosta. Siinä nimenomaan sanotaan, et normaaleilla terveillä elintavoilla keskenmenoa ei itse voi aiheuttaa. Yleisin syy on sikiön tai istukan rakenteelliset poikkeavuudet.
 
Inhottavinta että mulla on samalle lääkärille tarkistus käynti tammikuussa. Jos se silläkertaa alkaa taas jotain tuohon tyyliin puhuun kiin kyllä sanon ja kysyn miks se näin kohtelee mua? Se lekuri kunnol tenttas mua "ootko ihan varma ettet ole aiheuttanut itse sikiölle haittaa teoillas" jne mulle tuli semmonen olo et pitää mua jonakin päihdeäitinä ! :eek:Ja sitten vielä lisäs "mun pitäs varmaan kirjottaa sulle ehkäsy resepti vai oliko tämä _MUKA_ toivottu lapsi!?!!" :mad:mun kaverillekin oli niin töykee ku se oli raskaana. Jotkut ihmiset vaan on niin väärässä työssä...
 

Yhteistyössä