Luettavaksi entisen narkomaanin selviytymistarina

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikään ei ole turhempaa ajanhaaskausta kuin lukea tai kuunnella entisten narkkien/juoppojen/väärinkäyttäjien loputonta lässytystä ja jeesustelua omasta "taistelustaan" ja "selviytymisestään". Mistä tietää, että joku on entinen ongelmakäyttäjä? Hän kertoo kyllä sinulle ihan itse, useaan kertaan ja kovaan ääneen.

Varsinkin sosiaalisessa nämä ennen hauskat, nykyään itseään täynnä olevat pellet jaksavat vaahdota ja pitää älämölöä siitä kuinka he "kävivät pohjalla" tai muuta paskaa ja ovat nyt jotenkin parempia kuin muut ihmiset, oikeita profeettoja joita meidän muiden pitäisi kuunnella pelkästään sen takia että luusereina eivät jaksaneet arkielämää vaan haistattivat paskat muille ihmisille ja omalle elämälleen aikanaan.

Hieno juttu, joo jos pääsee kuiville. Mutta pitäkää nyt saatana se pää kiinni ja eläkää omaa elämäänne koska paljon hienompaa on se ettei retkahda ensimmäistäkään kertaa. Jeesustelijoille ja hypettäjille toivon uutta, entistä rajumpaa retkahdusta.
 
vierailija
Mä nopeesti selasin mutta lopussa se sanoo asian just niinkun se on. Ei ne lopeta sitä melkein koskaan ja tulee vaan itselle ongelmia jos yrittää auttaa. Ja kaikki olis erilaisia jos ne ei olis joutuneet kasvamaan jossain sellasessa missä ei pitäis joutua kasvamaan.
 
vierailija
Mieluummin lukis tosiaan sellasia tarinoita, joissa ihminen on lapsesta asti pyrkinyt kohti päämääriään, opiskellut ja luonut hyvän uran ja saavuttanut monia muitakin tavoitteitaan, eikä olisi möhlinyt elämäänsä millään älyttömyyksillä. Tällaiset tarinat ei niin paljon rahvasta kiinnosta, miksihän? Elämänkertoja kirjoitetaan toki onnistujista, mutta niitä lukevat vain toiset onnistujat... Me muut luetaan narkkien kamppailuista :(
 
vierailija
Mikään ei ole turhempaa ajanhaaskausta kuin lukea tai kuunnella entisten narkkien/juoppojen/väärinkäyttäjien loputonta lässytystä ja jeesustelua omasta "taistelustaan" ja "selviytymisestään". Mistä tietää, että joku on entinen ongelmakäyttäjä? Hän kertoo kyllä sinulle ihan itse, useaan kertaan ja kovaan ääneen.

Varsinkin sosiaalisessa nämä ennen hauskat, nykyään itseään täynnä olevat pellet jaksavat vaahdota ja pitää älämölöä siitä kuinka he "kävivät pohjalla" tai muuta paskaa ja ovat nyt jotenkin parempia kuin muut ihmiset, oikeita profeettoja joita meidän muiden pitäisi kuunnella pelkästään sen takia että luusereina eivät jaksaneet arkielämää vaan haistattivat paskat muille ihmisille ja omalle elämälleen aikanaan.

Hieno juttu, joo jos pääsee kuiville. Mutta pitäkää nyt saatana se pää kiinni ja eläkää omaa elämäänne koska paljon hienompaa on se ettei retkahda ensimmäistäkään kertaa. Jeesustelijoille ja hypettäjille toivon uutta, entistä rajumpaa retkahdusta.
Sinähän se hauska tyyppi olet. Et onneksi juuri sinä nosta itseäsi jalustalle, luitko edes yhtään postausta tuolta? Siellä mitään jeesustelua ole. Sä oot taas mututuntumalla ja olettamuksilla liikenteessä niin jospa sitä pitäisit turpasi kiinni, kun et tiedä mistään mitään. Sinunlaiset paremmat ihmiset on juuri yhteiskunnan syöpiä ja juuri sinunlaiset tyhjäkäynnillä kävijät pitäisi sitoa kylmän suihkun alle ja lopuksi tunti tukkaan. Netissä nimettömänä huutelu ja jeesustelu on jo niin noloa, että ole hyvä ja pistä pipoon. Tulehtunutta päätäsi tuskin kannattaa enempää aukoa, ota panacodia niin tulehdusarvosi tippuisi tonnista kymmeneen muutamassa kuukaudessa.

Ps. Tuu sanomaan nuo samat mulle f2f, jää tekemättä. Terv. Blogin pitäjä
 
vierailija
Luin kaksi juttua melkein läpi. Tekstien taso on kuitenkin sellaista, etten valitettavasti pysty lukemaan enempää. Joku toimitustyö olisi paikallaan. Joku postaus oli kuin se olisi kirjoitettu tukevassa humalassa. Lukijalle tuli itselleenkin täysin jäsentelemätön olo.

En tiedä mikä blogin tarkoitus ja kohderyhmä on, mutta valitettavasti sanoma ei välity minulle.
 
vierailija
Luin kaksi juttua melkein läpi. Tekstien taso on kuitenkin sellaista, etten valitettavasti pysty lukemaan enempää. Joku toimitustyö olisi paikallaan. Joku postaus oli kuin se olisi kirjoitettu tukevassa humalassa. Lukijalle tuli itselleenkin täysin jäsentelemätön olo.

En tiedä mikä blogin tarkoitus ja kohderyhmä on, mutta valitettavasti sanoma ei välity minulle.
Vertaistuki ja siellä on nyt paljon lukijoiden kirjoituksia, luitko jonkun niistä? Ne ei siis olen mun kirjoituksia, olen ne vain julkaissut sellaisenaan, kun ne itselleni olen saanut.
 

Yhteistyössä