Miehen apu vauvan hoidossa?

Eli minulla on kohta 5vk vanha poika, joka alkoi huutaa ilmavaivoja 3vk ikäisenä. Vaihdoimme koliikkipulloon ja korvikemerkkiä vaihdamme myös. Minulta ei siis tule maitoa :(
Eli viimeiset 2vk ovat olleet todella rankkoja ja mies on sitä mieltä, että äitinä minun on hoidettava lapsi melkeinpä yksin. Vaikka mies ollut kootona koko tämän ajan, palaa töihin reilun viikon päästä.
Vauva huutaa yöt ja myös päivällä, monta tuntia eikä mikään tunnu auttavan. Ja kun nukkuu niin pieniä pätkiä. Univelka itsellä aika huima siis jo.
Mies ei jaksa katsoa lasta edes tuntia, koska huuto alkaa vituttamaan kuulema.
Mies hoitaa koirat ja kaikki muut kotityöt oikeastaan kuitenkin.
Eli miten teidän miehet auttaneet ja olleet mieltä?

Minä kun en saa näyttää väsymystä, enkä itkeä jos itkettää kun on rankkaa. Mies on myös mm.sanonut vihaisena etten kykene edes äidiksi. Myöhemmin pyytelee anteeksi..
Viime yönä kun oli vauvan kanssa alle tunnin ja poika huusi, niin mies totesi etten halua tietää mitä hänen päässään liikkuu. Aamulla puhuimme ja kuulema vauvan satuttaminen yms.liikkuu siellä pääkopassa kun itkee. Vakuuttaa ettei kuitenkaan koskaan niin tekisi.

Rakastan miestäni kovasti ja arvostan apua mitä olen saanut. Vaadinko liikaa ja tunnenko väärin, kun en tiedä uskallanko jättää poikaa enää mieheni kanssa? :(
Olipa pitkä ja sekava viesti..
 

Yhteistyössä