Kuukautishäiriö/Raskaana

Hei. Onko kenelläkään kuukautiskierto vaihtunut yhtäkkiä? Minulla on ollut todella säännölliset kuukautiset jo vuosia, raskauden jälkeenkin tuli nopeasti takaisin ja ovat olleet niin säännölliset että tiedän tasan tarkkaan koska ne alkavat..Ennen raskautta rinnat olivat usein kipeät muutama päivä ennen kuukautisia. Raskauden aikana rinnat eivät juuri olleet kipeät, eivätkä raskauden jälkeen ole olleet enää ennen kuukautisia kipeät.

Nyt vaikka välillä on ollut kovaakin ressiä, kuukautiset ovat olleet itsepäisesti yhä säännölliset. Nyt kun ressiä ei ole, kuukautiset eivät alkaa..?? Mennyt jo kohta viikko mutta ei näy eikä kuulu. Silloinkun kuukautiset olisi pitänyt alkaa, minulla olikin ovulaatio kipuja ja rinnat olleet nyt todella kipeät, vaikka eivät normaalisti ole.
En ole toivonut lasta, emmekä ole varsinaisesti yrittäneetkää. Ehkäisynämme käytämme toki keskeytettyä yhdyntää, mutta se toimi 7 vuotta ja kun halusin raskaaksi, ei tarvinnut kuin kerta sisään.
Nykyään yhdyntäkerrat ovat myös vähentyneet.

En usko itse että olisin raskaana. Ihmetyttää olotila kovasti. Kohtalotovereita??
 

Yhteistyössä