Miten te olette reagoineet positiiviseen raskaustestiin?

Odottelin kuukautisen alkavan eilen ja kun ei niitä kuulunut, tein raskaustestin. Se osoitti heti positiivista, kuten myös 2 muuta testiä, jotka tein kun en uskonut testien luotettavuuteen ;D Raskaus tuli totaalisena yllätyksenä, jos noin voi sanoa ja ihmettelen neutraalia olotilaani. Käsittääkö asian vasta sitten kun vatsa alkaa kasvamaan? En osaa ajatella asiasta oikeastaan mitään. Miten te olette reagoineet plussaukseen? :D
 
Day
Itse tosiaan plussasin muutama viikko sitten ja tosiaan oli melkoinen yllätys kun ehkäisykin oli käytössä. Aika epätodellinen olo oli kun testiin tuli plussa, mutta hiukan oli oloja ennen testiä jolloin ajattelin että jospa olenkin raskaana.

Tänään rv 9 ja vieläkin "epäilen" että olenkohan raskaana, vaikka ultrassakin kävin rv 6 + ja syke näkyi :)

Uskon että kunhan Rv 12 ultraan pääsen niin asia iskostuu enemmän ja muuttuu todellisemmaksi minulle sekä miehelle.

Onnea sinulle plussasta! Kyllä sitä varmasti monella on niin että menee aikaa sulatella asiaa vaikka iloinen asia onkin.
 
Saa nähä mikä reaktio tulee. Menkkojen piti alkaa tänään ja huomenna teen testin aamulla. Toivon koko sydämestäni, että nyt olis pikku kakkonen tärpänny :). Meillä ennestään jo 5-vuotias tyttö. Voihan olla, että testi jää tekemättä jos menkat alkaa huomenna aamulla, mutta toivottavasti ei ala.

oireita ollu lähinnä tosi paha olo aamusin ja huimaus. Iltasin vaan pientä päänsärkyä, vatsaa turvottaa pitkin päivää, nenäntukkosuutta aamusin. Mä oon aina väsyny, joten se ei nyt kerro mitään :-D. Muuten on aivan normaali olo. Mut toi aamusin ilmenevä pahaolo tässä sai lähinnä valpastumaan ja alko tulla näitä, entä jos...Nimittäin esikoista odottaessa kärsin aamupahoinvoinnista pitkään ja oksentelin juomia ja ruokia. Oli aika kammottavaa.
 
Mulla oli menkat myöhässä 1viikon.. :DD musta tuntu siltä että mä tiedän olevani raskaana mut sen testin tehtyä tuli hieman yllättynyt olo.. :') Nyt tässä sitten mennään rv19+6 rakenne ultra 2 joulukuuta :'DD Sormet ristissä että kaikki kunnossa. (y) <3
 
Voisi kiteyttää hyvin niin, että vasta näin 36+0 on alkanut iskostua tajuntaan, että meille Ihan Oikeasti tulee vauva.
Tosin meillä oli lapsettomuutta taustalla, joten etenkään alussa ei juuri uskaltanut mitään sen kummemin ajatella. Suurin ajatus taisi olla se ilo siitä tiedosta, että pystyy kuin pystyykin tulemaan raskaaksi.
Mutta ilo tästä vauvasta on alkanut heräillä vasta nyt viimeisen kolmanneksen aikana.
 
0rava, onnittelut sinnekin päin! Itsellä menossa rv 28+5.
En itsekkään uskonut alussa että raskaana olen, se ei meinannut upota mun päähän ei sitten mitenkään! :D mutta nyt kun potkut tuntuu ja näkyy päivittäin, niin pakkohan se on jo uskoa ^^
 
Esikoisesta olin ihan täpinöissäni ja jouduin kaivamaan testin useampaan kertaan roskiksesta ja tarkistamaan, oliko siinä oikeasti kaksi viivaa. Toisesta katselin eilen aamulla tikkua, että no eipä tuohon taida tulla kuin joku viivanpaikka, jota nämä tämänmerkkiset testit kuulemma tarjoaa tarjoamasta päästyään, ja hetken kuluttua kun katsoin niin olihan siinä ihan oikea viiva, vaikka olikin vähän testiviivaa haaleampi. Huomaa eron siinä, että en mä esikoisesta tällä tavalla muista ajatelleeni että voih kun taas tulisin raskaaksi - ai niin, mähän olen jo :D
 

Yhteistyössä