Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

Marraskuun mussukoiden lasketutajat :

30.10

Mimmu222/30v./2.lapsi/TAYS

1.11

Reona84/2.lapsi/HYS
Helmi_/2.lapsi/

2.11
Tavallinen äiti /6.lapsi/Tays

3.11
Jemppu123/18v/1.lapsi/
Oinas86/1.lapsi/
EliSah/2.lapsi/K-HKS
Sarriina/35v/8.lapsi/OYS
Piiu87/29v/2.lapsi/KYS

4.11
Jansku-89/27v/4.lapsi/
Annapalaa/29v./1.lapsi/

5.11

Jasmina20/
Chaninas/20v/1.lapsi/TYKS
Hanri5/5.lapsi/OAS
Pioni85/ 1.lapsi/ LA 5.11

6.11
Marskie/1.lapsi / TAYS

7.11
Marsu16/32v/3.lapsi/

8.11

Kattamarika/34v/3.lapsi/
Katni/21v/2.lapsi/TYKS
Elohiiri82/

9.11

Miamar1/31v./3.lapsi/

10.11

Anu84/4.lapsi
Almandiini75/40v/5.lapsi/Kättäri
Helmiäinen80/2.lapsi
Mirot/2.lapsi/NKL tyttölupaus

11.11

Nemelia/31v./2.lapsi/KYS poikalupaus
.Helmiina/24v./1.lapsi/
Breeze/31v./3.lapsi/k-pks/oas

12.11

Paperinaru/26v/1.lapsi/
Autumn/25v./1.lapsi
Ansquu/1.lapsi
Emla/1.lapsi
Nessu87/28v/2.lapsi/K-PKS tyttölupaus

13.11

Lopsis/34v./2.lapsi/TYKS
Marsikka/33v./2.lapsi/TYKS
Huuhaa-89 /26v./2.lapsi poikalupaus

14.11
Nempsu87/1.lapsi

15.11

Pinkki Myy/35v./Kaksoset/NKL
KasKummaa/31v./2.lapsi/OYS
Eviane/34v./2.lapsi/JS

16.11

Maicy/27v./2.lapsi/OYS
Eepos/41v./2.lapsi/lUlkomaat tyttölupaus
Kolmas<3/29v./3.lapsi
Sorel/32v./3lapsi/KOS

17.11

Juna/29v/3.lapsi/SATKS
Eeema/1.lapsi

18.11
Lumiponi/25v./2.lapsi
L4isk4m4to/32v./3.lapsi/SeKS

19.11

Mamma086/4.lapsi
Flowergirl/34v/2.lapsi
Tytski87/29v./1.yht.lapsi/K-PKS

21.11

Unelmoida/1.lapsi
jennii--/ 21.11 / 25v / 2.lapsi/ HYS
Ninski84 21.11/ 2.lapsi / LS poikalupaus

22.11

Mamma14/16/24v./2.lapsi/KOS
Hulmur/23v./3.lapsi/TAYS

23.11

Vauvahaaveita/4.lapsi/OYS poikalupaus
Kukkakuu/25v./2.lapsi

24.11

Heartlove/2.lapsi
Pyllerö90/26v./2.lapsi/KYS tai KAKS

25.11
Nopnop/24v./2.lapsi/OYS poikalupaus

26.11
Plussamamma/29v./
Mandari/40v/3.lapsi
Memilia/33v./4.lapsi/KOKS
Jenanie/2.lapsi/TYKS Poikalupaus
Peikko86/30v/2.lapsi/LPKS

27.11
:)LaRa
Siggy1986/30v./3.lapsi/LS

28.11

Mangoss/32v./4.lapsi
Plussamamma/29v./1.lapsi/K-SKS
Sipulityttö/38v./2.lapsi/KOS poikalupaus
Mylittlegirl 2. lapsi/Tyks poikalupaus

29.11
Rockinen/37v./3.lapsi/PS

30.11

Pikkumami85/6.lapsi
Madaam/34v./3.lapsi
Mmamitar/23v./1.lapsi/K-SKS
Massukas/24v/2.lapsi/TAYS
Pikku nelonen/27v./5.lapsi/TYKS
milppe/22v/1.lapsi/LA 30.11/K-SKS poikalupaus

1.12
Browneyedgirl
Truuly/38v./2.lapsi/KY

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys pitkästä aikaa! Lomalla pidin tiukasti tietokoneen kiinni, mutta nyt on paluu arkeen taas tapahtunut. Vielä kaksi kuukautta töitä jaksettavana, vaikka niin mielelläni olisin lomaa vielä jatkanut.

Rakenneultrassa heinäkuun alussa kaikki oli hyvin ja tyttö on meille tulossa. Nyt perjantaina on seuraava ultra (perussairauden vuoksi ultrataan tästä eteenpäin kerran kuussa), niin siellä kysyn vielä varmistuksen. Sen jälkeen täytyy alkaa käydä esikoisen vaatteita läpi ja katsoa, mitä tarvitaan vai tarvitaanko mitään. Joitain meinaan joka tapauksessa ommella.

Olossa ei sinänsä mitään valittamista. Illalla kyllä maha on väsynyt ja joskus esikoisen nukuttaminen koittelee pahemman kerran hermoja. Lopetimme päiväunet, niin jospa se auttaisi asiaa. Nyt tosin töiden alettua ja kun paljon istuu tietokoneen ääressä, niin ainakin eilen jalat turposivat todella paljon ja sama tuntuu jatkuvan tänään. Esikoisesta muistaakseni alkoi paljon myöhemmin, mutta ehkä tämä lämpökin tekee nyt osansa.
Eli kaikenkaikkiaan ei mitään ihmeellistä, odottelua...
 
Kyllä on pikkasen nihkeen hikistä töissä olla tässä säässä :ninja: Lisäks meinaa supistella jos kauheen kovalla vauhdilla kävelen edestakasin eikä maha tykkää yhtää siitä että kyykistelen.. Mut eiköhän se tästä kunhan muistaa ottaa rauhallisesti :) Työpvän jälkeen on jalat ja selkä tosi väsyneitä, hyvä ku autoon pääsee istumaan ku kotiin pitää lähteä.

Laiskis & pikkukaveri rv 24+4 :love:
 
Täälä pohjanmaalla on tänään alkanu ihanalla sateella ja ulkonakin alle 20 astetta pitkäst aikaa! :) luvattu nyt sadetta viikoks,ei haittaa mua...tuo kuumuus ollu ihan liikaa edes tuo pikku termiitti ei välil jaksa peuhata samaan malliin kuumalla.

Tänään onkin sitten kaikenlaista härdelliä luvassa. Oon kutsunu muutaman kaverin kylään kahville ku tämä täti täyttää 29v :ROFLMAO: mihin kaikki aika näin yht äkkiä kadonnu näin nopsaa? Hieman säin äiteeltä lapsen kattomis apua niin pääsen siivoon rauhassa .
 
Heipsan. Täällä olis 26 vee äippä ,odotan toista :) meillä olis laskettuaika 13.11 ja saatiin heinäkuun alussa ultrassa poikalupaus <3 Esikoinen on tyttö ja hän olisi tyttöä toivonut mutta poikapa siellä Kölli :) Kauheen kova on mylttäämään tämä kaveri :D tänään rv. 25+3 :)
 
Elokuuta kaikille
Mun tiedot puuttuu listoilta, eli 21.11,toinen lapsi, ja poikalupaus. LS.
Vasta löysinkin tämän palstan ja aloin kirjoittelemaan heinäkuun lopussa. Selkä, jalat myös täällä kipeänä työpäivän jälkeen, ihan tuskaa. Pakko levätä hetki kun tulee kotiin ja huljutella varpaita viileässä vedessä. Neuvola-Lääkärissä käyty eilen ja kaikki hyvin. Yläkäyrillä mennään sf mitassa. Ihan pelottaa kuinka iso maha tulee kun itse olen vain 158cm pitkä, jaiks.
 
Huomenia :)

Synttärionnitteluja Nessulle :)

Hyi että kun jaksaa näin aamusta väsyttää eikä sängystäkään oikeen jaksaisi nousta, onneksi nuo lapset on jo niin isoja ettei niitä tarvitse tässä väsymyksessä hoidella.

Pien poika-olo rupee olemaan, unia jos vauvasta näen niin poikahan hän on, mutten vielä uskalla sen kummosemmin ajatella asiaa :ninja::LOL: Mtn varmuuttahan ei ole, syke se tasainen 145, tytöillä vaihdellu 145-160, kova tämon potkimaan kun muistaakseni tytöt ei kyllä ollu näin aktiivisia, ja lopuksi raskausoireet olleet hyvinkin erilaiset tyttöihin verrattuna :geek::LOL: Nooh, 11pvää niin päästään kurkkimaan ultralla taas :love:

Laiskis & pikkukaveri rv24+6 :love:
 
Pojista puheen ollen,on kyl pojat nyt voitolla ku kattoo listaa :D ei oo ku kolme tyttö lupausta tähän porukkaan ketkä tällä foormilla vielä käy. Ois kyl kiva saada tietoon noi muidenkin poika/tyttö lupaukset ketkä siirty faceen :)
 
Ihana ku on jo elokuu, vaikken koskaan oo tykännyt syksystä mut kummasti sitä marraskuuta jo oottaa. :ROFLMAO: rakenneultra meillä oli jo sillon ajat sitten mut en varmaan täällää paljastanut sillon saatua poikalupausta. Seuraava neuvola vasta kolmen viikon päästä. Olo on hyvä ja seesteinen. Ei mitää pahempia vaivoja, mitä nyt iskias välillä ärtynyt. Ne kelan paperit vielä täyttämättä.:confused: inhoan kaikenlaisten lomakkeiden täyttöä vaikka kyllä mulle ne tuet kelpaa. :LOL: tämmöstä tänne, pitää taas kirjotella sit ku on jotain asiaaki.
Hanri + baby 26+5
 
Moikka taas!

Kyllä huomaa, että keskiraskaus on ohi. Liitoskivut on alkaneet, ei tosin onneksi niin pahana ainakaan vielä kuin esikoisen aikaan, mutta silti, ylösnousut on jo aika vaikeita ja kipuja on jos liikkuu enemmän päivän aikaan. No, kuuluu asiaan... Jospa ei mene pahaks, kauheet oli viimeksi, itkun kans oltiin välillä.

Sit vähän supistellut.. . Alavatsalla jomotusta ja vihlontaa pitkin vatsaa ja pinkeyttä aika paljon. Näitä seurataan.

Muuten ihanaa : D vauva liikkuu tosi paljon! Voi että se on mahtavaa <3

Voikaa hyvin!
 
Onko teillä kuinka paljon painoo tullu? Mulla on siinä 10kg paikkeilla. Olin aika järkyttyny ku katoin esikoisen aikast neuvola korttia missä painoa oli tullu semmosen 30kg :unsure::sick: mä luulin pitkään et ois ollu "vaan" vähän päälle 20.... kyllä ne herkut vaan sillon maistu,etenkin suklaa! Täs raskaudes makean himo jääny vähemmälle

Niin sitten tosiaan en varmaan täälä oo ottanu puheeks että must tuli sit yksin odottaja :) ei mikään surullinen juttu ollenkaan,näin on paras. Meille oli ukonkaa pitkään pohdintaa et ollaanko vai ei. Riitoja riitti pienestäkin isompuakin ongelmia oli,ja ollaan erilläänkin asuttu jo pitkään,yritettiin kaikki keinot mut ei auttanut meillä. Lapsen isä kyllä osallistuu lasten elämään ja haluu mukaan synnärille ja tällästä :)

Oon vaan hiton tyytyväinen että saatiin kuitenkin tää pikku termiitti aikaseks ennenku lyötiin kunnolla suhde poikki :love::X3:
 
Sokerirasitus takana ja arvot oli kohillaan. :) Hirveä närästys vaan alkoi siitä sokerilitkusta ja yhä jatkuu! Hetken pysyi poissa mutta palasi syönnin jälkeen. Renniet ja jogurtti käytössä, mutta ei mitään apua. :( Todella inhottava varsinkin kun tuntuu pystyasennossakin ja selän puolella!

Tytön vanhat vaatteet kävin läpi ja yllättävän paljon pojallekkin sopivaa löytyi, joista pienimmät päässeet jo pesun kautta kaappiin. :) Piti ihan tuota äitiyspakkaustakin uudemman kerran miettiä kun makuupusseja löytyy jo 2 ja toppavaatteetkin esikoiselta tallessa, mutta otetaan se silti. :D

En ole puntarilla käynyt viime neuvolan jälkeen.. Voi olla lomakiloja kyllä kertynyt.

Nessu, hyvä jos on teille löytyi oikea ratkaisu ja isä pysyy lasten elämässä. :)

nopnop ja sammakko 24+0 poks poks
 
Itekin kävin esikoisen vanhoja vaatteita läpi ja osa oli home pilkuissa ! o_O roskiin meni pussillinen vaatteita mut enneks ne nätimmät säily! En vaan ymmärrä miten on päässy homehtuun?! Pidin niitä pahvilaatikossa kuivassa ja laatikossakaan ei mitään vaurioita kastumisesta... varmaan jotaon jumalan jekkuja nämä tämmöset :cautious:

Miten musta tuntuu että alan oleen ainut joka ei sokeri rasituksessa ole käynyt? Ei oo neuvolassa ollut edes puhetta asiasta:unsure:ei oo otettu myöskään sf mittoja. Pitää kai ottaa puheeks sielä ens viikolla
 
Mulla painoa tullut nyt 5kg, enempää ei tarviis tulla :D Mulla paino muutenkin jo yli 100kg niin :ninja:

Ens viikolla pitää muistaa varata aika sokerirasitukseen. Sanoivat neuvolassa jotta koska niissä ei ole aikasemmissa raskauksissa ole mtn ollu niin vasta rv26-28 tarvii käydä.

Pää-asia Nessu että päätös tuntuu oikealta (y)

Mulla ei oo jälellä aikasemmista vauva-ajoista kun jtn hienoja mekkoja ja joku haalari tjtn :cautious: muut oon hukannu johki tai lahjottanu eteenpäin jo aikoja sitten. Poikavärisiä mulla onki sitten käyttämättöminä ajansaatossa hamstrattuja jonku verran, niitäkään kamalasti. Päätin ottaa äitiyspakkauksen niin en viitsi ostella mtn uusia kun ei sit tiedä kui paljo on mitäkin ja mitä vielä lisäksi tarviis :)

Laiskis & pikkukaveri rv25+0 :love:
 
Nessu en mikää oo käyny sokeri rasituksessa vielä ikinä. Mulle just edellisessä neuvolassa sanottiin et jos painoindeksi normaali , eikä edelliset vauvat oo ollu yli 4,5kg, ei liikaa turvotusta ja raskaudet muutenki sujuneet hyvin ni ei oo tarvetta käydä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ninski84
mäkin oon normi painossa mut muistelisin et esikoist ootelles haluttiin senkin takia ottaa varmuuden vuoks, ku mulla suvussa diapetestä. Noh,katotaan ens viikol mitä neuvolatäti sanoo :) eikä mulla kyl sinänsä huolta tost asiast niinkään,nyt mietityttäny toi mun veriryhmä juttu...kun kuulun reesus negatiivisiin .sen takia mulla nyt neuvola ku otetaan vastaaine testit verestä. Kuulemma toisen lapsen kohalla isompi riski että kroppa alkaa tuottaa sitä vasta ainetta... :confused: mut kuulemma aika harvinaista suomessa että siihen ei kerittäs puuttua ajoissa. Se on kyl hyvä et täälä tää neuvola sujuu niin hyvin :)
 
Mulla painoa kans tullu jo vähän yli 10 kg :/ ahistaa kattoa itseään peilistä, ottaa mielen päälle ja oonki itkeskelly paljon. Normaalipainoinen olin lähtiessä. Mies kyllä yrittää sanoa ettei niistä kiloista kannata välittää kun niitä kuuluukin tulla kun on raskaana, mutta se on tuo ihmismieli omituinen.. Raskaalta tuntuu välillä.
Minäkin kävin sokerirasituksessa, mutta vaikuttaisi siltä nyt kotimittausten perusteella, että mulla on päinvastoin kuin diabeteksessa, eli en saa verensokeria nousemaan tarpeeksi ylös mikä väsyttää ja huimaa.. Onko täällä kenelläkään todettu raskausdiabetesta, ihan mielenkiinnosta kyselen?
...sitä raskauden tuomaa hehkua edelleen odotellen...
 
Vihdoin ehdin lukea aiemmat keskustelut ja laittaa viestiä. Mentiin kuukausi sitten naimisiin ja oli kesälomareissua joten kiirettä on pidellyt. Häiden jälkeen väsähdin aivan totaalisesti ja uskoinkun sen johtuvan häistä mutta viime viikolla sitten neuvolassa huomattiin pudonnut hemoglobiini, oli pudonnut 126->107 joten ei ihme että väsytti, nyt rautalääkkeet on ilmeisesti vähän auttaneet kun olo on hippasen verran virkeämpi.

Kiloja on tullut 4kg, esikoisesta tuli 9kg ja hän syntyi rv 35 ja korttien mukaan samassa painossa mennään kuin silloinkin joten jos mitään ihmeitä ei tule niin tuskin paino kipuaa kutosella alkavaksi. Olo on kyllä tukala ja raskas kaikinpuolin, supistuksia tulee ja si-nivel vaivaa, närästystä on joka päivä ja somac on ainut joka auttaa. Esikoisen raskaus oli kyllä kaikin puolin helpompi, toivottavasti alkaa jossain kohtaa tuntumaan siltä että jaksaa tehdä jotain ja kivut helpottaisi ettei ihan loppuun asti tarvitsisi tällä tavoin kärvistellä.

Laitettiin esikoisen ajalta vaatteet viime viikolla kaappiin ja parit pienet neulehaalarit, villasukat ja tumput vielä niin on niiden suhteen valmista. Sitten uupuu enään tuplista koppa, vaipat ja muut pikkutuotteet.
 
Onnea Jennii:lle naimisiin menosta :love:

Itsellä hemoglobiini kumman korkealla, tyttöjä odotellessani hb oli jtn 105-110 ja nyt kesäkuun lopussa kun neuvolassa mitattiin nii oli 137 :D enkä oo syöny mtn rautalisiä.

Liityin eilen Libero-kerhoon josta saa sen paketin missä olis jtn hoitotuotteita ja pikkuvaippoja sun muuta sellaista :)

Kyllä tuli mieleen tuossa aamulla kun luki Iltalehdestä artikkelia raskauksista yms. että ei tämä raskaus ny aina oo nii hehkeää kun mitä annetaan ymmärtää. En muista aikasempien raskauksien tunnetiloja täysin, mutta sen muistan etten kyllä hävenny mahaani ja kokoani näin paljoa kun nyt. Tunnen itseni rantautuneeksi valaaksi :ninja: ja vielä tässä kolme kuukautta kasvetaan, varmaan soffan kokonen ku synnärille lähetää... :unsure: Nojoo, ei voi mtn... Lisäksi suoli ei tahdo toimia edelleenkään kunnolla, vauva potkii välillä tosi kivuliaasti suoraan alaspäin kohdunsuulle ja vaikka isonkokoinen olenki niin olen aika liikkuva ja nyt sit liikkuminen on tosi hankalaa ja vaivalloista... eihän nää ny isoja juttuja ole, mutta epämiellyttäviä..

Laiskis & pikkukaveri rv 25+2 :love:
 
Mulla on alkanu maha jo vähän rajottaa...esim sängyst aamul noustessa taiku pitäs kenkiä laittaa päälle. Mäkään en oo mikään ylpeydellä raskaus mahaansa kantava naikkonen :unsure: kauhistuttaa kun kattoo välillä omakuvaa sivulta päin :confused: normipainossa mäkin olin mutta oon tyytyväinen että kiloja on huomattavasti vähemmän ku esikoista ootelles. Siinä oli varmaan jo ainakin 20kg tähän mennes :unsure: Onneks nuo "lisä painot" tippuu aika hyvin ku päässy synnäriltä. ite en nyt jaksa ressata laihutuksella itteeni vaan teen sen sitten ku lapsi tullu. Mulla on tapana nutraamalla korvata osa aterioists tai käyttää siin ohessa rasvasieppareita ja kumpikaan ei sovi raskaus aikana,joten maltan oottaa sinne marraskuulle sit :)

Mulla ollu kans suolisto ongelmia,tuntuu että p*skattaa mut ei kuitenkaan meinaa mitään tulla. Ostin sit pussillisen luumuja ja niitä otan 1-2 päiväs,luumu mehu on kans hyvää tohon vaivaan!

Jennille onnittelut naimisiin menosta!
 
Minen oo normaalipainoa nähnykkää ööh 15vuoteen ehkä :LOL: En mä viitsi sillai laihdutus-stressiä tässä ottaa, koetan syödä järkevästi ja pitää painonnousun järkevänä, jottei sitten synnytyksen jälkeen ole ihan kauhea urakka tiedossa :)

Mun maha ei tykkää luumuista ollenkaa :unsure: mutta hieman saannu helpotusta toimintaan syömällä täysjyvämuroja ja -leipää :)
 
sunnuntaita. Minäkään en ole käynyt sokerirasitustestissä,ei tarvetta
Ei ylipainoa,suvussa ja indeksi kohdillaan. Enkä käynyt ensimmäisen kanssakaan 12v sitten (y) Nyt kiloja tullut 6kg, eli ihan ok mun mielestä. Heinäkuussa kun oli kovat helteet hiukan kertyi nestettä ja silloin tuli reipas 700g viikossa. Nyt pysynyt 100-200g välillä. Tämän raskauden myötä jotenkin olen suhtautunut mahaan eri tavalla, kiva huomata kun masu kasvaa. Noh, onhan ikääkin hiukan enemmän kuin 20 :p silloin oli vielä niin teini ja jotenkin ehkä hiukan häpesi kun kroppa muuttui, mutta nyt ei. Äitiyden tuomien vuosien myötä oppinut että kroppa yms asiat hiukan muuttuvat. Sf mitoissa mennään lähellä yläkäyrillä, ja saa nähdä millainen valas täälläkin on marraskuussa. Vaatteita, rattaat, keinu,leikkimatto jo odottavat kaapissa valmiina. Olen tämän kanssa päättänyt että mitään en osta uutena ns. Käyttötavaroista ja hyvin mennyt ainakin tähän mennessä. Olen siis kierrätyksen kannalla, ja on hienoa kun ihmiset jaksavat laittaa tavarat kiertoon (y) mitäs muuten siinä liberon kassissa olikaan sisällä?? Esim vesilämpömittari,harja pitäisi vielä saada jostain hommattua kun en pakkausta ottanut tällä kertaa vaan rahat. Fb kirppiksiä myös seurannut ahkerana :geek: ihanaa päivän jatkoa kaikille
Oho...nyt jo 24+6 :rolleyes:
 
Ohoh! Onpas monella vaikeaa painon nousun ja kropan muuttumisen kanssa! Valitettavaa, mutta jollain tavalla myös lohdullista, en olekaan ainut ja ehkä se onkin ihan normaalia tuntea näin.. :) vaivoja alkaa kyllä olla niin, että töissäkin on väläytelty pitemmän sairasloman pitämistä ennen äitiyslomaa, mutta en tiedä, tuntuu että väkisin pitää painaa ettei ihan laiskana pidetä.. Vaikka tämäkin lienee ihan korvieni välissä vain ongelma.
 
Olen ehkä enemmän tietoinen vartalostani kun mitä silloin 10v sitten kun viimeksi olin raskaana, tai emmää tiiä miks tää tällä kertaa on niin paha juttu :D:LOL:

Hiukkasen on vaiheeta noilla mun tytöillä nytku koulu alkaa taas ylihuomenna, ilkee äiti pakottaa nousemaan aikaseen ja kaikkee :ROFLMAO: Nooh, kyllä se tästä kun tottuvat taas :):)

Oih, aamulla mietin synnytystä, rupee jo hermostuttaa moinen :ninja: Viimeksi olin tosiaan sen reilun tunnin sairaalassa niin tyttö oli sylissä, niin en tiiä pitääkö nyt sit mennä vauhdilla vai ei ku on tosiaan se 10v taukoo tässä ollu :cautious::LOL:

Laiskis & pikkukaveri rv25+3 :love:
 

Yhteistyössä