Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

LASKETUT AJAT MAALISKUU 2017

1.3.
tirpsiskookoo

2.3.
Humpuuki
RiinaK.

3.3.
tolkku

4.3.
IirisL.

5.3.
Hepokatt1

6.3.
Hetelmä16

7.3.
{Anskutin}

8.3.
Zoile90

9.3.
Elviira79

10.3.
Jemppi
Nuoriäiti95

11.3.
Jepu85
Samuli03


12.3.

laapotti
Pintsu
Pioni86
Lumo85


13.3.
ihaa82
MirriX

14.3.
Wanti
mukipukipuu
Neidon
vivannne

15.3.
-äiti91-
ÄippäVm82
mimaalla
LokkiJoonatan
Stuu91

16.3.
_Sarsu_
Gislie

17.3.
Teepi

18.3.

minttumar

19.3.
A2A

20.3.
Snowmamma82
Pyllerölyllerö
KevätTähti

22.3.
Starflower

24.3.
Armadillo
Karkkipurkki
amarya

25.3.
Tiia91
tupuna08

26.3.
Kevätunelma

27.3.
Hoshiko
Alto
Babynumber3
-hansutin

29.3.
Lilintunen
Ensiäiti87



Laskettuaika ei tiedossa?
miiisu
miia888
Susssutin
Baby2017
onnimuuli
Elviira79
bsoda
rapsuripsi
Jasminiittta
meew
Wivi
pallomasi90


Salaiseen FB-ryhmään pääsee mukaan laittamalla kaveripyynnön Iiris Lee -nimiselle profiilille (profiilikuvassa sorsia poikasineen) ja kirjoittamalla viestiin tämän ketjun nimimerkki.

Onnea Maaliskuiset ja lämpimästi tervetuloa <3
 
Viimeksi muokattu:
Täällä aamupahoinvoinnit sen kun jatkuu. Ei kuitenkaan niin isosti, että olisi tarvinnut oksentamaan mennä.

Aika tuntuu menevän tosi hitaasti, vaikka niin vain muka päätin että tässä raskaudessa ei ole mikään "kiire", kun on viimeinen.

Ootteko te muut ihan "viilipyttyjä" vai lasketteko epätoivoisesti päiviä neuvola, ultra yms - etappeihin.

Ihanaa viikonloppua kaikille :) <3
 
Hei. En ole liittymässä teikäläisiin, mutta kerronpa havaintoni... fb:ssä näkyy Iiris Leen kaverit ihan julkisina, eli sieltä näkee ketkä maaliskuisia odottelee... Salaukset kuntoon valeprofiilissa :) Onnea odotuksillenne :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fatu
Hei. En ole liittymässä teikäläisiin, mutta kerronpa havaintoni... fb:ssä näkyy Iiris Leen kaverit ihan julkisina, eli sieltä näkee ketkä maaliskuisia odottelee... Salaukset kuntoon valeprofiilissa :) Onnea odotuksillenne :)
Kiitos tiedosta <3 Itse en profiilia tehnyt mutta IirisL. varmaan muuttaa asetukset kun huomaa tämän. Eihän siinä muuten mitään ongelmaa ole jos ei joku sattumalta täältä nyt käy katsomassa kyseistä profiilia mutta hyvähän se on muuttaa :)
 
Minä en ole vielä varannut alkuraskauden ultraan aikaa.. kun sain plussan niin aikaisin.. tänään vasta dpo11. Ajattelin odotella että 5+0 on täynnä ja sitten soitella ultraan aikaa ja neuvolaan.

Merkillistä kun kerta kerran jälkeen raskausoireet alkaa aiemmin. Mulla on selvästi huonoa oloakin jo.. menee ohi kun muistaa syödä, mutta hyvää tää ei lupaa voinnin puolesta... töissä pitäs jaksaa käydä kun olen työharjoittelussa.. ja opinnäytetyökin pitäs alotella ja tehdä sopimukset.. huih.
 
Hyvää viikon loppua :)

Mä soittelin kuopukselle neuvola-aikaa viime viikolla ja samalla varasin itselleni neuvolan. Harmillisesti eivät voineet ottaa samalle päivälle käyntejä mutta ehkä mä nautin tästä ihan omasta ajasta. Mies ei tosin nyt sit pääse mukaan kun sen täytyy olla kotona lasten kanssa.

Täällä aika tuntuu lentävän siivillä, mutta siihen vaikuttaa aika paljon nuo kaksi kotona keekoilevaa lasta ja lähestyvä muutto. Me ollaankin itseasiassa muutettu aiempienkin raskauksien aikana, mutta tällä kertaa onneksi tälleen alkuviikoilla, niin pystyn itsekin tekemään jotain.

Mikä teillä muilla on työ/kotonaolotilanne nyt? Mä valmistuin vähän ennen kuin tulin viimeksi raskaaksi ja en sitten ehtinyt löytää töitä ennen äitiysloman alkua. Tein silloin osa-aikaishommia kaupan alalla, mutta irtisanouduin vanhempainvapaalla jotta tulee sitten mentyä niihin oman alan töihin. No nyt onkin jo taas kiire löytää niitä oman alan töitä ennen ä-lomaa :D tai laskin, että elokuun alussa pitäisi aloittaa uudessa työssä jotta ehtisi koeaika kulua umpeen ennen kuin pitää ilmoittaa tulevista perhevapaista :D no, enpä mä kyllä kovin paljon ajatellut salailla jos työpaikan saisinkin, mutta kyllä se toki takaraivossa raksuttaa.

Erinomaista viikon alkua kaikille ja tervetuloa uusille :)
 
Huomenna ois neuvolaan soitto ja aattelin myös yksityiselle varata ajan alkuraskauden ultraan . Oon niin malttamaton että haluan tietää mitä sielä näkkyy :) oireita jos jonkin moista.. Tissikipu kammottava välistä, kauhia närästys, alkuviikosta luulin että mahatauti vaivaa mutta ei vissii ollutkaa sitä vaan tästä raskaudesta johtuvaa. Kylmäkuuma hermot piukalla.... :D
Itellä tässä vähä aikaa sitte tuli muutto mieheni luokse eri paikkakunnalle ja vakituisen paikan pari kuukautta sitten sain eli töissä kuljetaan raskausaika, vähä jänskättää jos tulee pahoinvoinnit yms ku haluais pitää vielä salassa tän.
 
Moikka :) mäkin siirryn nyt tuolta kuumeilijoista tänne plussanneisiin. Eli tein 1.7 raskaustestin ja se näytti plussaa :) sillon oli noin dpo10. Laskurilla sain lasketuksiajaksi 15.3.17... Neuvolassa se saattaa muuttua:) milloinhan sitä soittelis neuvolaan.

Joillakin ollut jo pahoinvointiakin.. Mulla ei onneks oo vielä semmosia... Mahaa kyllä nipistelee ja naama kukkii...

Joko tuo on saatu salaiseksi tuo fb ryhmä? Tai niin etten jää sen takii kiinni?
 
Moi! Täällä uusi ehkäpä maaliskuinen, testit haamuilee lupaavasti. Tänään vasta dpo 9, eli aikaisessa ollaan :) laskettu aika menis tuonne 18.3. Neuvola sen laskee kyllä 28 päivän kierron mukaan 14.3. että sillä mennään varmaan ainakin ultraan asti..
Laitan liittymispyyntöä faceryhmään :)
 
{Anskutin} Täällä ollaan töissä, mutta työajat tosi vaihtelevia. Paljon teen etänä, mikä on tietty tosi kiva juttu, mutta nyt kesä on tosi kiireistäkin aikaa, jolloin olen tosi paljon tapahtumissa mukana. Mitään selkeitä työaikoja ei siis ole, vaikka vakituinen paikka onkin. o_O

Hetelmä16 Mäkin ehdottomasti haluan käydä alkuraskauden ultrassa. Hattua nostan niille jotka malttaa np-ultraan saakka :unsure: Jos ei kunta olisi tarjonnut minulle alkuraskauden ultraa niin olisin mennyt omakustanteisesti. NYt en vaan tahtois millään malttaa odottaa sinne 1,5 viikon päähän. Jaiks!

Tervetuloa -äiti91- ja liila~ <3 Muokkasin lasketunajan listaa ja lisäsin teidät mukaan. Liittykää ihmeessä meidän FB ryhmään myös <3

Täällä etovat olot ja väsymys jatkuu yhä vain. Ja koko ajan tekisi mieli mennä yksityiselle nopeammin ultraan, mutta typeräähän se olisi kun ensimmäinen ultra on jo varattu ensi viikon perjantaille.
 
Tervetuloa Nuoriäiti95 <3 Lisään sinut listaan!
Sain tänään jonkun pakkomielteisen "nythetiäkkiäultraan" (vaikka mulla on varattu jo alkuraskauden uä 1,5 viikon päähän) ja olin jo ihan valmis varaamaan aikaa täksi päiväksi.

Tulin onneksi kuitenkin järkiini. Sille 200 eurolle on muutakin käyttöä kun ensi viikolla pääsen kunnan kautta eikä nyt välttämättä edes näkyisi sydämensykettä vielä. Voi raskaus ja naisen mieli :D
 
Heippa!
Taidan uskaltaa mukaan maaliskuisiin. Olin jo helmikuisissa nopeasti, mutta se jäi kemialliseksi. Nyt tuntuisi olevan ainakin toistaiseksi pitävämmät sukat pienellä.:love: LA olisi 9.3 ja ensimmäinen lapsi kyseessä. :love: Viime hetken luomu tulossa, meillä olisi seuraavasta kierrosta ollut ivf hoito tulossa. Nyt toivon jatkoonkin pysyvää pienen töppösiin :barefoot:
Sonara ja Mini 4+3 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Jemppi ja IirisL.
Liityn fb ryhmään käytyäni varhaisultrassa! :rolleyes:
 
Huomenta, voisin myös kurkata tänne varovaisesti. Toinen lapsi olisi kenties liittymässä meidän tiimiin. L.A olis 13.3.2017 ja paikka on VKS.
Meillä tosiaan entuudestaan elokuussa 6v täyttävä inssityttö. Ja tätä toista raskautta yritettiin 2,5v saada aikaan, ja nyt sit näyttäisi ainakin vielä , että ekasta inssistä lähti jotain kytemään. Ollaan selittämättömiä,mutta suuri epäilys on mun oviksen toimivuuden osalta ollut aina.
Faceen en halua,vasta sitten kun ollaan turvallisimmilla vesillä,jos niin voi sanoa.
 
Moi, poistuin ryhmästä vähin äänin. Stressi on nyt niin korkealla kun tiputteluvuoto alkoi tänään että jään tätä nyt taustalle seurailemaan. Ilmoittelen myöhemmin miten tässä kävi. Onnea odotuksiin!
 

Yhteistyössä