Kuukautisia ei näy, aina ollut ajallaan

Elikkäs, mulla on aina kuukautiset olleet 26-28 ja nyt on jo 4päivää myöhässä tuosta kp28! Aina sanotaan että stressi voi aiheuttaa sen että kuukautiset jäävät pois, mutta olen kohta 30 vuotias ja elämässäni on ollut jos jonkinmoista stressiä, eikä ikinä kuunapäivänä kuukautiset ole jääneet pois! Vauvatoiveita on ollut jo pitkään meillä nyt menossa yk11. Herkkiä raskaustestejä olen tehnyt kp28 ja kp30 ja kumpikin niin puhdas negatiivinen, että raskaana sitten en ole. Kuukautisoireita on ollut jo viime to lähtien (ja siis la olis pitänyt viimeistään alkaa). Huimausta oli viikonloppuna ja eilen. Onko muilla ollut tälläistä? Mistä mahtaa johtua? Mulla jopa nopea painonpudotus ei ole tehnyt mitään hallaa kierolle, joka kuukausi aina tulleet ajallaan niin teininä kuin aikuisenakin. Koska pitäisi huolestua, nää kuukautisoireet on raivostuttavat. Kirjoitan puhelimella, joten virheitä voi olla paljon. Ja toivon myös että kirjoitin asian kuitenkin selkeästi, että asia tulee ymmärretyksi. Saa sanoa jotain lohdullista!
 
Täällä kanssa ilmottautuu Aina säännölliset kuukautiset.. Elikkä kierto on 26-28 ja nyt on kp29 menossa. Meinasin tälle aamua tehä testin mutta ootan vielä huomiseen jospa se ois plussa :) oireita ei oo muita ku tissit tosi kipiät .
 
Tiitu86: Miten kävi?

Hetelmä16: Luinkin, että sait vissiin plussan kun testin teit? :) <3 Onnea!

Mulla täysin sama tilanne nyt päällä. Kp30/24-28 ja ikinä, ei ikinä ole menkat olleet myöhässä, oli stressiä päällä tai ei. Luteaalivaihe jäänyt yleensä alle 12 päivän, eli senkään takia ei varmaan plussaa ole vielä saatu.
Kuitenkin nyt menkat myöhässä ja testit negaa. Mua niiin kyrsii tää tilanne! Herkkää ja perustestiä tehty jos vaikka kuinka... :(
Ovulaatiotahan en tietenkään tässä kierrossa testannut ja sekös harmittaa..

Toivoa varmaan vielä on, mutta ei tässä enää kovin montaa päivää ole kyllä.. Mistähän muusta tää voisi johtua? Saisi jo jonkunlaista päätöstä tulla... Alkaa joko menkat tai sitten se plussa testiin.. Rasittavaa ja hermoja kuluttavaa tää epätietoisuus.. :(
 
Kiitos Maicy ja tsemppiä sinullekkin jospa se plussa sieltä tulis vielä :love:.joo mulle plussa tuli tänä aamuna :) kyl sitä vaan heti arvas ku menkat ei alkanu kellontarkkuudella että nyt sitä ollaan plussan puolella :)
 
Mulla alko menkat lopulta kp34, eli reilusti myöhässä. Mikä lie toimintahäiriö. Vituttihan se, sitä niin odotti ja toivoi sitä plussaa testiin.
Nyt ovis aika lähettyvillä ja hyödynnetään sitä nyt urakalla.
Toiveet kuitenkin raskaaksi tulon suhteen on suht. menetetty. En vaan usko, että tässä tärppiä käy.
Lääkärille aika ensi viikolla. Saas nähä mitä sieltä sanotaan.

ipanati: Ootko testannyt nyt muuta ko yhen testin? Ja onko nyt alkanu menkat, ko kirjottanu ton viestin jo keskiviikkona... ?
 
Tein useemman testin joista kaikki oli negoja ja kp 1 oli lauantaina eli en ole paksuna. Hirvee pettymys vaikka järki sanoikin etten voi raskaana olla, tunteet ja toiveet onki sit ihan eri juttu... :unsure: Me aletaan miehen kanssa yrittämään vasta loppuvuodesta (mun opiskeluiden takia + haluan vähän parempaan kuntoon ja olla polttamatta ennen ku edes alkaa yrittämään raskautta). Tästä kierrosta lähtien meinaan myös koittaa bongata ovulaatiot että vähän antaa osviittaa millon kannattaisi ryhtyä puuhiin sitten tulevaisuudessa ;)
 
Mulla on nyt kuulkas ihan samanlainen tilanne kun tiitu86!

Nyt on kp 30/28. Tiistaina, (kp28) kun menkkojen ois pitänyt alkaa, tuli ihan pikkusormen kynnen kokoinen tippa siteeseen.
Muuten oon kulkenu nää päivät side pöksyissä - toistaseksi ihan turhaan.

Tänään päivällä testasin negan. Huomenna aamulla uusiksi! :)

Ikää kohta 24vuotta ja keskenmeno takana 4/2015.
 
Miten teidän kävi tiitu86 ja isbee92? :)

Me olemme yrittäneet marraskuusta asti, kiertoni yhtä missiä lukuunottamatta 28 päivää.
Taustalla endometrioosi, jota ollaan koitettu hoitaa vyöhyketerapialla.
Nyt menkat myöhässä ensimmäistä kertaa kolme päivää, mutten uskalla testata.
 

Yhteistyössä