Maaliskuun muruset 2017 <3

Heippa, tällä kanssa yksi plussannu. Ennen kuukautisten alkua olin jo ihan varma raskautumisesta ja päätinki kokeilla ennen juhannuksen rientoja mitä testi näyttää, plussahan se tuli ! Varmistin vielä tänää ja selvä plussa ja ei kuukautisia näy .
Laskettu aika laskurin mukaan 6.3.2017. Toivotaa että nyt pieni pysyy mukana ja saadaan mieheni kanssa paljon toivottu esikoinen :love:
Fb ryhmä on hyvä idea, ja mukana ollaan !
Hei voisko tuon maaliskuun murusien loppuun saada 2017 nii ehkä ihmiset hoksaa tän paremmin :)
 
Onnnnnnea Hetelmä16 :) Meillä tulossa ensimmäinen yhteinen, mutta mun kolmas. Onnen ja jännityksen sekaisin tuntein. Edellisestä kerrasta on yli 7 vuotta ja esikoisesta jo yli 11 vuotta, joten tuntuu että olisin taas ekakertalainen. Mitään ei muista o_O
 
Ihanaa onnea teille molemmille! :) Juu suljettua ei edes haulla löydä kukaan! Voin luoda ryhmän kun saadaan lisää porukkaa tänne, ja teen sitten valeprofiilin jonka ilmoitan täällä ja lisäätte sen kaveriksi, siten saan teidät ryhmään :) Eilen tein clearbluen digitaalisen testin ja sain 2-3 <3
 
miiisu Onnea!! Ja huippuhyvä idea tuo Facebook-kikkailu. <3

Täällä eka aamu pahoinvoinneissa. Harkitsen vielä sängystä nousemista. Ehkä se aamupala helpottaisi en muista että aiemmista raskauksista olisi ollut vastaavaa.

Onko teillä muilla ollut oireita?

Mulla tuli myös niukka vuotolorahdus menkkamaisen kivun kera muutama päivä sitten ja edellisen "epäselvän kierukkaraskauden" johdosta mut ultrataan nyt varmuuden vuoksi parin viikon kuluttua. Ei vain malttaisi odottaa. Sen jälkeen ajateltiin kertoa isovanhemmille jos vain sydän lyö <3
Miten teillä muilla - koska olette ajatelleet kertoa?
 
Moi!
Ehkä uskallan jo liittyä seuraan, poistutaan sitten jos menee pieleen... Kolme vuotta ollaan lasta yritetty, nyt ensimmäisen ivf:n ensimmäisestä pakastealkion siirrosta plussa. Soitto tuli tänä aamuna varmistukseksi. 4. tai 5.3 la, riippuen laskeeko kuukautisten alkamisesta vai hedelmöittymisestä.
Äidille ajattelin kertoa, kaikille muille sitten vasta 12 rv:n jälkeen. Tänään on tarkoitus kertoa, ostan pullan ja laitan uuniin ja otan siitä kuvan. Vaikka moni tietää jo meidän hoidoista, mutta kerron heille jos kyselevät ettei tärpännyt.
 
ONNEA JA TERVETULOA Hepokatt1 ja IirisL.
IirisL. - saako kysyä onko teillä pitkätkin hoidot takana?

Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin mun maha pullahtaa niin perskutin aikaisin, ettei viikolle 12 ole mitään asiaa odotella. Saa nähdä. Kaiken päälle olen myös varsin malttamaton ja avoin mitä lähipiiriini tulee, joten helposti lirvautan tällaiset uutiset innoissani.
Josko nyt malttaisi siihen alkuraskauden ultraan sentään odotella.

Mulla on vähän sellainen elämänasenne, että murehditaan sitten kun se on ajankohtaista - ei etukäteen. <3
 
Heippa vaan! Kiva, että löytyi tällainen ryhmä!

Kai se on uskottava, vaikka iltapuolen pissasta toinen viiva vasta hailukka olikin :) LA olisi ilmeisesti 7.3. Pari päivää on rinnat olleet kipeät ja tänään oli aika kammottava olo aamusella. Olipa oikein ilo istua lasten kanssa aamupalalla kun itse teki lähinnä mieli ynkätä. Tämä aluillaan oleva ihminen olisi meidän kolmas lapsi ja samalla viimeinen <3 Vähän siis haikeilla mielin odotan tulevia kuukausia.

Ja samalla toivon, että kaikki menee hyvin. Tiedän jo valmiiksi, että ruokavalion kanssa saan olla tarkkana, koska radi ei ole vielä kertaakaan pettänyt minua, mutta mies uhkasi (vai lupasi?) pitää minut kurissa karkkihyllyllä. Melkein jo sit itkin tänään (ennen plustestiä...) kun se ei antanut mun ostaa Ikeasta Daim-säkkiä :D

Luultavasti siinä rv12 tienoilla kerromme läheisille. Tosin monet ovat jo tienneet, että meille on kolmas tervetullut jos niikseen on, joten ei se varmasti yllätyksenä tule.

Minä jään vielä FB-ryhmää miettimään, mutta se olisi kyllä tavallaan mukava lisä :)
 
Meni syteen tai saveen, niin siirryn vauvakuumeisista tänne :) Tänä aamuna testattu plussa ja la aika menis menkoista laskettuna sinne 10.3. Meillä on siis kolmas lapsi tulossa (nyt kotona 6v ja 4v). Toinen lapsi meillä oli 4 vuotta sitten ehdottomasti viimeinen, mutta niin ne vuodet tekee ihmeitä ja päädyttiin koittamaan vielä kolmatta ;) Lähipiirille tilanne voi tulla aika puskista, mutta eiköhän ne iloisia kuitenkin ole!:love:
 
ONNEA JA TERVETULOA Hepokatt1 ja IirisL.
IirisL. - saako kysyä onko teillä pitkätkin hoidot takana?

Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin mun maha pullahtaa niin perskutin aikaisin, ettei viikolle 12 ole mitään asiaa odotella. Saa nähdä. Kaiken päälle olen myös varsin malttamaton ja avoin mitä lähipiiriini tulee, joten helposti lirvautan tällaiset uutiset innoissani.
Josko nyt malttaisi siihen alkuraskauden ultraan sentään odotella.

Mulla on vähän sellainen elämänasenne, että murehditaan sitten kun se on ajankohtaista - ei etukäteen. <3
Kiitos!
Kolme vuotta yritystä takana josta kaksi hoidoissa, ivf-jonotus tosin kesti puoli vuotta. Mitään vikaa ei kummastakaan löytynyt. Ensimmäisessä ivf-ssä punktioitiin 12 munasolua joista hedelmöityi ihan hyvä osuus, yksi tuoresiirrettiin ja loput jäivät jatkoviljelyyn. Niistä kuitenkin vain yksi selviytyi pakkaseen ja sen sulamista sitten jännitettiin, mutta sehän suli hyvin ja kiinnittyikin. Seuraavaksi olisi siis ollut uusihoitorumba jos tämä ei olisi tärpännyt.

Moni hoidoissa käynyt onkin vielä jännittyneempi keskenmenon suhteen, ja voin kyllä kuvitella että jos on aikaisempia onnistuneita raskauksia, on ehkä vähän helpompi olla huoletonna. Yhdellä ystävällä on takana pitkät hoidot, ja kun viimein raskaus onnistui, se meni kesken ja oli niin tuskallista etteivät enää halunneet jatkaa ollenkaan.

Olen siis toki aivan suunnattoman iloinen tästä, mutta itseään suojellakseen parempi pitää myös jalat maassa ja muistaa että puolet alkavista raskauksista keskeytyy. Riemuitsen sitten huolettomampana 12 vkon jälkeen!

Mutta kiva löytää tämä porukka ja mieluusti olen myös face-ryhmässä mukana jos se salaisesti tehdään!
 
IirisL. Täällä kaikki sormet ja varpaat ristissä teidän onnistumisen puolesta. Niinkuin meidän kaikkien <3

Jemppi, Anskutin ja Tirpsiskookoo Onnea ja tervetuloa <3

Aamupahoinvoinnit sen kun kovenee. Tänään harkitsin muutaman kerran sängystä noustessa, että kävelenkö suoraan pöntön halaukseen vai keittiöön. Valitsin keittiön ja tässä mä nyt puputan ituja kun ei muukaan maistu. o_O

Facebook ryhmää kovasti odotellessa <3
 
  • Tykkää
Reactions: IirisL.
Mulla paha olo vähän koko ajan, etenkin syömisen jälkeen. Mutta ei ihan ylös saakka tule kyllä. Tänä aamuna olin kyllä helpottunutkin siitä, aloin tietysti heti huolestumaan kun ei pahaa oloa kuulunut, töihin ajellessa sitten "onneksi" alkoi kuvotus. :ROFLMAO:
 
AMoi minäkin olen kiinnostunut fb ryhmästä, koska käyn puhelimella paljon ja tämä ei oikeen toimi kunnolla,
Meillä sit kävi "vahinko" pillerit petti ja plussasin eilen. Viime lauantaina vietettiin toisen lapsen ristiäisiä xD miika täyttää 5kk huomenna esikoinen on 2v
 

Yhteistyössä